Jump to content

Team Fortress 2


Dastard

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    6

  • .Corneria.

    6

  • Ferre

    5

  • Dastard

    5

  • 9 maanden later...

Sinds zaterdag 24 juni is Team Fortress 2 gratis!

Team Fortress 2 is nu free-to-play

Laatste update: 24 juni 2011 11:19 info

HOOFDDORP - Team Fortress 2 is vanaf nu gratis speelbaar voor alle PC-gamers. Ontwikkelaar Valve gaat alleen nog geld verdienen aan de verkoop van kleine in-game objecten in de multiplayer-shooter.

Foto: Gamer.nl

De game ondersteunt twee soorten accounts; een gratis account en een Premium-account. Spelers die ooit iets hebben gekocht in de in-game winkel of ooit voor het spel zelf hebben betaald, hebben een Premium-account.

Deze spelers hebben toegang tot een aantal extra features; zij kunnen zeldzame en cosmetische items oppakken in de game, meer items in hun rugzak bewaren en hebben krachtiger handels- en crafting-vaardigheden.

De gameplay-ervaring is verder volledig identiek voor gratis en Premium-spelers, benadrukt Valve. Zodra iemand met een gratis account iets koopt in de game, wordt zijn account meteen geüpgraded.

Experimenten

Valve-ontwikkelaar Robin Walker zegt in een interview met Develop dat de studio al lang nadenkt over deze stap.

"In de afgelopen jaren hebben we veel prijsexperimenten gedaan met de game, en hem zelfs voor 2,49 dollar aangeboden in een Halloween-uitverkoop van een uur. Hoe meer we experimenteerden, hoe meer we ontdekten dat er fundamenteel verschillende soorten klanten zijn; elke klant waardeert het product op zijn eigen manier."

"Nu we de game gratis aanbieden, voelt dat als een vrij logische stap in de 'games als dienst'-weg die we al een tijdje geleden zijn ingeslagen."

Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Kut. Want nu gaan die schreeuwende 12 jaar oude kutkoters elke server volproppen met hun geschreeuw in de mic. En mensen die het spel al hadden gekocht krijgen een hoed. :duh:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Kut. Want nu gaan die schreeuwende 12 jaar oude kutkoters elke server volproppen met hun geschreeuw in de mic. En mensen die het spel al hadden gekocht krijgen een hoed. :duh:

Idd! Dat was hetzelfde toen ik dit nieuws zag. Ik ben vandaag eens gaan spelen, wat een verschil in vergelijking met vorige week...

Je kunt rustig zeggen; het is verkloot.

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen is TF2 al veel van zijn waarde verloren toen ze überhaupt begonnen met het 'verkopen' van de zogenaamde in-game objecten. Ik vond het een teken van het compleet leegmelken van een fantastische game, die in het begin erg amusant was, maar door de vele aangeboden extra's het originele concept achter zich liet. Hoe dan ook denk ik dat het een goede zet is. Valve weet heus wel hoe ze het moeten aanpakken, zodat ze er zelf het beste bij varen.

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen is TF2 al veel van zijn waarde verloren toen ze überhaupt begonnen met het 'verkopen' van de zogenaamde in-game objecten. Ik vond het een teken van het compleet leegmelken van een fantastische game, die in het begin erg amusant was, maar door de vele aangeboden extra's het originele concept achter zich liet. Hoe dan ook denk ik dat het een goede zet is. Valve weet heus wel hoe ze het moeten aanpakken, zodat ze er zelf het beste bij varen.

Ik vond 10 euro voor een hoed al peperduur.

Link to comment
Delen op andere websites

Die prijzen van die Mann.Co store zijn ook te gek voor woorden. Dat verpest een spel dus ook extreem, net zoals die "gratis" spellen waar je 102134 euro moet neerleggen om ook maar wat leuks te hebben wat een HUGE voordeel geeft op andere spelers. Hier heb je bij TF2 niet echte last van, maar ik vind het gewoon stom dat dat spel gratis geworden is want nu wordt helemaal volgepropt met van die schreeuwende kutkoters.

Link to comment
Delen op andere websites

Die prijzen van die Mann.Co store zijn ook te gek voor woorden. Dat verpest een spel dus ook extreem, net zoals die "gratis" spellen waar je 102134 euro moet neerleggen om ook maar wat leuks te hebben wat een HUGE voordeel geeft op andere spelers. Hier heb je bij TF2 niet echte last van, maar ik vind het gewoon stom dat dat spel gratis geworden is want nu wordt helemaal volgepropt met van die schreeuwende kutkoters.

Maar je hebt de items uit de Mann. co store niet eens nodig om goed in het spel te zijn, maar bij bijvoorbeeld Battlefield heroes, dat is ook een F2p heb je ook een soort store waar je items voor echt geld kan kopen, maar daar moet je dat gewoon kopen anders is het spel onspeelbaar.

Mij maakt het opzich niet veel uit dat het F2p is, vrienden die bijv dat spel niet mochten kopen kunnen het nu ook spelen, van de 6 jarige russen hadden we altijd al last van.

Je kan gewoon de microfonen van anderen muten en je kan de servers sorteren op lage ping enzo zodat er geen hackers ofzo in zitten.

En ik heb een hoedje erbij :D

Ik vind de update iig niet zo erg, mijn TF2 zat toch in de orange box die ik 1,5 jaar geleden heb gekocht voor 15 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zwlf niet zo leuk... Iedereen heeft m dan, en dan gaat ieder 12 jarig kind qlees verkloten met sprays, en met de mic, zoals djmaddox al zei

Als je het "zwlf" niet leuk vind, waarom speel je het dan en ga je mij herhalen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zwlf niet zo leuk... Iedereen heeft m dan, en dan gaat ieder 12 jarig kind qlees verkloten met sprays, en met de mic, zoals djmaddox al zei

Je bent zelf pas 11? :7

Nouja, dan maar ontopic.. Ik ken Team Fortress 2 niet, en als ik het zo hoor, verwacht ik dat het een soort Warrock word waar er ook ontiegelijk veel hackers te vinden zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gekregen dus mij maakt het op zich niet zo heel veel uit. Maar inderdaad de objects waren erg duur. Dat hadden ze echt goedkoper moeten maken/

Maar je hebt ze geen eens nodig om normaal te spelen, dus waarom zou je ze dan kopen?

Je kan als je items wil ook gewoon gaan idlen.

Als je bijvoorbeeld naar school gaat in een idle server gaan en gewoon je computer aan laten, als je terug komt heb je 4 nieuwe items ofzoiets.

En je kan items craften en er zijn trade servers etc etc etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gekregen dus mij maakt het op zich niet zo heel veel uit. Maar inderdaad de objects waren erg duur. Dat hadden ze echt goedkoper moeten maken/

Maar je hebt ze geen eens nodig om normaal te spelen, dus waarom zou je ze dan kopen?

Je kan als je items wil ook gewoon gaan idlen.

Als je bijvoorbeeld naar school gaat in een idle server gaan en gewoon je computer aan laten, als je terug komt heb je 4 nieuwe items ofzoiets.

En je kan items craften en er zijn trade servers etc etc etc.

Veel free players kopen dingen voor 1 euro om zo premium member te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...