Jump to content

Reactietopic Softwarehandleiding


Nemean^inf

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • Nyltje

    15

  • Woody268

    7

  • Big Boss

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images



Slimdrivers - Drivermax alternatief

Download

Klik.

Wat doet het programma?

Dit is een gratis programma dat je drivers kan updaten. Na een scan kan je handmatig voor de drivers die outdated zijn een update downloaden en installeren.

Screenshot

SlimDrivers_zps4a5db9fd.png

Zet er even bij dat je goed moet kijken welke drivers je installeert, want mijn pc was eens gecrasht doordat ik een update installeerde met dit programmetje. Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Zet er even bij dat je goed moet kijken welke drivers je installeert, want mijn pc was eens gecrasht doordat ik een update installeerde met dit programmetje.

Dat lijkt me sterk, heb je meer informatie wat betreft de driver die je installeerde?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Die defrag tools zijn eigenlijk niet echt nodig in windows 7/8. Windows heeft het ingebouwd en doet dit ook automatisch voor je.

Edit:

Misschien is ook wel handig om wat over privacy te praten. Google chrome en dropbox zijn nogal "losjes" terwijl firefox zich echt naar privacy toe werkt.

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

Die defrag tools zijn eigenlijk niet echt nodig in windows 7/8. Windows heeft het ingebouwd en doet dit ook automatisch voor je.

M'n defrag tool in Windows 8 start niet op, misschien heeft dat iets te maken met mijn SSD. Maar ik meen me te herinneren dat je met die tool niet bestanden op zich kunt defragmenteren.

Edit:

Misschien is ook wel handig om wat over privacy te praten. Google chrome en dropbox zijn nogal "losjes" terwijl firefox zich echt naar privacy toe werkt.

Verklaar uw nader? Persoonlijk denk ik niet dat er veel mensen hiervan wakker liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet er even bij dat je goed moet kijken welke drivers je installeert, want mijn pc was eens gecrasht doordat ik een update installeerde met dit programmetje.

Dat lijkt me sterk, heb je meer informatie wat betreft de driver die je installeerde?

Een update van Nvidia, ik heb Slimdrivers nu van m'n pc, want ik nam geen risico meer. Ik had zelfs een topic aangemaakt: Klik Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een update van Nvidia, ik heb Slimdrivers nu van m'n pc, want ik nam geen risico meer. Ik had zelfs een topic aangemaakt: Klik

Dus omdat 1 driverupdate fout liep is het hele programma niet te vertrouwen? Heb je al geprobeerd om de driver via de site van Nvidia zelf te downloaden?

En wat heeft dat topic te maken met je driverupdate? :?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een update van Nvidia, ik heb Slimdrivers nu van m'n pc, want ik nam geen risico meer. Ik had zelfs een topic aangemaakt: Klik

Dus omdat 1 driverupdate fout liep is het hele programma niet te vertrouwen? Heb je al geprobeerd om de driver via de site van Nvidia zelf te downloaden?

En wat heeft dat topic te maken met je driverupdate? :?

Ik had het daarna nog een paar keer geprobeerd. (ik sloeg de driver updates over die de crash veroorzaakte) En toen kreeg ik het weer! Dus toen dacht ik maar van: 'Ik update niks meer!'

Dat topic opende ik toen ik de crash kreeg, ik vroeg toen jullie om hulp.

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt een update aan. :) Onder andere;

Ziet er al aardig uit. Misschien nog wel een tip: In de hoofdpost de programma's opdelen per categorie. Dus bijvoorbeeld:

Paint.net en Gimp als fotobewerkings programma's, Firefox, Chrome, Opera als browsers enz.

Dan kan men in de openingspost veel sneller zoeken naar een bepaald soort programma :).

Iemand nog ideeën voor categorieën met het oog gericht op de huidige programma's?

Update 14/07: Puush wordt niet toegevoegd aan de softwarehandleiding, na 1 maand inactiviteit worden screens verwijderd, als je dit niet wilt, moet je betalen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Update 14/07: Puush wordt niet toegevoegd aan de softwarehandleiding, na 1 maand inactiviteit worden screens verwijderd, als je dit niet wilt, moet je betalen.

Ik gebruik Hypersnap 7. Je maakt screens in HD en je kan de screens opslaan als je wilt, dat hoeft dus niet. Als je het programma sluit vraagt hij of je het op wilt slaan als je dat nog niet gedaan hebt. Je kan ook met één druk op de knop alleen het scherm wat op dat moment open staat een screen nemen. Je kan ook met de pijltoetsen precies de goede pixels selecteren. Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...