Jump to content

Mp3, Wma, ... In GTA VCS zetten zonder op cd te branden.


Rinaldootje

Recommended Posts

Ik zag dat er nog geen topic is waarin er apart word uitgelegd hoe je je eigen muziek op GTA VCS kan zetten. Ik dacht dat dat wel handig was om te doen. Ik heb hierbij wel het topic van Godrax gebruikt. Dua alle eer zal naar hem moetten gaan.

Deze handleiding is voor GTA Vice city stories. voor GTA Liberty city stories moet je op deze Link gebruiken.

Ook nog voor de mensen die Tegenwoordig geen CD's meer hebben kan je ook EAC downloaden.

Link 1

Link 2 (de snelste)

Het werkt als volgd.

1. Als je al Rockstar Costum track op je PC hebt geïnstaleerd moet je dit programma verwijderen

2. Download EAC

3. Instaleer EAC

4. Sluit je PSP aan op je computer

5. Maak een nieuwe map aan in *:/PSP/SAVEDATA genaamd ULES00502CUSTOMTRACKS (* = driveletter van PSP)

6. Open EAC, klik dan op het tabblad EAC en kies Convert MP3music to Harddisc

7. Selecteer je muziekfiles en klik op openen.

8. Selecteer nu de map waarin de files moeten gezet worden: *:\PSP\SAVEDATA\ULES00502CUSTOMTRACKS

9. Als de file geconverteerd is ga dan naar *:\PSP\SAVEDATA\ULES00502CUSTOMTRACKS en verander dan naam van **.toc naar **.gta (** is de filename). Je kan ook de gehele filenaam veranderen zodat het er wat mooier uit ziet. (Voorbeeld Xzibit_-_get_your_walk_on.toc

kan je veranderen naar Xzibit - get your walk on.gta. Hij zal wel altijd moetten windigen op .gta anders zal hij niet werken. Als je je eigen nummer niet in de lijst ziet staan dan kan het zijn dat je hem nog niet naar .gta heb veranderd.

10.Nu moet je alleen maar met je PSP in GTA:VCS naar audiooptie menu gaan en costumtracks op on zetten

Hou er wel rekening mee dat niet ALLE files lukken. Als ze niet werken dan hoor je geen muziek en moet je via het optie menu een ander nummer aanzetten. Het is dan aan te raden om hem gelijk via de pc uit de file te halen zodat je geen vedere problemen meer kan krijgen.

En op je psp zie je in de map met savefiles zie je hem staan als corrupted verwijder hem daar niet want dan zijn gelijk al je music files verdwenen.

Ik moet hier wel even bijzetten dat ik deze handleiding heb overgekopieerd heb van Godrax. Ik heb daarbij wel alle LCS dingen veranderd dat ze te gebruiken zijn voor VCS.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf dan toch nog wel zeggen dat alle eer naar Godrax moet gaan. Hij heeft namelijk het topic voor LCS gemaakt en ik heb het simpel overgekopieerd en alle dingen die voor lcs waren veranderd in VCS.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...