Jump to content

Top Spin 3


studio dewolf

Recommended Posts

Ik twijfel of ik ga hem kopen. De review is goed maar ik ben bang voor slagsysteem want het is anders dan top spin 2. Je moet toets loslaten als je wilt slaan maar wel op juiste tijd. Ik vrees dat rap vervelend na die systeem. Wie heeft hem al en is leuk met neiuwe slagsysteem?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game nu sinds enkele dagen. Soms is het nieuwe slagsysteem erg frustrerend omdat je gewoonweg misslaat, ook duurt het allemaal wat langer aangezien je makkelijke lange rally's krijgt.

Of het verveelt: Ik vind het nu nog niet vervelen, ik vind het juist een goede extra wat het spel gewoon stukken realistischer maakt. Het is een keuze die je moet maken, wil je een realistische, minder snelle tennis game dan is Top Spin 3 voor jou weggelegt, ga je toch voor de simpele snelle variant is Virtua Tennis 3 de oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

post-111180-1255265322.jpg

Top Spin 3

Ontwikkelaar2KSPORTS

Uitgever2KSports

Genre SPort

PlatformsPS3,Wii ,XBOX360, PC

Aantal spelers1-4

Demo Ja;)

IK heb het spel net gekocht, omdat een tennisgame voor mijn altijd wel een keer leuk is om zo nu en dan te doen.

Ik vind het een erg goede game voor iemand die er ook van houd.

Het is een veel realistischer spel geworden dan de vorige games van tennis allemaal.Ook de animaties van de spelers zijn beter geworden.

En het is niet meer zo van zo lang mogelijk kruisje indrukken en maar rammen die bal en kijken wat er van komt.

Het is ook meer timing en goed lopen van de persoon die je dan in je hand hebt.

Het ziet er ook nog eens goed uit vind ik.en carriere is mooi uitgewerkt weer.

Maar ik zit even met vraagje : zijn er toevallig meer mensen die het spel hebben?

En indien je het hebt om die update voor online te doen,zit ik er mee dat hij gaat installeren en dan stop hij bij 2 % al En geeft hij dit aan: ps3-systeem van mediaserver is verbroken.

Ik geloof dat je dat bij alle games voor online zo'n update moet doen en dan kan hij dit aangeven.

Wat is dan het probleem?

Het is bij mijn wel eens gelukt met andere game.

En wat vinden jullie verder van de game?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem, wel een leuk game.

Ik heb er eigenlijk nog geen minpunt in zien zitten, alleen heel af en toe bij

Alleen als ik online wil spelen gaat dat moeilijk, nou ja logisch die spel is 2 jaar oud.

Maar ja als je eens een keer wilt spelen, zeg je het maar. ;)

En over die update, ik heb geen probleem gehad over dat soort dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...