Jump to content

Tour de France 2008


NandroDavids

Recommended Posts

Naar mijn idee, en ik hoop dat ik gelijk heb, valt de beslissing nog absoluut níet op L'Alpe D'Huez: Gezien vandaag gaan zowel Mentsjov als Fränk Schleck dan nog wat tijd pakken op Evans en voor hem komen/blijven in het klassement. Gezien Evans' kwaliteiten met betrekking tot de tijdrit gaat 't zaterdag dan nog ver-schrik-ke-lijk spannend worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost...

Wie waagt zich aan een voorspelling voor morgen? Ik denk dat Evans de 1.34 op Sastre goed gaat maken en zelfs zo'n 50 seconden over gaat houden. Sastre komt wel op de tweede podiumplek, met een hele nipte voorsprong op Mentsjov, die met een goede tijdrit zowel Kohl als Fränk Schleck nog voorbijgaat.

Maar ik hoop natuurlijk dat Evans spectaculair ten val komt en Mentsjov met een uitmuntende tijdrit de overwinning pakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost...

Wie waagt zich aan een voorspelling voor morgen? Ik denk dat Evans de 1.34 op Sastre goed gaat maken en zelfs zo'n 50 seconden over gaat houden. Sastre komt wel op de tweede podiumplek, met een hele nipte voorsprong op Mentsjov, die met een goede tijdrit zowel Kohl als Fränk Schleck nog voorbijgaat.

Maar ik hoop natuurlijk dat Evans spectaculair ten val komt en Mentsjov met een uitmuntende tijdrit de overwinning pakt.

Eigenlijk helemaal mee eens :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook :Y En mijn voorspellingen komen meestal uit :D. Nee, Evans is getergd tot op het bot en zal zich waarschijnlijk liever bewusteloos rijden dan dat hij Sastre de overwinning gunt. Persoonlijk denk ik zelfs dat hij 4 minuten op Sastre gaat pakken......

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik zelfs dat Evans 4 minuten op Sastre gaat pakken...
Tja, als je naar andere tijdritten tussen Evans en Sastre kijkt zou dat inderdaad een logisch vervolg zijn. Maar de gele trui is op de één of andere manier toch een soort doping voor een renner: Voeckler een aantal jaar terug en Dessel ook reden beiden in de gele trui en behielden die stukken langer dan gedacht. Sastre rijdt in het geel en dus zal hij niet zoveel op Evans verliezen als normaal. Wat dat betreft zal ik dus gelijk krijgen, maar goed dat je je verder dan ook bij me aansluit. Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Ben blij dat Sastre heeft gewonnen want de rest van de renners die nog kans hadden op de gele trui, voor de tijdrit, gun ik het sowieso niet (Kohl, Evans :duh::N) Menchov had ik het wel gegund maar dan heb ik toch liever een Nederlander, maarja de toekomst ziet er niet slecht uit voor het Nederlandse wielrennen dus hopen dat dat de volgende tour al uitpakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben blij dat Sastre heeft gewonnen want de rest van de renners die nog kans hadden op de gele trui, voor de tijdrit, gun ik het sowieso niet (Kohl, Evans :duh::N) Menchov had ik het wel gegund maar dan heb ik toch liever een Nederlander, maarja de toekomst ziet er niet slecht uit voor het Nederlandse wielrennen dus hopen dat dat de volgende tour al uitpakt.

yea sastre heeft gewonnen

hij was de beste

Link to comment
Delen op andere websites

Ben blij dat Sastre heeft gewonnen want de rest van de renners die nog kans hadden op de gele trui, voor de tijdrit, gun ik het sowieso niet (Kohl, Evans :duh::N) Menchov had ik het wel gegund maar dan heb ik toch liever een Nederlander, maarja de toekomst ziet er niet slecht uit voor het Nederlandse wielrennen dus hopen dat dat de volgende tour al uitpakt.

yea sastre heeft gewonnen

hij was de beste

Iedereen die wint, was de beste. Anders had hij niet gewonnen. Hoe je het ook draait of keert: de winnaar is altijd de beste. Misschien verdient, misschien niet, maar de winnaar heeft de meeste punten behaald en is dus de beste. :puh:

Leuke tour. Normaal haat ik wielrennen, maar ik heb in ieder geval de slot etappe gezien, was wel mooi in het begin toen 2 renners de helmen jatte en hoe Sastre iedereen een hand ging geven. Je zou toch denken dat Evans nog een aanval zou doen om die anderhalve minuut in te halen, nietwaar? Ik bedoel, ok, hij zal goed in de gaten gehouden worden door de andere CSC-renners, maar wie niet waagt, die niet wint... Misschien tegen traditie, misschien ook haast onmogelijk, maar ja, ik had het toch geprobeerd. :clown:

In ieder geval, vind het een leuke winnaar. Niet iemand die zich ver verheven voelt boven andere mensen, zo heb ik gehoord dat hij elke avond zijn fanclub smst. Petje af voor Sastre, een leuke winnaar. Door hem vond ik wielrennen leuk om te kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben blij dat Sastre heeft gewonnen want de rest van de renners die nog kans hadden op de gele trui, voor de tijdrit, gun ik het sowieso niet (Kohl, Evans :duh::N) Menchov had ik het wel gegund maar dan heb ik toch liever een Nederlander, maarja de toekomst ziet er niet slecht uit voor het Nederlandse wielrennen dus hopen dat dat de volgende tour al uitpakt.

yea sastre heeft gewonnen

hij was de beste

Iedereen die wint, was de beste. Anders had hij niet gewonnen. Hoe je het ook draait of keert: de winnaar is altijd de beste. Misschien verdient, misschien niet, maar de winnaar heeft de meeste punten behaald en is dus de beste. :puh:

Leuke tour. Normaal haat ik wielrennen, maar ik heb in ieder geval de slot etappe gezien, was wel mooi in het begin toen 2 renners de helmen jatte en hoe Sastre iedereen een hand ging geven. Je zou toch denken dat Evans nog een aanval zou doen om die anderhalve minuut in te halen, nietwaar? Ik bedoel, ok, hij zal goed in de gaten gehouden worden door de andere CSC-renners, maar wie niet waagt, die niet wint... Misschien tegen traditie, misschien ook haast onmogelijk, maar ja, ik had het toch geprobeerd. :clown:

In ieder geval, vind het een leuke winnaar. Niet iemand die zich ver verheven voelt boven andere mensen, zo heb ik gehoord dat hij elke avond zijn fanclub smst. Petje af voor Sastre, een leuke winnaar. Door hem vond ik wielrennen leuk om te kijken. :)

ik bedoel eingelijk dat ik al heel lang voor sastre stem

want mijn favoriete wielrenners ploeg is csc

dus ik stem voor iedereen in team csc

wat mooi gezegd dutchy3010 ik ben ontroerd :puh:

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...