Jump to content

Grand Slams


Dutchy3010

Recommended Posts

Op zich vond ik Rus nog niet eens zo heel slecht. Althans, buiten haar service. Als ze haar service wat op peil weet te brengen kan ze echt nog wel wat stijgen (is ook niet zo moeilijk aangezien ze nu een vrije val gaat maken...).

Heerlijke wedstrijd nu van Hewitt. Wat vind ik het een geweldige speler. Zo'n vechtersbaas. Altijd wel 1 van mijn favorietjes geweest. Jammer dat hij zo ver teruggezakt is... Maar het gaat nu goed :D

Mijn andere favoriet, Federer, later vandaag. Helaas zie ik hem dit toernooi niet winnen, maar you never know. :D Heerlijke openingsdag, Nederlandse - Hewitt - Federer :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    76

  • NandroDavids

    43

  • 3L1077

    43

  • JasonStatham

    11

Heerlijke openingsdag, Nederlandse - Hewitt - Federer :D

Mooie tweede dag was het ook, want Sijsling en Haase zijn door naar de tweede ronde :)

Nadal had vandaag nogal wat moeite met de Duitser Brands: Nadal kwam 0-1 achter in sets en stond in de tiebreak van de tweede set met 0-3 achter. Daarna wist hij het om te buigen en met 3-1 te winnen, maar toch: de afgelopen jaren is hij wel 's soepeler door de eerste ronde(s) gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij ko

Heerlijke openingsdag, Nederlandse - Hewitt - Federer icon_mrgreen.gif

Mooie tweede dag was het ook, want Sijsling en Haase zijn door naar de tweede ronde smile3.gif

Nadal had vandaag nogal wat moeite met de Duitser Brands: Nadal kwam 0-1 achter in sets en stond in de tiebreak van de tweede set met 0-3 achter. Daarna wist hij het om te buigen en met 3-1 te winnen, maar toch: de afgelopen jaren is hij wel 's soepeler door de eerste ronde(s) gekomen.

Hij komt nog wel op gang. (a)

Link to comment
Delen op andere websites

Nadal mag voor mij zeker winnen, the king of gravel. :)

Djokovic gun ik het ook, hij is vooral mentaal heel sterk.

Ik hoop op Federer. Dat vind ik veruit de tennisser met het mooiste spel: als hij in vorm is ziet het er zo verschrikkelijk makkelijk uit. Het lijkt de laatste jaren dat Djokovic, Nadal en inmiddels zelfs Murray hem voorbij zijn en dat het Federer-tijdperk zo'n beetje voorbij is. Ik hoop dat het tijdperk nog even voortduurt, en dus dat hij wint in Parijs :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nadal mag voor mij zeker winnen, the king of gravel. :)

Djokovic gun ik het ook, hij is vooral mentaal heel sterk.

Ik hoop op Federer. Dat vind ik veruit de tennisser met het mooiste spel: als hij in vorm is ziet het er zo verschrikkelijk makkelijk uit. Het lijkt de laatste jaren dat Djokovic, Nadal en inmiddels zelfs Murray hem voorbij zijn en dat het Federer-tijdperk zo'n beetje voorbij is. Ik hoop dat het tijdperk nog even voortduurt, en dus dat hij wint in Parijs :)

Helemaal mee eens. Zo down to earth, zo nuchter. Echt leuk om naar Federer te kijken. De arrogantie van Nadal stuit mij altijd tegen de borst. Daarbij ook al dat andere gezeik en bijgeloof: langere pauzes nemen, over lenen heen stappen, enz... Geef mij Federer maar. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Federer is naar mijn idee een wat sierlijker speler, die een bal met dodelijke precisie door de kleinste gaatjes en in de verste hoekjes speelt. Nadal is toch meer een krachtspeler, iets wat ik minder graag zie. Ook van mij mag er een andere winnaar zijn dan Nadal, en Federer is dan een goeie kandidaat. Maar toch denk ik dat Nadal "gewoon" gaat winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weinig tot geen verrassingen tot nu toe. De Nederlanders liggen er allemaal uit, en de topspelers zitten er nog allemaal in. Nadal heeft al wel twee keer een set ingeleverd, dus die lijkt er nog niet helemaal lekker in te zitten. Federer daarentegen gaat tot nu toe lekker makkelijk door steeds :)

En eigenlijk moet het toernooi nog echt beginnen. Komende week wordt een stuk interessanter, normaal gesproken.

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, Federer in de achtste finale nu zwaar in de problemen tegen Gilles Simon. 2-1 achter in sets, en Simon staat op eigen service ijzersterk te spelen. Ziet er niet goed uit voor Federer :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...