Jump to content

beste supporters


oostzaan

Recommended Posts

kennen jullie dat programma, the real football factory's. Moet je maar eens op youtube kijke. Gaat danny uit de film hooligans in 1 land de grootste firms bezoeke en iinterviewe enzo. En hij gaat altijd wel naar een explosieve derby ofzo. Volgens mij heet dit programma in NL iets van, voetbalsupporters op de vuist. (was kut type met ps3 kweenie of het er allemaal goed staat maar ik moet weg) :puh:
is op discovery channel of geographic ofzo
Link to comment
Delen op andere websites

kennen jullie dat programma, the real football factory's. Moet je maar eens op youtube kijke. Gaat danny uit de film hooligans in 1 land de grootste firms bezoeke en iinterviewe enzo. En hij gaat altijd wel naar een explosieve derby ofzo. Volgens mij heet dit programma in NL iets van, voetbalsupporters op de vuist. (was kut type met ps3 kweenie of het er allemaal goed staat maar ik moet weg) :puh:
is op discovery channel of geographic ofzo

Ja op zo'n programma. Maar ik heb ze allemaal al gekeken op youtube ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Oke laat ik eens mijn mening hierover geven:

Engeland: Tegenwoordig komen de "echte" hardcore fans nietmeer naar de Premier-League. De toegangskaarten zijn daar echt belachelijk duur geworden, laat staan de seizoenkaarten. Maar in de lagere divisie's heb je naar mijn idee nog wel echte Engelse fans zoals we ze kennen.

Italië: Daar is het hele tifo-gebeuren begonnen maar de laatste jaren wordt het ook steeds minder volgens mij. Vele stadions zitten maar voor 1/3 vol, dat is nou niet echt goed voor de sfeer. Laatste jaren hoor je juist meer van rellen, met name steekpartijen...

Argentinië: Ik weet niet hoe het daar vroeger was. Maar ik weet wel dat het nu elke wedstrijd een gekkenhuis is. Enorme tifo-acties, enorme vuurwerkshows op de tribune. Maar er is ook heel veel geweld.

Turkije: Dit vind ik wel het vetste land kwa supporters. Vooral de 3 grote: Fenerbahce, Besiktas en Galatasaray maken elke wedstrijd weer lawaai. Ook veel vuurwerk enzo. Maar het mooiste vind ik dat het hele stadion mee doet.

Nederland: Nederlandse supporters vind ik een beetje wannabe's, beetje een mix van de bovengenoemde landen. In Nederland is het meestal maar een kleine groep die voor sfeer zorgt.

Ik zou graag eens een buitenlandse wedstrijd bezoeken, maar enige waar ik tot nog toe geweest ben is Olympique Marseille.

De rest boeit me niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...