Jump to content

Grand Slams


Dutchy3010

Recommended Posts

Nadal was in zijn prime zo een 4-5 jaar jonger dan Novak nu is en had dan ook lang genoeg de tijd om Federer dat record te ontnemen. Een fysieke aftakeling als dat Nadal voorspel je haast niet. Als hij niet geplaagd zou worden door al die blessures sinds 2012, zou hij vandaag zeker in de finale hebben gestaan en de zoveelste graveltitel binnenslepen. Novak is 29 en heeft een stuk of 3-4(?) jaar om 6 Grand Slam titels te pakken wil hij Federer voorbij te gaan, mits Fed geen enkele GS wint. Het zou prima kunnen, want wie kan hem stoppen? Niet dat ik veel waarde hecht aan zo'n statistiek, voor mijn gevoel heeft Djokovic het geluk dat hij als laatste kwam van dit trio, maar het is wel tekenend van zijn grootheid gedurende deze tennisjaren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    76

  • NandroDavids

    43

  • 3L1077

    43

  • JasonStatham

    11

Federer heeft ook zo'n alleenheerser periode gehad. Als Djokovic zijn sport eerder zo serieus had genomen, was hij misschien nu al aan het aantal geweest. Hij is nu op zijn best, maar ook al behoorlijk op leeftijd. Iedereen zei bij Nadal zei dat hij Federer wel in zou halen, maar das niet gelukt. Vind het ook niet overtuigend dat Djokovic dat gaat halen. Het kan zeker, maar eerst zien dan geloven in dezen.

Hoop nog zo dat Federer de gouden medaille wint op de OS. Snap dat het niet heel realistisch is, met oa Djokovic en Murray voor zich, maar het zou toch de kroon zijn op zijn supermooie carrière. Hij heeft nog 1 kans...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Pff, dit gaat een 3-0 worden voor Andy Murray boos.gif

Waarom zijn die ballenmeisjes trouwens altijd zo knap?

Omdat Wimbledon keuze heeft tussen vééééééél kandidaten... :puh:

En tja, wat verwachtte je... Ik heb dit jaar niet echt gevolgd, deels door het EK, deels omdat het dit jaar niet zo interessant leek.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, dit gaat een 3-0 worden voor Andy Murray boos.gif

Waarom zijn die ballenmeisjes trouwens altijd zo knap?

Omdat Wimbledon keuze heeft tussen vééééééél kandidaten... :puh:

En tja, wat verwachtte je... Ik heb dit jaar niet echt gevolgd, deels door het EK, deels omdat het dit jaar niet zo interessant leek.

Dit verwachtte ik ook wel, maar hoopte op toch her en der nog een kans om te breken, wat meer overtuiging in de rallys en eigenlijk meer weerstand, sowieso in de tiebreaks was het wel behoorlijk eenzijdig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Binnen een weekje weer van start. Ben benieuwd :Y Wie wint er bij de mannen: Murray, de nummer één van de wereld momenteel, maar nog nooit de Australian Open gewonnen, of toch Djokovic? Kan Federer nog voor een enorme stunt zorgen? Ik hoop het zo, maar dat is hopen tegen beter weten in. En bij de vrouwen? Kan Serena Williams haar dipje overbruggen, of wordt het toch Kerber?

Link to comment
Delen op andere websites

Binnen een weekje weer van start. Ben benieuwd yep.gif Wie wint er bij de mannen: Murray, de nummer één van de wereld momenteel, maar nog nooit de Australian Open gewonnen, of toch Djokovic? Kan Federer nog voor een enorme stunt zorgen? Ik hoop het zo, maar dat is hopen tegen beter weten in. En bij de vrouwen? Kan Serena Williams haar dipje overbruggen, of wordt het toch Kerber?

Ben al even niet meer echt aan het volgen wat er in de top gebeurt, maar ik gok gewoon op standaard Djoko/Williams.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Unglaublich... Wie had deze finales verwacht? Sister act bij de vrouwen en Federer-Nadal bij de mannen. Serena Williams en Federer zijn al sinds jaar en dag mijn favorieten. Zou het nog één keer kunnen dat mijn beide favorieten tegelijk een GS winnen? Ik ga in ieder geval kijken. Morgenochtend om 9.15u.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, wat een tennis. Federer _O_ niet normaal. Hij maakt heel veel unforced errors, maar tegelijkertijd zulke supermooie punten. Ik heb al zo vaak OOOOOOH en AAAAAH geroepen vandaag. Het staat nu 1-1 in sets en Federer staat een break voor in het begin van de derde set (3-0). Als iemand van tennis houdt en dit niet op het netvlies heeft staan: nu inschakelen op Eurosport!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...