Jump to content

Automatische donorplicht


Mister Fuji

Wat zou bij jou regering de donorregeling zijn?  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou bij jou regering de donorregeling zijn?

    • Iedereen is automatisch donor, hier valt niks tegenin te brengen.
      1
    • Iedereen is automatisch donor, tenzij anders is vermeldt.
      13
    • Je bent geen donor, tenzij je je daar voor hebt ingeschreven.
      18


Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    12

  • Mister Fuji

    5

  • Mania-92

    4

  • Scott16

    4

Ik wil zelf het recht in handen houden. Dit is wel een mooie voor de week topic.

En het rare van mijn antwoordt is. Ik ben geboren met 1 nier dus als er wat met me ene nier gebeurt heb ik ik een donor nodig. Maar ik zou dan geen donor willen hebben.

ewoud

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zelf het recht in handen houden. Dit is wel een mooie voor de week topic.

En het rare van mijn antwoordt is. Ik ben geboren met 1 nier dus als er wat met me ene nier gebeurt heb ik ik een donor nodig. Maar ik zou dan geen donor willen hebben.

ewoud

ik noem zoiets vragen om problemen :puh:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat iedereen dat eigenlijk zelf mag weten. Zelf zou ik het best wel doen. Maar die mensen die dat niet zullen doen snap ik ook best wel waarom ze het niet doen. Dus ik ga voor 'Je bent geen donor, tenzij je je daar voor hebt ingeschreven'.

Link to comment
Delen op andere websites

,Mar 8 2005, 08:36 PM] Ik vind dat iedereen dat eigenlijk zelf mag weten. Zelf zou ik het best wel doen. Maar die mensen die dat niet zullen doen snap ik ook best wel waarom ze het niet doen. Dus ik ga voor 'Je bent geen donor, tenzij je je daar voor hebt ingeschreven'.

ik ga hierin mee, ik word sowieso geen donor! ik wil het niet dat gaat tegen mijn principes, ik ben baas over eigen lichaam, ook al willen mijn ouders dat mijn Organen worden gedoneerd ik ben er volop tegen, ook al ben ik dood!

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het niet dat jullie geen donor willen worden :blink:

als je dood bent,maakt het niets meer uit+je kan er verdomme een mensenleven mee redden

dus is het zelfs egoistisch dat je geen donor wilt zijn,iemand die een maand in de grond heeft gestoken,daar blijft ook niet veel meer van over

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zeker voor keuze 2, iedereen is donor, tenzij hij/zij hiertegen bezwaar aantekent. Waarom niet? Zo'n regel zal het aantal donoren zeker flink verhogen, en je hebt nog steeds de mogelijkheid om zelf geen donor te zijn, dus eigenlijk kan niemand er problemen mee hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ik heb van de week een ziekenhuis programma gekeken en daar had een jongen een ongeluk gehad en die sneden ze open terwijl die hersendood was: hij leefde dus gewoon nog wel.....sinds ik dat gezien had wil ik echt geen donor worden spijt mij zeer, maar ik wil niet dat ze in mij snijden als ik hersendood ben: je leeft gewoon toch nog, dus geen donor!

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het niet dat jullie geen donor willen worden :blink:

als je dood bent,maakt het niets meer uit+je kan er verdomme een mensenleven mee redden

dus is het zelfs egoistisch dat je geen donor wilt zijn,iemand die een maand in de grond heeft gestoken,daar blijft ook niet veel meer van over

Ik zal me zelf der niet comfortabel bij voelen dat als ik later dood ben iemand in mijn lijf gaat snijden. Ik wil rust en ik wil geen medisch object worden.

En weet je wat het erge van Nederland is je bent altijd een NUMMER.

Ewoud

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...