Jump to content

Liberty City Hooligans


.Exorcist

Recommended Posts

Welkom bij Liberty City Hooligans

1217168542ga1.gif

Wij zijn een aparte club, ten eerste omdat wij allemaal gelijk zijn en allemaal voor elkaar opkomen.Kom je aan een van ons dan kom je aan ons allemaal!Wij zijn de eerste hooligans van Liberty City en zijn op zoek naar leden,

Wij hebben onze eigen trainingsruimte en clubhuis.Echte hooligans vechten met vuisten en knuppels, mocht jij ook van knokpartijen houden sluit je dan bij ons aan!

Het is de bedoeling dat wij zodra wij meer leden hebben ook mellee matches (en gun matches)

gaan houden tegen andere clans.

Wij doen alleen dan aan gun matches om het ook leuk voor de andere clans te houden.

Het is 8 tegen 8 tijdens clanwars zowel met guns als mellee.Mocht jij geintresseerd zijn in een plekje in onze vaste club stuur me dan een pb.

Onze website: Klik hier!

Vereisten ( LEES DIT GOED!)

Minimaale leeftijd: 15 (en volwassen gedrag)

Headset: Mag hoeft niet!

Ook s'avonds moet je beschikbaar zijn!

Beetje kennis van de Engelse taal

Gezellig zijn, (Dit is wel het belangerijkste) :D

Voldoe jij aan deze eisen? stuur me een pb en je bent welkom! :D1217168542ga1.gif

L.C.H. 4 Life

Bewerkt: door .Exorcist
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor een faker ben jij zeg, wij heten de Liberty City Hooligans, en toen hebben we de naam veranderd naar The Assassins Connections.

Kun je niet met een eigen naam afkomen faker, en jij had al OLMC, waar je mooi je voetjes aangeveegd hebt toen ik er nog inzat, je hebt ons gewoon allemaal in de steek gelaten.

mooie clan leader ben jij, en nu nog eens mij naam rippen!!

als je me niet geloofd ik heb nog steeds het domein voor mijn clan waar de letter LCH inkomen, en dat staat voor Liberty City Hooligans, ik heb nog sigs als bewijs, en ik heb ook nog een header :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...