Jump to content

Flitskikker InfoTool


Flitskikker

Recommended Posts

Ik weet dat dit topic outdated is, maar ik heb toch even een vraagje.

Kun je de adviseur upgraden? ik zou bijv. willen kijken of mijn laptop mw3 aan kan.

Nogmaals, sorry voor de deze post.

Kies gewoon Modern Warfare 2, is toch allemaal hetzelfde. :7

Eigenlijk niet, als je op een craptop speelt merk je veel verschil tussen deze twee. En er is ook veel verschil tussen MW2 en MW3knipoog.gifknipoog.gif

>>> Door Megadreams: Ik vraag je vriendelijk om te stoppen met alles "crap" te noemen. In dit geval dus de "craptop" en dergelijke.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat dit topic outdated is, maar ik heb toch even een vraagje.

Kun je de adviseur upgraden? ik zou bijv. willen kijken of mijn laptop mw3 aan kan.

Nogmaals, sorry voor de deze post.

Kies gewoon Modern Warfare 2, is toch allemaal hetzelfde. :7

Het is niet omdat de game het zelfde LIJKT, dat ie het daarom is. Modern Warfare 3 is wel degelijk een iets zwaardere game dan zijn voorganger.

http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=565&game=Call%20of%20Duty:%20Modern%20Warfare%202 (mw2)

http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1400&game=modern%20warfare%203 (mw3)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat dit topic outdated is, maar ik heb toch even een vraagje.

Kun je de adviseur upgraden? ik zou bijv. willen kijken of mijn laptop mw3 aan kan.

Nogmaals, sorry voor de deze post.

Kies gewoon Modern Warfare 2, is toch allemaal hetzelfde. :7

Eigenlijk niet, als je op een craptop speelt merk je veel verschil tussen deze twee. En er is ook veel verschil tussen MW2 en MW3knipoog.gifknipoog.gif

Ten 1ste, het is laptop geen craptop.

Ten 2e, ik speel ook op Laptop (Allebij op maxed out zonder probleem)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zeg Flits? Heb je enig idee wanneer de nog niet verschenen versie uitkomt? Hij herkent mijn GTX 560 niet, hij herkent Windows 7 Ultimate 64x niet en hij detecteert mijn RAM als DDR2 terwijl het DDR3 is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zeg Flits? Heb je enig idee wanneer de nog niet verschenen versie uitkomt? Hij herkent mijn GTX 560 niet, hij herkent Windows 7 Ultimate 64x niet en hij detecteert mijn RAM als DDR2 terwijl het DDR3 is.

Ik weet niet of de nieuwe versie al is verschenen, maar bij mij herkend hij windows 7 ultimate x64 en mijn 680 gtx, ook wordt ddr3 netjes weergegeven :tu:

Bewerkt: door Talliman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Dit is misschien een Bump, maar ik weet niet waar ik anders dit bericht moet plaatsen, maar ik heb vandaag de Flitskikker Infotool gedownload en bij de adviezen over games wordt aangegeven dat ik windows moet gaan upgraden. Er staat onder eis bij GTA IV Windows XP, en ik heb Windows 7 Ultimate. Aangezien Windows 7 nieuwer is dan Windows XP zou er niet moeten staan dat ik windows zou moeten upgraden. Ook bij Rollercoaster tycoon (eerste editie) is dit zo, er staat Windows 95 onder eis, en Windows 7 onder Huidig. Windows 95 is veel te oud om fatsoenlijk mee te werken, dus het lijkt me een beetje merkwaardig. Is dit iemand anders ook al opgevallen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is misschien een Bump, maar ik weet niet waar ik anders dit bericht moet plaatsen, maar ik heb vandaag de Flitskikker Infotool gedownload en bij de adviezen over games wordt aangegeven dat ik windows moet gaan upgraden. Er staat onder eis bij GTA IV Windows XP, en ik heb Windows 7 Ultimate. Aangezien Windows 7 nieuwer is dan Windows XP zou er niet moeten staan dat ik windows zou moeten upgraden. Ook bij Rollercoaster tycoon (eerste editie) is dit zo, er staat Windows 95 onder eis, en Windows 7 onder Huidig. Windows 95 is veel te oud om fatsoenlijk mee te werken, dus het lijkt me een beetje merkwaardig. Is dit iemand anders ook al opgevallen?

Dat komt omdat Flitskikker Infotool outdated is en een update nodig heeft. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...