Jump to content

Force Tactical Operation D-1


Pennywise The Clown

Recommended Posts

geef nou maar toe, twas weer dikke pwnage. Als jij die rocket's niet de hele tijd hoefde te gebruiken. Al met al wel een handige tactiek. Kan van pas komen in een TDM :Y

Het werkte wel :D En ja het was dikke pwnage :duh: Maar goed we worden steeds beter :engel:

De eerste keer dat je me neerhaalde zag ik je echt niet....

Het lijkt wel of mensen verder kunnen zien als ik op het moment dat ik inzoem.

+ werd ik vaak beschoten terwijl ik niemand in de buurt zag hahaha Ik zag op het laatste wel je stip maar jou niet ???

En de rooie speler had een cheat ofzo want die kreeg je echt niet dood... En ja ik heb het geprobeerd :puh:

P.S.

Het was wederzijds lieve schat. Aangezien ik iedere keer werd neergeknalt deed ik hetzelfde terug. Het feit dat ik ook nog raak schiet moet je dan maar even door de vingers zien

Het was irritant maar de quote is dan weer humor :schater: (en arrogant :duh: )

:tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LangeDraak

    33

  • Pennywise The Clown

    28

  • Rullez

    19

  • oostzaan

    12

geef nou maar toe, twas weer dikke pwnage. Als jij die rocket's niet de hele tijd hoefde te gebruiken. Al met al wel een handige tactiek. Kan van pas komen in een TDM :Y

Het werkte wel :D En ja het was dikke pwnage :duh: Maar goed we worden steeds beter :engel:

De eerste keer dat je me neerhaalde zag ik je echt niet....

Het lijkt wel of mensen verder kunnen zien als ik op het moment dat ik inzoem.

+ werd ik vaak beschoten terwijl ik niemand in de buurt zag hahaha Ik zag op het laatste wel je stip maar jou niet ???

En de rooie speler had een cheat ofzo want die kreeg je echt niet dood... En ja ik heb het geprobeerd :puh:

P.S.

Het was wederzijds lieve schat. Aangezien ik iedere keer werd neergeknalt deed ik hetzelfde terug. Het feit dat ik ook nog raak schiet moet je dan maar even door de vingers zien

Het was irritant maar de quote is dan weer humor :schater: (en arrogant :duh: )

:tu:

Kleine tip dan maar... Wanneer je hurkt richt je beter. En je hebt iemand sneller omgelegd wanneer je de R2-button lichtelijk twee keertjes intikt, dan wanneer je twintig kogels tegelijk af vuurt. Dit is lastig wanneer je gedekt tegen een muurtje staat, Maar wanneer je gebukt staat, en niet via R-1 gedekt kun je iemand al met eén kogel omleggen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

geef nou maar toe, twas weer dikke pwnage. Als jij die rocket's niet de hele tijd hoefde te gebruiken. Al met al wel een handige tactiek. Kan van pas komen in een TDM :Y

Het werkte wel :D En ja het was dikke pwnage :duh: Maar goed we worden steeds beter :engel:

De eerste keer dat je me neerhaalde zag ik je echt niet....

Het lijkt wel of mensen verder kunnen zien als ik op het moment dat ik inzoem.

+ werd ik vaak beschoten terwijl ik niemand in de buurt zag hahaha Ik zag op het laatste wel je stip maar jou niet ???

En de rooie speler had een cheat ofzo want die kreeg je echt niet dood... En ja ik heb het geprobeerd :puh:

P.S.

Het was wederzijds lieve schat. Aangezien ik iedere keer werd neergeknalt deed ik hetzelfde terug. Het feit dat ik ook nog raak schiet moet je dan maar even door de vingers zien

Het was irritant maar de quote is dan weer humor :schater: (en arrogant :duh: )

:tu:

Kleine tip dan maar... Wanneer je hurkt richt je beter. En je hebt iemand sneller omgelegd wanneer je de R2-button lichtelijk twee keertjes intikt, dan wanneer je twintig kogels tegelijk af vuurt. Dit is lastig wanneer je gedekt tegen een muurtje staat, Maar wanneer je gebukt staat, en niet via R-1 gedekt kun je iemand al met eén kogel omleggen ^_^

Ja dat is dan wel zo...

Echter kunnen mensen mij van grote afstand gericht raak schieten terwijl ik ze amper zie.... Zal wel komen dat ik geen flatscreen heb maar een oudere (lees kleinere) tv :duh:

Maar goed dan zijn de rpg's weer een uitkomst :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iedereen even de ledenpagina van de site willen checken om te kijken of je rang er goed op staat? Deze dus. Zou je dan ook meteen even mij een PB kunnen sturen zodra je rang verandert? Dan kan ik het op dat moment meteen bijwerken. Alvast Bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg klootviool, moet dat nou weer? twee posts achter elkaar... :duh::ch:

Antwoord is desondanks duidelijk nljesse. Je bent een oud-lid van The Duckomeclan geweest, maar die is over gegaan in Force Tactical Operation D-1.

Ik stuur je spoedig een pbtje, waarin ik een paar persoonlijke dingen van je wil weten. Hopelijk kan ik je aan de hand daarvan op onze lijst toevoegen.

Verder heb ik gisteravond een aantal spelers opgeschreven die potentie hadden. Dus geen spelers die alles alleen doen, en de beste willen zijn. Maar spelers die mij dekking gaven tijdens TDM. Spelers die een goede samenspel hadden tijdens BDBII.

En ik verhoog mijn rank even. Ik heb nu rank; '5'.

Mijn nichtje zat te klote op mijn toetsenboord ;).

Link to comment
Delen op andere websites

misschien ff een gekke vraag tussendoor... we beginnen nu druk te trainen, maar waarvoor??? is er binnenkort een wedstrijd of een toernooi tegen een andere clans ofzo???

p.s. ben er zaterdag zo goed als zeker gewoon bij om 19:00 (klote zon waarschijnlijk weer last van, wel weer een goed excusses ghehe) maar ik vind t jammer dat we dat maffiya work gaan spelen... vind ik persoonlijk niks aan dus grote kans dat deze dude dan ff een half uurtje pauze neemt

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt NOG geen clanwar aan, maar we trainen gewoon om elkaars speelstijl te leren kennen waardoor we beter zullen presteren bij een clanwar.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

:N Ik heb de hele tijd geklood met me verbinding.. Toen me ps3 het deed was ie de heletijd rond de 70% en nu opeens rond de 40%. En word daardoor vaak afgemeld bij PSN..En vandaag kon ie me IP adress niet herkennen en een dns fout.. Maar vaak gaat het wel goed hoor ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Net ging het een beetje klote.. Viel steeds weg en me PSN logde steeds uit. :duh: 1ste potje ging wel goed(werd 1ste ^_^ ) 2de ging zwaar klote scherm bleef steeds stilstaan en schoot dan weer een stuk vooruit.Nadat potje heb ik me ps maar ff uitgezet en ben ff naar me router gegaan daar een beetje aan gekloot en daarna ging het wle een beetje. Maar aan het eind van het derde pote ging het weer klote en viel ik steeds weg uit de party mode. Ik ga nog wel ff kijken voor zo;n extra dingetje voor op me router zodat ik beter berijk heb.

Oja en ik had me headset aangesloten maar....Ik was hem kwijt :puh: hij lag ergens rond me ps3 maar kom hem nie vinden. Uiteindelijk vond ik hem onder me bureau :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

gasten, mijn excusses maar ik had ff iets anders tussendoor gister waar ik niet onderuit kon... had gistermiddag lange draak al ingelicht dus was afwezig met kennisgeving.

ging het een beetje gister?

Link to comment
Delen op andere websites

gasten, mijn excusses maar ik had ff iets anders tussendoor gister waar ik niet onderuit kon... had gistermiddag lange draak al ingelicht dus was afwezig met kennisgeving.

ging het een beetje gister?

Ja ging wel goed alleen met mij niet echt..Klote router :{ ...

Link to comment
Delen op andere websites

mijn excuses dat ik er gister niet was maar me vader had me playstation afgepakt omdat ik een onvoldoende had voor me rep duits dus sorry maar ik hoop dat jullie gwon door konden gaan

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

FTO D-1 Members,

Ik heb Hier een Clan TDM opgezet:

Kunnen jullie per PB aan mij door geven wie er allemaal mee willen doen ??

Als we genoeg mensen hebben kunnen we misschien zelfs 2 teams maken....

Groet,

LangeDraak en ik hoop dat iedereen hier zin in heeft :D

P.S. Ik geef me hierbij natuurlijk op :D:schater:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...