Jump to content

[SA] Sketchup/3dsMax models ingame krijgen


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    13

  • Puma

    6

  • opacool6

    5

  • NikoBellic30

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

bedoel je dat je objecten van SA in google sketchup kan zette??

Ja. Je kan ze met Gmax of 3DS Max importeren door middel van KAM Scripts, en dan exporteren als *.3ds. Dan kan je in Sketchup die *.3ds importeren, al dacht ik wel dat je de "Pro" versie van Sketchup nodig hebt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Onthoud dat een mannetje in SketchUp ongeveer 1,5 inch hoog is (SketchUp werkt met inch dacht ik, is in ieder geval standaard ingesteld). Een lijntje tekenen die precies 1,5 inch hoog is, is niet ingewikkeld: kies de pen, klik ergens, zorg dat je lijn parallel loopt met de blauwe as (klik nog geen tweede keer), typ "1,5" en druk op enter. Je hebt nu een lijntje van 1,5 inch hoog :).

Link to comment
Delen op andere websites

hallo

ik heb even een vraag in de tutorial staat dat je maximaal 5 objexten toe kan voegen

ik neem aan dat er een manier is om er meer toe te voegen?

als iemand die weet zou ik er blij mee zijn als het aub aan mij word uitgelegt

alvast bedankt! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Nee, dit geld niet voor auto's. Het eerste deel wel een beetje, je moet je auto éérst naar 3DS Max converteren. Er is helaas nog geen tutorial over een auto ingame zetten, dus je moet het in een apart topic zetten :N

oke jammer :{ bedankt voor de info

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb in Sketchup mijn model gemaakt, geïmporteerd naar 3DSMax, nog geen problemen. Alles gedaan, komt het stuk in de Map Editor. Ik druk op New, vul mijn dff naam in (schans) en de txd naam (schans), maar als ik de laatste 's' van schans (txd) invul, sluit Map Editor af. Ik heb dus het dff vakje ingevuld (schans), krijg ook mooi mijn untextured model links te zien, en als ik dan in het vak voor de txd schans invul sluit Map Editor af. Is hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...