GTAGames.nl
~Lance Vance

Heb jij ooit een pistool gehad/afgevuurt?

182 berichten in dit onderwerp

telt een Booog ook?

ik heb er ook een keer me geschoten met een echte en raad eens:

meteen in de rooos

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ik heb wel eens een balletjespistool afgevuurd. :7

Oke, nu serieus. Ik heb een keer een Sniper vast gehad in Den Helder. Maar niet geschoten :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
telt een Booog ook?

meteen in de rooos

Boogschieten doe ik ook wel eens maar ik kan er de bammen niet van. Heeft iemand misschien tips?

Salutations, :cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
telt een Booog ook?

meteen in de rooos

Boogschieten doe ik ook wel eens maar ik kan er de bammen niet van. Heeft iemand misschien tips?

Goed luisteren naar je trainer :7 . Goed merk kopen, denk aan Hoyt. En dagelijks trainen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
telt een Booog ook?

meteen in de rooos

Geduld is de basis van het boogschieten en probeer de boog met links vast te houden en met rechts de pijl (zo schiet ik dan) en probeer goed met een oog dicht je richten in het midden

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een pistool/geweer/wat dan ook in die catogorie vast gehouden/afgevuurt, maar het lijkt me wel gaaf.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb er wel is één vast gehouden op de open dag van de Luchtmacht, toen ik nog een jaar of 6/7 was.

En ik heb met schiet spellen natuurlijk wel is geschoten. In het echt niet, maar ik zou het wel is willen doen. Maar, dan niet op mensen. ^_^

@Hieronder:

Op de kermis heb ik het ook wel is gedaan ja. :7

En op dieren jagen is toch illegaal?

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb alleen nog maar in zo'n schiettent geschoten op de kermis. En met een luchtbuks op blokjes schieten die in de lucht hangen. Voor de rest heb ik nog nooit een pistool vast gehouden/geschoten. En ik hoop ook dat dat nog zo blijft. ^_^

Ja, een balletjes pistool uit Barcalona die hier illegaal zijn. Die gaat echt keihard. Maar die mag ik alleen maar op mijn kamer laten staan en niet mee schieten. Wel een keer geschoten op duiven, maar die waren te snel voor me :7

Oja, en mijn oom die is jager die jaagt op vazanten en op reeën en herten. Ik heb ooit één keer z'n geweer vast gehouden met een hele grote lens erop. Dat voelde best goed xD

Bewerkt: door DSgregor

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ohja, nu herriner ik me weer dat ik elk jaar mee doe aan het schuttersfeest bij mij op de camping. Moet je schieten op een vogel van piepschuim met een luchtbuks.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
telt een Booog ook?

meteen in de rooos

Geduld is de basis van het boogschieten en probeer de boog met links vast te houden en met rechts de pijl (zo schiet ik dan) en probeer goed met een oog dicht je richten in het midden

Gast, als je rechts bent moet je de boog in je linkerhand houden. Dus ik weet niet, maar dat hoort zo XD..

Je beschikt dus echt over toptrainers :Y

Bewerkt: door Fiegel5

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
telt een Booog ook?

meteen in de rooos

Gast, als je rechts bent moet je de boog in je linkerhand houden. Dus ik weet niet, maar dat hoort zo XD..

Je beschikt dus echt over toptrainers :Y

ik ben links en houd de boog ook zo vast ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Ik heb wel eens een zwaar machinegeweer vast gehad op de Vlootdagen in Den Helder.

En vaak sat een geweer bij de schiettent :schater::schater::dans::dans::Y:cya:^_^_O_

Aight, ben ik ook 1x geweest. Met de boot meegeweest 8)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

leger trainingen met een geweer geschoten

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja met een speelgoed m4 ^_^ 3/4 jaartjes geleden ofzo

Maar ik zou wel is een keertje met een echt wapen schieten.

Lijkt me wel vet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Ik heb er wel is één vast gehouden op de open dag van de Luchtmacht, toen ik nog een jaar of 6/7 was.

En ik heb met schiet spellen natuurlijk wel is geschoten. In het echt niet, maar ik zou het wel is willen doen. Maar, dan niet op mensen. ^_^

@Hieronder:

Op de kermis heb ik het ook wel is gedaan ja. :7

En op dieren jagen is toch illegaal?

Met een jacht akte is jagen in Nederland toegestaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.