Jump to content

[SA] Sketchup/3dsMax models ingame krijgen


Puma

Recommended Posts

Ik heb dus een stroomkastje gemaakt en dus ook een texture ,ik krijg ingame , maar ik heb 2 plaatjes in de .txd , maar ik zie er maar een :S

EDIT:

Ik zie geen texture :S

Alleen wit....

Maar hoe weet die nou waar waar welke texture moet zitte?

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    13

  • Puma

    6

  • opacool6

    5

  • NikoBellic30

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op je model staan UV(W) coördinaten die aangeven waar alle vertexen moeten (de punten). Je moet zelf aangeven waar welke texture op moet zitten, en hoe (door middel van UV(W) mapping). Zorg dat in je TXD de volledige naam van het plaatje zonder extensie staat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

ik loop bij het stukje Map Editor - De models in het spel zetten vast dan ben ik bij deze afbeelding: post-109333-128690690479.jpg

het is namelijk zo als ik de texture name in wil vullen en ik typ de laatste letter van het woord in dan loopt hij vast en staat er: er is een fout opgetreden

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Bewerkt: door NikoBellic30
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al in je andere topic gereageerd. ga niet multiposten.

wat heb ik dan fout gedaan ik heb wel een aantal dingen in 3ds max overgeslagen omdat ik dat niet snapte maar de belangrijkste dingen wel gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Comprimeren, is dat in het Nederlanders. Dat is dat bijvoorbeeld een afbeelding kleiner wordt gemaakt in grootte. Dit houd soms in dat de kwaliteit van een afbeelding wel verslechtert. In in een TXD moeten alle afbeeldingen gecomprimeerd worden, want dan worden ze naar een DXT formaat omgezet wat SA kan lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Comprimeren, is dat in het Nederlanders. Dat is dat bijvoorbeeld een afbeelding kleiner wordt gemaakt in grootte. Dit houd soms in dat de kwaliteit van een afbeelding wel verslechtert. In in een TXD moeten alle afbeeldingen gecomprimeerd worden, want dan worden ze naar een DXT formaat omgezet wat SA kan lezen.

maar ik kan ze niet eens in txd zetten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...