Jump to content

Reactietopic Softwarehandleiding


Nemean^inf

Recommended Posts

Ik vraag mij af waarom Mega er tussen staat. Als torrent clients niet mogen, waarom zou zoiets dan wel mogen? Die site is in elkaar gezet met een duidelijk doel: overheidsinstanties zo ver mogelijk buiten de deur houden, zodat schalkse figuren verder kunnen gaan met het verspreiden van illegaal materiaal. Kim Dotcom - of hoe hij zichzelf ook noemt - wil dat MegaUpload schandaal niet nog een keer meemaken.

Dit is weer zon gevalletje "hoe je het gebruikt". Je zou Mac OS of Windows ook illegaal kunnen gebruiken door bestanden te delen wat mogelijk illegale films zijn etc.

Mega vindt dat de overheid geen recht heeft op het inzien van jouw geuploadde bestanden (waar ik het ook mee eens ben). Wat jij vervolgens op die site zet kan zowel legaal of illegaal zijn. Torrents hoeven ook niet illegaal te zijn, zo ken ik bijvoorbeeld een groep die Mods via torrents verspreid omdat hosting te duur is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • Nyltje

    15

  • Woody268

    7

  • Big Boss

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vraag mij af waarom Mega er tussen staat. Als torrent clients niet mogen, waarom zou zoiets dan wel mogen? Die site is in elkaar gezet met een duidelijk doel: overheidsinstanties zo ver mogelijk buiten de deur houden, zodat schalkse figuren verder kunnen gaan met het verspreiden van illegaal materiaal. Kim Dotcom - of hoe hij zichzelf ook noemt - wil dat MegaUpload schandaal niet nog een keer meemaken.

Niks mis met privacy nu we de bevestiging hebben dat de VS en de UK alles onderschept als je het mij vraagt. Verder krijg je 50GB gratis die je ook goed kunt gebruiken ;) Vergelijking is een beetje raar als je het mij vraagt. Kim Dotcom heeft met dit een super daad vericht als je het mij vraagt, dit is namelijk niet te onderscheppen :puh: Tenslotte kunnen we via Dropbox, Skydrive, Google Drive en alle andere hosters ook gewoon 'illegaal' (dat is het eigenlijk niet aangezien wij hier in NL mogen downloaden) uploaden. Die eerste 3 controleren overigens ook bijna niets.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Mijn complimenten voor dit topic MP, ziet er heel netjes uit! :)

Ik heb pasgeleden met behulp van dit topic, en het programaatje Recuva foto's kunnen terughalen die per ongeluk verwijderd waren!

Ik kwam toevallig nog een probleempje tegen, Bij het programma Clover werkt de website die er bij staat niet meer. Of ligt dit aan mijn pc ofzo?

Ik wil ook nog even een paar suggestie's doen die je toe kunt voegen. De onderstaande programma's heb ik zelf op m'n laptop staan.

- ImgBurn: Dit is een CD / DVD / HD / Blue-ray brandprogramma. Werkt perfect en is gratis! Meer informatie staat op deze website: www.imgburn.com

- Picasa 3: Een handig en gratis programma voor het organiseren, bewerken en delen van foto's. Kijk op picasa.google.com/

- Audacity: Dit is een gratis, open source, cross-platform software voor het opnemen en bewerken van geluiden. Website

- AutoStitch: Dit is een programmaatje voor het maken panorama foto's. Voor Windows is er een gratis demo versie te downloaden. Website!

- Flitskikker infotool: Ik vind dat die er eigenlijk ook wel bij hoort te staan in het overzicht? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Resize pictures!

Met dit programmatje: http://download-code...000&Build=20717

Screens:

zrMl4.jpg

NaOvO.jpg

n9TfA.jpg

Wordt zsm toegevoegd! :)

Mijn complimenten voor dit topic MP, ziet er heel netjes uit! :)

Ik heb pasgeleden met behulp van dit topic, en het programaatje Recuva foto's kunnen terughalen die per ongeluk verwijderd waren!

Dank u! :)

Ik kwam toevallig nog een probleempje tegen, Bij het programma Clover werkt de website die er bij staat niet meer. Of ligt dit aan mijn pc ofzo?

http://ejie.me/

^Dit is de link van Clover en deze werkt hier wel..:?

Ik wil ook nog even een paar suggestie's doen die je toe kunt voegen. De onderstaande programma's heb ik zelf op m'n laptop staan.

- ImgBurn: Dit is een CD / DVD / HD / Blue-ray brandprogramma. Werkt perfect en is gratis! Meer informatie staat op deze website: www.imgburn.com

- Picasa 3: Een handig en gratis programma voor het organiseren, bewerken en delen van foto's. Kijk op picasa.google.com/

- AutoStitch: Dit is een programmaatje voor het maken panorama foto's. Voor Windows is er een gratis demo versie te downloaden. Website!

Wordt zsm toegevoegd! :)

- Audacity: Dit is een gratis, open source, cross-platform software voor het opnemen en bewerken van geluiden. Website

http://www.gtaforum.nl/topic/126896-softwarehandleiding-20/page__st__15#entry2052685

De link in de hoofdpost linkte wel naar een ander artikel, die link heb ik dus even gefixed. :puh:

- Flitskikker infotool: Ik vind dat die er eigenlijk ook wel bij hoort te staan in het overzicht? :puh:

Ik had deze er niet bij staan omdat hij foute info gaf over m'n PC of dingen niet herkende, nu geeft ie alles weer netjes weer. Wordt zsm toegevoegd! :)

Bedankt voor je lovende woorden en je voorstellen! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt die link naar Clover nu inderdaad ook! Is denk ik puur toevallig geweest dat die website het vanmiddag eventjes niet deed ofzo :puh:

Ik denk dat ik dat programmaatje heel handig ga vinden trouwens! :)

En bij Audacity had ik niet gezien dat die er al bij stond! :$

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt die link naar Clover nu inderdaad ook! Is denk ik puur toevallig geweest dat die website het vanmiddag eventjes niet deed ofzo :puh:

Ik denk dat ik dat programmaatje heel handig ga vinden trouwens! :)

Er moet eigenlijk een update komen van Clover dat je ook Google Chrome bij de tabbladen kan plaatsen, dat zou heel handig zijn! :D Ik heb ook nog een paar andere programmetjes gedownload zoals Adware Cleaner. (ik weet niet of dat precies de naam is mr goed.. :puh:)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb even een kleine opmerking over een al geplaatste post. :puh:

WirelessKeyView - Toont al je Wifi keys!

Wat doet het programma?

Het toont simpelweg alle Wifi keys die opgeslagen staan op je computer. Niks meer en niks minder, maar uitermate handig gezien het feit Windows je ze niet wilt tonen.

Zoals je ziet zeg je dat windows geen wachtwoorden van een wifi verbinding laat zien, dit klopt dus niet. :t

Ga rechts onder in het systeemvak, klik op het icoon van je (draadloze) netwerk(en), doe rechtermuisknop de het gewenste netwerk, klik eigenschappen en klik vervolgens op tekens weergeven. :sigaar:

post-106427-0-29712100-1383415363.pngpost-106427-0-29630800-1383415417.png

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...