Jump to content

[SA] Sketchup/3dsMax models ingame krijgen


Puma

Recommended Posts

Ik heb een vraagje. Ik heb in Sketchup een tweetal boten gemaakt.

Eentje daarvan is een bootje zoiets als een Sunseeker Portofino 34

De andere ziet eruit als een piratenschip :)

Alleen heb ik een vraagje. Hoe kan je de bewegende delen (roer, schroeven) krijgen en de zitpositie achter het stuur in 3ds maken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    13

  • Puma

    6

  • opacool6

    5

  • NikoBellic30

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

SketchUp werkt met inch dacht ik, is in ieder geval standaard ingesteld

Ik verander die eenheed meestal naar cm, zoveel handiger :puh:

EDIT: Ik heb die toturial gedownload maar heb echt geen idee hoe die file te openen :S hint?

Bewerkt: door kpaenen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik heb alles gedaan tot exporteren want dan staat er als je deze niet hebt, dump dan gewoon de hele map "scripts" die bij deze tutorial gevoegd zit in je 3dsMax map maar, ik kan bijlage niet vinden!!!!

alvast bedankt!

groeten thom en niels!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Maak iets in google Sketchup , endan doe je dat importeren in de oude Sketchup en dan sla je die , op endan import je die in Z modeler dat kan ook.. :dans: Maar voor gta sa auto's. En alles maak ik het gewoon met Z modeler is veel makkelijker. Vindt ik. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

rofl ik ben nog nieteens begonnen en ik heb nu al een probleem....

ik heb de tutorial gedownload maar.... met welk programma lees je em?

ik krijg alleen maar vage tekens als ik em met kladblok of word open....

ÙD„Í´¢ÝWø‚N½AÞ'cvÆW#j7.Ú}ÜJÓKcÉ[–m.ˆJ€¡×Qærs™&gŽrg&<ãÎ6ñ}ûÀ~ð+ñ.3Áâðþ¤£&¥õ™g,‚á{s™FD—ßßE¢1EÇ.R¯–3ŽLÖ=KÒÀ"eo¥Ë-<àõ݉Üõ†vD·EäÇ™±yˆöAÆcépÊÒ¦At¡qb)

4uÃÿ¡Mr®Ý­X????????????????????????????????????????????????

juist

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb in Sketchup mijn model gemaakt, geïmporteerd naar 3DSMax, nog geen problemen. Alles gedaan, komt het stuk in de Map Editor. Ik druk op New, vul mijn dff naam in (schans) en de txd naam (schans), maar als ik de laatste 's' van schans (txd) invul, sluit Map Editor af. Ik heb dus het dff vakje ingevuld (schans), krijg ook mooi mijn untextured model links te zien, en als ik dan in het vak voor de txd schans invul sluit Map Editor af. Is hier een oplossing voor?

Iemand hier nog een antwoord op??

Ik heb ook maar eens een poging gedaan tot het modellen van een simpele schans. Alle stappen van de tutorial leken me volgens mij wel te lukken, alleen op het moment dat ik in de Map Editor de naam van het textuur moet invoeren, crasht het programma.

Het invoeren van de naam van de dff gaat nog, ik zie dan ook wel mijn schans (alleen is die helemaal wit).

Als ik dan de laatste letter van de naam van het .txd bestand typ, crasht Map Editor. Iemand enig idee wat de oorzaak is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...