Jump to content

GTA III easter eggs


Mister Fuji

Recommended Posts

Ik weet niet zeker of het ook in III zit, maar wel in LCS (denk ook in III). Je had zo'n restaurant die als slagzin "eat thil you explode" had. Bij een missie moest je een auto van een man die daar at pakken en er een bom in plaatsen, zodat hij ontplofte als hij klaar was met eten.

Die wou ik nou ook net posten. :puh: Maar hier het bewijs. Zelf gemaakt voor WikiGTA. :)

joey1s30xe.th.jpg

En hier de naakte waarheid:

joey1s40xi.th.jpg

(click to enlarge 8))

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    47

  • Mark B.

    22

  • Flitskikker

    14

  • Lantyz

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

daar gaat het ook niet om die nieuwsberichten, het gaat om het idee er rond om..

bij easter eggs is het zo dat het vaak nooit letterlijk overgenomen is uit de chte wereld.

kijk maar naar andere easter eggs

Wat Friemel zegt is waar.

Alleen het probleem is dat de Liberty Tree (de boom zelf) geen onbekend iets is. Het is gewoon een bekend iets...

http://www.rockstargames.com/libertytree

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
en ik ken er ook en ik heb er geen screen van

maar ga dan achter het politie bureu in portland staan kijk daar richting de Mertro lijn

(ofzo) je ziet 2 hijskranen en die bewegen!

2 hijskranen die bewegen zijn toch geen Easter Eggs? Volgens jou zijn de voetgangers dan ook EE. :?

Link to comment
Delen op andere websites

en ik ken er ook en ik heb er geen screen van

maar ga dan achter het politie bureu in portland staan kijk daar richting de Mertro lijn

(ofzo) je ziet 2 hijskranen en die bewegen!

2 hijskranen die bewegen zijn toch geen Easter Eggs? Volgens jou zijn de voetgangers dan ook EE. :?

sorry! :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Lijk dat niet erg veel op de bogen van Francis International Airport?

Ja, hij lijkt er wel op...maar Francis International Airport is gebaseerd op het vliegveld van Los Angeles. Aangezien je racete in Los Angeles, is het logisch dat die 2 op elkaar lijken.

Overigens ziet het vliegveld van Los Santos uit San Andreas er ook zo uit, omdat Los Santos volledig op Los Angeles gebaseerd is.

Het is dus niet echt een Easter Egg, behalve dan dat Francis International Airport gebaseerd is op het vliegveld van Los Angeles. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze allebei erg op elkaar lijken..

Francis International Airport lijkt op het vliegveld van LA, dus vind ik het wel een EE.

Dat Jet-Age ding zie je ook terug in GTA San Andreas op het vliegveld van Los Santos omdat Los Santos gebaseerd is op Los Angeles. Het is maar dat je het weet.

Groeten Gtaboy107. :*D

Bewerkt: door gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

geen EE, gewoon iets wat makers doen, om mensen een gevoel te krijgen dat ze in DE stad zijn ;)

Hoe weet je dat dan?

Maar het verwijst naar het vliegveld van LA maar volgens mij is het geen Easter Egg, want Easter Eggs verwijzen altijd ergens naar op een grappige manier en dat is hier niet het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...