Jump to content

Reactietopic Softwarehandleiding


Nemean^inf

Recommended Posts

Ik gebruik Hypersnap 7. Je maakt screens in HD en je kan de screens opslaan als je wilt, dat hoeft dus niet. Als je het programma sluit vraagt hij of je het op wilt slaan als je dat nog niet gedaan hebt. Je kan ook met één druk op de knop alleen het scherm wat op dat moment open staat een screen nemen. Je kan ook met de pijltoetsen precies de goede pixels selecteren.

No offence, maar met 5 verschillende programma's waarvan er enkele tussen zitten die zowat net hetzelfde kunnen lijkt het me totaal onnodig om nog een screenshotprogramma toe te voegen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • Nyltje

    15

  • Woody268

    7

  • Big Boss

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Update 14/07: Puush wordt niet toegevoegd aan de softwarehandleiding, na 1 maand inactiviteit worden screens verwijderd, als je dit niet wilt, moet je betalen.

Hey guys,

We're making some important changes to puush and want to inform you of how it will affect our service.

When we first conceived puush in 2010, we wanted to create a straightforward way to help us quickly share what was on our screens. Soon after, we extended puush to allow us to throw small files around too. Since then, we’ve seen a massive uptake and tremendous support from our users. The problem is that a tremendous majority of puushes aren’t being accessed again after 24 hours - in fact, only 10% of puushes are accessed after a month.

puush to us is a quick way to share things. puush is not a data warehouse.

We do not wish to become a file locker, file storage or backup service. There are plenty of other solutions out there that do a much better job of this (e.g. Dropbox), so what we want to do is this:

* Remove the 200mb storage limit for free users

* Stop offering permanent storage, and files will expire after not being accessed for:

- Free users: 1 month

- Pro users: up to 6 months

* Offer an optional Dropbox “sync” for pro users (i.e. automatically save a copy to dropbox)

How this will affect you after the 1st of August 2013:

* You will no longer have an account storage limits. Feel free to puush as much as you want!

* We are going to start expiring files. At this point, any files which haven't been recently viewed by anyone will be automatically deleted after 1 month, or up to 6 months for pro users.

* If you wish to grab a copy of your files before this begins, you can download an archive from your My Account page (Account -> Settings -> Pools -> Export).

As an example, if you have puush'd images which are being used on a forum, as long as that thread is visited at least once a month (or up to 6 months as a pro user) your files will *always be accessible*.

We have some more awesome changes coming to our service in the near future! If you have any questions about these changes, don't hesitate to contact us at support@puush.me.

For those interested in switching across to pro, we have made the payment options available again at https://puush.me/account/go_pro.

Regards,

The puush team

http://puush.me

Met andere woorden, het doel van het programma is om snel een screen capture te kunnen maken, niet om een cloud service te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik dan iets gezegd dat niet klopt dan? Er zitten nu andere programma's in de handleiding die het even goed doen(laat staan beter) als Puush, ik zie dus geen reden om Puush toe te voegen. Volgens mij hebben mensen wel graag dat hun screens online blijven staan, ik althans toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus toen dacht ik maar van: 'Ik update niks meer!'

Domste wat je kan zeggen ;) Updates zijn er niet voor niets, meestal meer stabiliteit. En het kan zijn dat de driver niet compatibel is met de videokaart. Heb eens een driver van nVidia gehad die mijn hele UI niet weergaf en ik in Ubuntu in de Terminal moest inloggen. Puur omdat ie niet compatibel was en het mijn schuld was dat ik 'm installeerde.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis Skydrive en Mega als cloudopslag, Skydrive geeft 25GB gratis en Mega 50GB en word versleuteld opgeslagen.

Kleine opmerking: Skydrive geeft slechts 7 GB aan gratis opslag voor gebruikers die zich nu registreren bij Microsoft/inloggen bij Skydrive.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hebben mensen wel graag dat hun screens online blijven staan, ik althans toch.

De meeste mensen gebruiken het om snel, snel (letterlijk 1 toetsencombinatie) even een visuele representatie van iets te geven. De meeste screens die je uploadt zijn achteraf gezien puur rommel en kunnen dus verwijderd worden. Ik kan nu wel blijven argumenteren, maar als je de applicatie alsnog niet wilt toevoegen; mij best.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste mensen gebruiken het om snel, snel (letterlijk 1 toetsencombinatie) even een visuele representatie van iets te geven. De meeste screens die je uploadt zijn achteraf gezien puur rommel en kunnen dus verwijderd worden. Ik kan nu wel blijven argumenteren, maar als je de applicatie alsnog niet wilt toevoegen; mij best.

Daar zit inderdaad wel wat in, ik ga het programma zo snel mogelijk toevoegen. :)

Edit: Netlimiter wordt niet toegevoegd omdat ik het niet kan draaien op mijn OS.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Zoekt die alleen door de C schijf of allemaal?

Ik vermoed dat je het programma Everything bedoelt? Deze zoekt normaal gezien doorheen je hele computer. ;)

Als je een programma als virtual dj aanraad past mixxx er ook wel bij, deze is volledig gratis en heeft vrij veel features. :)

Komt er zeker in, bedankt! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag mij af waarom Mega er tussen staat. Als torrent clients niet mogen, waarom zou zoiets dan wel mogen? Die site is in elkaar gezet met een duidelijk doel: overheidsinstanties zo ver mogelijk buiten de deur houden, zodat schalkse figuren verder kunnen gaan met het verspreiden van illegaal materiaal. Kim Dotcom - of hoe hij zichzelf ook noemt - wil dat MegaUpload schandaal niet nog een keer meemaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag mij af waarom Mega er tussen staat. Als torrent clients niet mogen, waarom zou zoiets dan wel mogen? Die site is in elkaar gezet met een duidelijk doel: overheidsinstanties zo ver mogelijk buiten de deur houden, zodat schalkse figuren verder kunnen gaan met het verspreiden van illegaal materiaal. Kim Dotcom - of hoe hij zichzelf ook noemt - wil dat MegaUpload schandaal niet nog een keer meemaken.

Het is in mijn ogen ook redelijk onduidelijk waar de lijn wordt getrokken door de crew, er zijn zat programma's die voor legale en illigale doeleinden gebruikt worden. De crew op dit forum maakt een duidelijk punt: geen torrents. Daarom bespreek ik die al helemaal niet. Maar als Mega niet zou mogen, dan zouden Dropbox en Google Drive al zeker niet mogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...