Jump to content

Grand Slams


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    76

  • NandroDavids

    43

  • 3L1077

    43

  • JasonStatham

    11

11 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Ongelooflijk: Murray, Djokovic en Nadal zijn allemaal al uitgeschakeld vóór de halve finale. Kom op Federer, anders wordt het echt een verrassende winnaar.

 

Aan het begin van het toernooi hoopte ik absoluut op Federer in plaats van één van de andere grote drie, maar nu... stiekem hoop ik wellicht wel op die verrassende winnaar. Vooral omdat het in het mannentennis vrijwel altijd deze vier zijn die winnen, dan vind ik het altijd mooi als een andere speler een keer wint.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 16-7-2017 om 16:55, Dutchy3010 zei:

Federer _O_ tweede grand slam titel dit jaar, terwijl iedereen overtuigd was dat zijn carrière voorbij is...

Laat toch maar weer mooi even zien dat hij de beste aller tijden is. Nadal kan het eigenlijk vooral op één ondergrond, Djokovic heeft het niet lang genoeg achter elkaar kunnen volhouden en Murray kan het vooral als de rest het af laat weten. Wel jammer dat het geen spannender finale werd...

Link to comment
Delen op andere websites

Nadal stond ook in finale Australian open, toch? Mooi, beiden afgeschreven, verdelen dit jaar de grand slams :7 hoe een hekel ik ook aan Nadal heb: de rivaliteit tussen hem en Federer is ongeëvenaard.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 5 maanden later...
  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...