Jump to content

ps3 spellen met 2 spelers (offline)


Sublime

Recommended Posts

weet iemand goede spellen voor de ps3 die je SAMEN op 1 ps3 kan spelen.. en dan niet tegen elkaar (1 tegen 1 (saai)) maar samen missies doen of samen tegen de ps3?

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit van Army of Two gehoord? Een goeie game die het helaas niet helemaal waargemaakt heeft, en daarom ook nog in veel winkels is afgeprijsd. Voor meer informatie kan je natuurlijk altijd op bijvoorbeeld IGN kijken. Ik denk dat dit de beste mogelijkheid is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Rainbow Six Vegas 2
    Een ultimie co-op (met zijn twee'en samenspelen) game. Iedere ruimte heeft minimaal 2 deuren dus kan je het spel goed tactisch spelen samen. Het spel kost nog wel zo een 60 euro.
  • Army of Two
    Eveneens een game die geheel gericht is op de co-op. (voor meer uitleg zie post M4X). Dit spel is voor een aantrekkelijke prijs te vinden.
  • FIFA 08
    Heerlijk samen een potje voetbal spelen, dit kan je of tegen de computer of tegen iemand anders of tegen meerdere personen spelen.
  • Resistance Fall of Man
    Een launch-titel dus de prijs zal rond de 30-40 euro liggen bij de meeste winkels.
  • Resistance 2
    Ook een nog uit te komen titel, namelijk in november. Het is de opvolger van Resistance Fall of man en bevat eveneens een co-op modus.
  • Haze
    Een game met hoge verwachtingen welke het helaas niet waar heeft gemaakt. Toch is hel leuk om hem samen te spelen.
  • Motorstorm Pacific Rift
    Een nog uit te komen Playstation 3 spel waar je met maximaal 4 man tegelijk kan racen. Welliswaar tegen elkaar, maar toch wel leuk denk ik. Het spel komt in de herfst van 2008 uit
  • Everybody's Golf World Tour
    In deze game kan je gezellig samen gaan golfen. Het spel ziet er kinderlijk uit maar heeft een flinke diepgang. Je moet echter niet van het golf spel walgen. Ook dit is eigenlijk tegen elkaar.

Zoals je ziet zijn er voldoende games met een co-op modus. Het is dus even goed de game sites afgaan en kijken naar recensies/reviews.

Link to comment
Delen op andere websites

destroy all humans 3, saints row 2 en mercenaries 2 allemaal spellen waarvan je de stroyline co op kan uitspelen.

helaas zijn ze pas eind augustus klaar. maar 1 van deze games moet je zeker gaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Hi, ik heb na dit topic Army of two gekocht, maar deze vond ik toch tegenvallen om samen te spelen. Anderen leken me eigenlijk niet zo leuk..

Dat racespel ga ik misschien nog kopen.

Maareh, zijn er misschien nu nieuwere spellen die het twee spelers concept ondersteunen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...