Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Uh, Niet beperkt qua mogelijkheden? Ikzelf denk dat het Touchscreen gebeuren toch wel wennen moet zijn. Ik ben benieuwd hoe deze wordt. Hier zal het zo'n bedtijd spelletje worden (met de nadruk om erbij in slaap te vallen?). Maar, aangezien Assassins Creed er al leuk uitzag voor de NDS, kan dit ook niet stuk. Zoals eerder gezegd, zou de touch screen best wel leuk kunnen benut worden, in het standpunt van games à là Metroid Prime Hunters dan. Rondkijken met de Touch bijvoorbeeld. Ook leuke minigames, zoals Chinees limbo dansen? Wie weet? :D.

Ik kijk er al eerlijk gezegd stiekem naar uit. Alleen maak ik me zorgen aan de al dan niet ingevoegde Radio Stations. Ik bedoel, ik had hetzelfde met Guitar Hero op NDS. Dezelfde vraag dan; Kan er dus degelijk echte muziek op?

En dan nog een klein stiekem vraagje, de storyline. Welk geweld staat er ons te wachten? Een flitsende schoot-out door Chinatown, of eerder vol met minigame zoals in WarioWare Touched! ?.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Had ik, zoals vele, niet verwacht :puh: Ik heb geen DS, maar ik ga er hiervoor ook geen een aanschaffen :puh:

Wel opvallend: Links naast het logo is de brooklyn Bridge gebruikt uit GTA IV.

Hij lijkt nogal op deze screen:

med_gallery_1_51_44254.jpg

post-33831-1216145426.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu kan ik eindelijk GTA spelen met mijn buurmeisjes van 12 en 8 die een DS hebben :tu: .

Rockstar Games faalt.

Hahaha ik jank van het lachen :schater: , geweldige reactie Jarno. :tu: Waneer word DE nieuwe GTA nou aangekondigd, wij willen deze shit zooi niet hebben. :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inmiddels is er een persbericht vrijgegeven door Take Two Interactive:

Rockstar Games Announces Grand Theft Auto: Chinatown Wars for the Nintendo

DS™

The newest entry in the Grand Theft Auto series for Nintendo's handheld

system this winter

New York, NY - July 15, 2008 - Rockstar Games, a publishing label of

Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce

Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Developed by Rockstar Leeds in

conjunction with series creators Rockstar North, Grand Theft Auto:

Chinatown Wars will be available on the Nintendo DS™ in North America and

Europe this winter.

"This is a game that will deliver a rich, fast-paced and intense 'Grand

Theft Auto' experience that will be truly unique to Nintendo's handheld

platform," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "Rockstar Leeds,

along with the team at Rockstar North, has built upon a decade of

progressive design on Grand Theft Auto, and has created something

fundamentally fresh and immersive."

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is an entirely original entry into the

critically acclaimed Grand Theft Auto series, and brings a new level of

interactivity to its sprawling open environments. With the use of the DS

touch screen, players will navigate their way through the streets as they

uncover the truth behind an epic tale of crime and corruption within the

Triad crime syndicate, delivering the unprecedented amount of depth that

has become a true trademark of the franchise.

For more information about Grand Theft Auto: Chinatown Wars, visit:

http://www.rockstargames.com/chinatownwars/

Het lijkt er dus op dat Rockstar Leeds (die al langer handheldgames maakt) het spel heeft gemaakt in samenwerking met Rockstar North. Dat betekend iedergeval dat het niet door een of ander vaag Japans bedrijf is gemaakt en dat het nog wel een goed spel kan worden. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het best goed nieuws. :) Ik heb alle GTA Spellen in mijn collectie, dus deze GTA mis ik liever niet! In mijn collectie! Maar het zal wel een goed spel worden, want R* maakt altijd wel goeie Games, bijv. Bully, Midnight Club, en Table Tennis. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iedereen loopt het nu al af te zeiken, terwijl ze alleen een nieuwsbericht hebben gelezen. Wacht nou maar af, hij komt deze winter al uit dus er komen binnenkort vast wel screenshots.

DS is naar mijn weten een handheld console voor meisjes t/m 14 jaar die Nintendogs spelen. GTA hoort gewoon niet thuis op zo'n console.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:tu: Een nieuwe GTA.

Ik vind het alleen jammer dat het weer eens in Liberty City is maarja, daar kan ik niets aan veranderen :puh:.

Heb ik even geluk dat mijn zus net een Nintendo DS heeft gekocht! :Y

@Jarno: Daar heb je gelijk in, een GTA op de DS uitbrengen is niet echt de beste zet die R* tot nu toe heeft gemaakt.

Bewerkt: door Jorair

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, die is geweldig =)

Dit valt mij eerlijk gezegd wel tegen, ik had eerder gehoopt op nog een GTA voor de PS3 of PC. En zeg nou zelf, kunnen jullie een GTA bedenken die is uitgegeven op een Nintendo console die wel goed heeft verkocht?

Wordt dit overigens een apart GTA era?

Bewerkt: door David22

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iedereen loopt het nu al af te zeiken, terwijl ze alleen een nieuwsbericht hebben gelezen. Wacht nou maar af, hij komt deze winter al uit dus er komen binnenkort vast wel screenshots.

DS is naar mijn weten een handheld console voor meisjes t/m 14 jaar die Nintendogs spelen. GTA hoort gewoon niet thuis op zo'n console.

Ja zoiets -.-

nogminderpixels.png

GTA: China Town Wars heeft betere graphics dan verwacht.

Ha...ha?

Dit valt mij eerlijk gezegd wel tegen, ik had eerder gehoopt op nog een GTA voor de PS3 of PC. En zeg nou zelf, kunnen jullie een GTA bedenken die is uitgegeven op een Nintendo console die wel goed heeft verkocht?

Er is er maar één.

----------------

Jullie zijn echt dom, het is op de DS dus het is lelijk? En de Stories zijn trouwens ook 'lelijk'.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor de DS? (zijn ze wel helemaal lekker dat ongeloofelijke onding waar zelf mario opspelen ronduit kut is)

Alweer Liberty City?(alweer die klere stad die heb ik nou onderhand al wel is een keer gezien!!!!)

Laat ze al die tijd gewoon is gaan steken in een fatsoenelijke opvolger van GTA Sanandreas want GTA IV was ook weer een aanfluiting, ik moet toegeven het ziet er mooi en gelikt uit maar het is Boring as helll

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...