Jump to content

Force Tactical Operation D-1


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Het is nu 4 dagen terug sinds ik gevraagd heb voor iets meer activiteit....

Er gebeurt nog steeds weinig.

Weet iemand toevallig hoe het met 2/3 van de leiding is ?? Ik noem een Rullez en een Kloep ??

Die heb ik al een tijdje niet gezien ?? Ze zijn wel on-line op de PS3 en op MSN maar het forum kunnen ze niet meer vinden ?? :bonk:

Zeker een Rullez was vaak tevinden hier maar de laatste tijd helemaal niet meer ?? Gaat alles nog goed binnen de top (lees leiding) aangezien alleen Pennywise redelijk actief is (hoe was je weekend trouwens??)??

Ik had het druk de afgelopen dagen en dan laat je sommige dingen wel is vallen. BTW ben ik eigenlijk ingeschreven voor dat clan tournament?

Morgen en overmorgen moet ik ook nog wat dingen regelen, maar woensdag/donderdag zal ik een verassing voor jullie hebben.

Een verrasing van Rullez? Daar heb ik ervaring mee... :7 Weer een fototje van bier en tieten zeker? Of stuur je ons deze keer een echt pakketje thuis?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LangeDraak

    33

  • Pennywise The Clown

    28

  • Rullez

    19

  • oostzaan

    12

Het is nu 4 dagen terug sinds ik gevraagd heb voor iets meer activiteit....

Er gebeurt nog steeds weinig.

Weet iemand toevallig hoe het met 2/3 van de leiding is ?? Ik noem een Rullez en een Kloep ??

Die heb ik al een tijdje niet gezien ?? Ze zijn wel on-line op de PS3 en op MSN maar het forum kunnen ze niet meer vinden ?? :bonk:

Zeker een Rullez was vaak tevinden hier maar de laatste tijd helemaal niet meer ?? Gaat alles nog goed binnen de top (lees leiding) aangezien alleen Pennywise redelijk actief is (hoe was je weekend trouwens??)??

Ik had het druk de afgelopen dagen en dan laat je sommige dingen wel is vallen. BTW ben ik eigenlijk ingeschreven voor dat clan tournament?

Morgen en overmorgen moet ik ook nog wat dingen regelen, maar woensdag/donderdag zal ik een verassing voor jullie hebben.

Een verrasing van Rullez? Daar heb ik ervaring mee... :7 Weer een fototje van bier en tieten zeker? Of stuur je ons deze keer een echt pakketje thuis?

Daar hoef ik geen foto van hoor.... Heb beide al thuis :$

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu 4 dagen terug sinds ik gevraagd heb voor iets meer activiteit....

Er gebeurt nog steeds weinig.

Weet iemand toevallig hoe het met 2/3 van de leiding is ?? Ik noem een Rullez en een Kloep ??

Die heb ik al een tijdje niet gezien ?? Ze zijn wel on-line op de PS3 en op MSN maar het forum kunnen ze niet meer vinden ?? :bonk:

Zeker een Rullez was vaak tevinden hier maar de laatste tijd helemaal niet meer ?? Gaat alles nog goed binnen de top (lees leiding) aangezien alleen Pennywise redelijk actief is (hoe was je weekend trouwens??)??

Ik had het druk de afgelopen dagen en dan laat je sommige dingen wel is vallen. BTW ben ik eigenlijk ingeschreven voor dat clan tournament?

Morgen en overmorgen moet ik ook nog wat dingen regelen, maar woensdag/donderdag zal ik een verassing voor jullie hebben.

Een verrasing van Rullez? Daar heb ik ervaring mee... :7 Weer een fototje van bier en tieten zeker? Of stuur je ons deze keer een echt pakketje thuis?

Ik had wat anders in gedachten, maar dat is natuurlijk een idee ^_^.

Het is nu 4 dagen terug sinds ik gevraagd heb voor iets meer activiteit....

Er gebeurt nog steeds weinig.

Weet iemand toevallig hoe het met 2/3 van de leiding is ?? Ik noem een Rullez en een Kloep ??

Die heb ik al een tijdje niet gezien ?? Ze zijn wel on-line op de PS3 en op MSN maar het forum kunnen ze niet meer vinden ?? :bonk:

Zeker een Rullez was vaak tevinden hier maar de laatste tijd helemaal niet meer ?? Gaat alles nog goed binnen de top (lees leiding) aangezien alleen Pennywise redelijk actief is (hoe was je weekend trouwens??)??

Ik had het druk de afgelopen dagen en dan laat je sommige dingen wel is vallen. BTW ben ik eigenlijk ingeschreven voor dat clan tournament?

Morgen en overmorgen moet ik ook nog wat dingen regelen, maar woensdag/donderdag zal ik een verassing voor jullie hebben.

Een verrasing van Rullez? Daar heb ik ervaring mee... :7 Weer een fototje van bier en tieten zeker? Of stuur je ons deze keer een echt pakketje thuis?

Daar hoef ik geen foto van hoor.... Heb beide al thuis :$

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn beste Force Tactical Operation D-1 Clan members,



Een spijtige mededeling maar FTO D-1 zal het voortaan zonder LangeDraak moeten doen. :N

Ik stap op!! :Y

De reden waarom ik opstap zal ik uiteraard meegeven. Wellicht dat er een conclusie uit getrokken kan worden.

FTO D-1 heeft sinds 3 juni het licht gezien.

In die tijd zijn er 2 trainingen geweest welke ondergetekende heeft georganiseerd.

We hebben 12 leden waarvan er echt maar een paar... (Letterlijk een paar actief zijn binnen het clanforum)

Tijdens trainingen zijn er ook maar een paar (en steeds dezelfde) actief.

3 Juli heb ik de leiding gevraagd om een training te organiseren maar omtrent deze vraag blijft het ook schrikbarend stil en dit terwijl het organiseren van een training niet heel erg veel tijd vergt en in ieder geval heel snel op papier te zetten is.....

2/3 van de leiding is inactief hier maar 1/3 daarvan is wel heel actief on-line (en dan niet alleen GTA IV)

De communicatie binnen de wereld van PSN getuigd niet van heel veel respect :duh: (Dit geldt zeker niet voor iedereen!!!) en dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik de volgende conclusie heb getrokken.

Ik ben niet geschikt voor FTO D-1.

Ik ben actiever dan dit en verwacht daarom ook meer activiteit dan dit.

Daarom heb ik besloten om op te stappen.

Dit is het beste voor mij en voor de clan!!!

Ik wens de overige Force Tactical Operation D-1 members nog heel veel plezier binnen de clan en hoop sommige on-line nog eens te treffen. :Y Wellicht in een andere setting dan nu. :D

Met vriendelijke groet,

En respect naar een aantal members toe _O_ (zeker niet allemaal)

LangeDraak

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Leagle vandaag gesproken op MSN. Daaruit bleek dat ook hij de keuze wou maken om de clan te verlaten. Ik heb hem weten over te halen, omdat ik zelf natuurlijk ook door heb dat we niet al te actief zijn. De crew heeft zo nu en dan zijn problemen. We communiceren niet, en dat mag niet ten koste gaan van de leden, wél of niet actief.

Ik heb bij deze de garantie gegeven eind deze week een verandering te hebben ingevoerd bij de crew. Waardoor deze weer actiever wordt, evenals de leden. Hopelijk kunnen we deze week dan nog een training afleggen, en het volgende week gaan hebben over wedstrijden, conpetities, en andere zaken.

Bij deze mijn excuses aan de actieve leden, die tot nog toe meer hebben vericht dan de leiding. Iets wat ik niet verwachte toen ik de clan opzette. We horen juist blij te zijn met leden die de clan helpen hoger op te komen. En het zou zonde zijn om alles nu te laten vallen. Ik hoop dat ook dat jullie allebij de moed kunnen terug dringen, en het nog een weekje kunnen aan zien. Bij deze mijn belofte...

Force Tactical Operation D-1 zal vanaf volgende week dingen hebben omgedraaid. En een actievere clan worden dan het ooit geweest is.

Link to comment
Delen op andere websites

tis niet zo dat je met hebt overgehaald om te blijven hoor gozert, heb gezegt dat ik t ff ga aankijken wat er allemaal gaat gebeuren... heb een ander project lopen op GTA gebied wat mijn intresses meer hebben gezien het feit dat hele clan gebeuren weinig voorsteld, niet alleen de FTO, als ik kijk naar het aangekondigde clantoernooi wat Draak heeft opgezet en hoeveel clans zich hebben opgegeven vind ik dacht echt belachelijk. waarvoor heb je anders een clan, je traint toch om goed te worden en tegen andere clans te spelen... heb op t trefpunt mensen uitgedaagd om tegen ons als musketiers te spelen en er is nog amper reactie gekomen... nou ik kan je wel vertellen als er iemand anders dit had getypt waren wij de eerste geweest die hadden gereageerd om te spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

tis niet zo dat je met hebt overgehaald om te blijven hoor gozert, heb gezegt dat ik t ff ga aankijken wat er allemaal gaat gebeuren... heb een ander project lopen op GTA gebied wat mijn intresses meer hebben gezien het feit dat hele clan gebeuren weinig voorsteld, niet alleen de FTO, als ik kijk naar het aangekondigde clantoernooi wat Draak heeft opgezet en hoeveel clans zich hebben opgegeven vind ik dacht echt belachelijk. waarvoor heb je anders een clan, je traint toch om goed te worden en tegen andere clans te spelen... heb op t trefpunt mensen uitgedaagd om tegen ons als musketiers te spelen en er is nog amper reactie gekomen... nou ik kan je wel vertellen als er iemand anders dit had getypt waren wij de eerste geweest die hadden gereageerd om te spelen!

En wat wil je hier nou exact mee zeggen? (via PB SVP...)

Link to comment
Delen op andere websites

OPGEHEVEN **** Force Tactical Operation D-1 **** OPGEHEVEN



Aangezien we nu 8 dagen verder zijn sinds het besluit is genomen en er nog steeds geen signaal vanuit de crew is gekomen trek ik zelf de stoute schoenen maar aan. :engel:

FTO D-1 is opgeheven en bestaat dus niet meer. :N

De Crew hadden wat strubbelingen en ook was de aandacht voor GTA IV aan het minderen.

Andere games hadden hun opwachting gemaakt waardoor GTA IV niet echt meer de drijfveer was om door te zetten.



Het Feit dat ik hier de aankondiging van doe is een bewijs hiervan!!!! :duh:

Ik wens mijn oude clanleden veel succes in het vinden van een nieuwe clan en wens een ieder nog veel plezier met GTA IV en wellicht tref ik mijn mede clanmembers nog eens in een andere setting on-line. :tu:

Force Tactical Operation D-1........ OUT *

Link to comment
Delen op andere websites

OPGEHEVEN **** Force Tactical Operation D-1 **** OPGEHEVEN



Aangezien we nu 8 dagen verder zijn sinds het besluit is genomen en er nog steeds geen signaal vanuit de crew is gekomen trek ik zelf de stoute schoenen maar aan. :engel:

FTO D-1 is opgeheven en bestaat dus niet meer. :N

De Crew hadden wat strubbelingen en ook was de aandacht voor GTA IV aan het minderen.

Andere games hadden hun opwachting gemaakt waardoor GTA IV niet echt meer de drijfveer was om door te zetten.



Het Feit dat ik hier de aankondiging van doe is een bewijs hiervan!!!! :duh:

Ik wens mijn oude clanleden veel succes in het vinden van een nieuwe clan en wens een ieder nog veel plezier met GTA IV en wellicht tref ik mijn mede clanmembers nog eens in een andere setting on-line. :tu:

Force Tactical Operation D-1........ OUT *

Is deze clan niet van Pennywise The Clown?..

Neem aan dat de oprichter met een bericht komt lol

Link to comment
Delen op andere websites

OPGEHEVEN **** Force Tactical Operation D-1 **** OPGEHEVEN



Aangezien we nu 8 dagen verder zijn sinds het besluit is genomen en er nog steeds geen signaal vanuit de crew is gekomen trek ik zelf de stoute schoenen maar aan. :engel:

FTO D-1 is opgeheven en bestaat dus niet meer. :N

De Crew hadden wat strubbelingen en ook was de aandacht voor GTA IV aan het minderen.

Andere games hadden hun opwachting gemaakt waardoor GTA IV niet echt meer de drijfveer was om door te zetten.



Het Feit dat ik hier de aankondiging van doe is een bewijs hiervan!!!! :duh:

Ik wens mijn oude clanleden veel succes in het vinden van een nieuwe clan en wens een ieder nog veel plezier met GTA IV en wellicht tref ik mijn mede clanmembers nog eens in een andere setting on-line. :tu:

Force Tactical Operation D-1........ OUT *

Is deze clan niet van Pennywise The Clown?..

Neem aan dat de oprichter met een bericht komt lol

Zo zou het wel moeten zijn ja Kai.

Echter blijft Pennywise erg stil..... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom net terug van vakantie...Jammer dat ie is opgehefen. Maarja we kenne altijd nog voor de lol samen een potje online knallen. Iedereen heeft elkaar wel toegevoegd. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom net terug van vakantie...Jammer dat ie is opgehefen. Maarja we kenne altijd nog voor de lol samen een potje online knallen. Iedereen heeft elkaar wel toegevoegd. :tu:

Precies en zo ging het eigenlijk al dus er verandert niet heel veel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom net terug van vakantie...Jammer dat ie is opgehefen. Maarja we kenne altijd nog voor de lol samen een potje online knallen. Iedereen heeft elkaar wel toegevoegd. :tu:

Precies en zo ging het eigenlijk al dus er verandert niet heel veel :tu:

Oke, En wie zitten der allemaal in de three musketiers?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom net terug van vakantie...Jammer dat ie is opgehefen. Maarja we kenne altijd nog voor de lol samen een potje online knallen. Iedereen heeft elkaar wel toegevoegd. :tu:

Precies en zo ging het eigenlijk al dus er verandert niet heel veel :tu:

Oke, En wie zitten der allemaal in de three musketiers?

Vraag dat maar even in het topic van de Three Musketeers zelf Oostzaan...

Zoals Langedraak al aangaf, FTO-D1 stopt ermee. Het probleem lag bij de crew. Niemand van ons wist onze exacte plek binnen het crewteam. Kai-Shockwave geeft misschien wel aan dat ik de oprichter ben, maar daar is het probleem al. Rullez was de hoofdleader, daar liep het door gebrek aan communicatie al niet goed.

Al met al stop ik voorgoed met het clanleven in GTAIV. Wat de rest doen is niet aan mij, maar ik wens ze desondanks al het geluk.

Langedraak en Leagle, speciaal dank aan jullie. Degene die onze drie trainingen hebben opgezet, en buiten dat om nog eens erg actief waren binnen de organisatie. Stertke met jullie nieuwe clan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...