Jump to content

Triest nieuws voor Boulahrouz


Kloep

Recommended Posts

Gisteren is het te vroeg geboren kindje van Khalid Boulahrouz te vroeg geboren en daarna helaas ook overleden. Het is nu nog niet bekend of hij komende zaterdag zal gaan spelen tegen Rusland in de kwartfinale van het EK. Vanmiddag om 14:00 is er een persconferentie met Marco van Basten en Edwin van der Sar. Daarna is er waarschijnlijk mee bekend. Wat vind jij hier van en vindt je dat Boulahrouz verder moet gaan met het EK.

Ikzelf hoop natuurlijk dat hij wel door gaat. Maar ik zou hem ook heel erg goed kunnen begrijpen als hij er mee gaat stoppen.

Mvg,

Kloep

Nog even een bron erbij, maar ik heb alles gezien op het NOS Nieuws van Ned1: http://voetbal.blog.nl/algemeen/2008/06/19...y-redt-het-niet

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Oo,

Ik vind heel zielig voor hem want hij speelde erg goed,

Maarja dat kan gebeuren alleen waarom net nu?

Maarja ik hoop dat ie wel speelt zaterdag:)

Mvg,

Marcel

Link to comment
Delen op andere websites

Ajj, Dat is echt K*t.. Waarom net nu :(. Ik hoop dat ze het zaterdag nog redden..

Zodat mensen niet denken dat het nep is; Nog een bron

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer triest nieuws voor Boulahrouz en zijn vrouw... Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij gaat spelen... Zo'n heftige gebeurtenis in je privé leven is natuurlijk wel wat belangrijker dan een wedstrijd. Mij lijkt het beter als hij dit samen met zijn vrouw verwerkt. Want stel hij doet aankomende zaterdag wel mee, zal hij dan wel goed spelen? Kan me voorstellen dat je er dan met je hoofd totaal niet bij bent... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik weet goed hoe het is om iemand te verliezen dus ik vind zeker niet dat hij na dit incident ook nog eens een voetbalwedstrijd moet spelen waar het uiterste vanaf hangt en ook nog wordt uitgezonden op televisie. Toen ik iemand verloor was ik niet eens in staat om normaal de straat op te gaan. Ik kan hem dus zeker begrijpen. Als hij toch echt wil spelen ondanks het grote verdriet is dat zijn keuze, maar ik zou hem even rust geven en hem niet opstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is echt naar, ik denk dat hij niet gaat spelen. Maar misschien vind hij het ook wel mooi om speciaal voor zijn verloren baby de wedstrijd te spelen. Je emoties moeten eigenlijk niet in de weg staan bij de wedstrijd, dus kan het ook zijn dat hij daarom niet word opgesteld.

Bewerkt: door Rebellion
Link to comment
Delen op andere websites

Wat erg zeg ik hoop dat hij nog kan mee voetballen zaterdag , maar dan nog is t ook erg voorhem zelf.

ik bedoel hoe zou jij t vinden als je kind niet meer leeft.

Voor Boularouz :

veel sterkte.

En Voor zijnn dochtertje

: R.I.P.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens het RTLNieuws speelt Boulahrouz gewoon mee zaterdag.

En ik hoop ook dat deze pro-voetballer mee speelt, hij is redelijk goed!

Alhoewel het wel erg sneu is voor hem, en zijn familie.

Link to comment
Delen op andere websites

R.I.P. ik zag het op EditieNL , Zeer vervelend voor Khalid en z'n familie, Ik zou hem Zaterdag niet opstellen want het is toch wel vervelend dat je dochter plots gestorven is.

Link to comment
Delen op andere websites

Boulahrouz wil zaterdag gewoon meevoetballen met Nederland. Ik denk dat Van Basten hem dan ook wel zal opstellen, aangezien dit dus blijkbaar de keuze is van Boulahrouz. Het is nu alleen even aankijken hoe hij gaat voetballen. Misschien is hij niet op zijn oude niveau, maar misschien speelt hij wel zijn beste wedstrijd speciaal voor zijn kind ( zoals al eerder genoemd). Laten we dat laatste hopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...