Jump to content

The Holland Play


HoutwormNL

Recommended Posts

i smell people that want to upgrade their post counter!!

lol meer spam topic dan clan topic, anyway the holland gay wanneer jullie klaar zijn voor het echte werk..

wij, de drie musketeers horen het wel.

Word de eerste clan match tegen de 3 Kringspiermusketiers of niet?

mijn woord word groter :puh:

NEE

Nee we gaan tegen de twee slapjanusen Houtworm en AXIO met zijn PSN oftwel GAY en geen Xeey.

We doen het voor The Game

The game one of the best modern westcoast rapper! En The Game zit in de bloodz.

The Game is de Beste rapper die nog leeft en op 2de plaats van allertijden na Pac.

Snoop Dogg en Dr.Dre hebben ook hele mooi pokoes. Akon ook trouwens.

Tuurlijk vroeger was Dre altijd mij favoriet, hij is beste Producer/Beatmaker all time.

Maar vergeet niet Bone thugs ook hele goeie rappers uitgevonden door 1 van de beste Eazy E

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    59

  • HoutwormNL

    44

  • Robin B

    30

  • gta-san-andreas-lover1000

    18

Meeting ging wel lekker

alleen van mezelf vond ik slecht

en jammer dat starink en kronic er niet bij waren

zeker problemen?

Ik vond je fucking goed.Je pownde steeds alakadabra toen je op het het gebouw stond.En ik pwnde ara vaak.Omdat ie in het vizier in mijn sniper kwam.Daarna kwam houtworm die het voor mij weer moelijk maakte.Maar ik schoot hem

dood.Toen ging hij op ala en jij af.En ik vond het knap dat ik jou ook 1x doodschoot met mijn sniper :bonk: .

En ik werd steeds 2de met race.En werd opgeblazen en vloog weg door ala.Ik schoot nog allerei raketgranaten af.En bam! Ala dood.En ik vond het knap dat ik de staart van jou heli raakte.De annihalator is gebasseerd op de Black Hawk.

Dus toen ik je staart raakte dacht ik meteen aan de film Black Hawk Down.Want daar werden de Black Hawks ook geraakt aan hun staart door een RPG.Dus ik zei ( Niemand kon me horen.) Weve got a Black Hawk down.

Link to comment
Delen op andere websites

Meeting ging wel lekker

alleen van mezelf vond ik slecht

en jammer dat starink en kronic er niet bij waren

zeker problemen?

Ik vond je fucking goed.Je pownde steeds alakadabra toen je op het het gebouw stond.En ik pwnde ara vaak.Omdat ie in het vizier in mijn sniper kwam.Daarna kwam houtworm die het voor mij weer moelijk maakte.Maar ik schoot hem

dood.Toen ging hij op ala en jij af.En ik vond het knap dat ik jou ook 1x doodschoot met mijn sniper :bonk: .

En ik werd steeds 2de met race.En werd opgeblazen en vloog weg door ala.Ik schoot nog allerei raketgranaten af.En bam! Ala dood.En ik vond het knap dat ik de staart van jou heli raakte.De annihalator is gebasseerd op de Black Hawk.

Dus toen ik je staart raakte dacht ik meteen aan de film Black Hawk Down.Want daar werden de Black Hawks ook geraakt aan hun staart door een RPG.Dus ik zei ( Niemand kon me horen.) Weve got a Black Hawk down.

ik zag je niet aan komen en was helemaal verrast en toen je staart van me eraf halen, en over deathmatch enz ik kan beter
Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt het zeer leuk alleen wat jammer dat ik pas laat op gang kwam met deathmatch in het begin had ik maar 400$ en op het einde begon ik pas te killen ik schoot steds op ... kan even niet op naam komen

maar met race vondt ik mezelf zeer goed had 5 of 6 seconedn voorsprong

maar bij het vliegen .... dta is een ander verhaal helemaal laatste pfffff

maar even een vraagje wie is er nu officieel lid ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt het zeer leuk alleen wat jammer dat ik pas laat op gang kwam met deathmatch in het begin had ik maar 400$ en op het einde begon ik pas te killen ik schoot steds op ... kan even niet op naam komen

maar met race vondt ik mezelf zeer goed had 5 of 6 seconedn voorsprong

maar bij het vliegen .... dta is een ander verhaal helemaal laatste pfffff

maar even een vraagje wie is er nu officieel lid ?

cantania bedoel je
Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt het zeer leuk alleen wat jammer dat ik pas laat op gang kwam met deathmatch in het begin had ik maar 400$ en op het einde begon ik pas te killen ik schoot steds op ... kan even niet op naam komen

maar met race vondt ik mezelf zeer goed had 5 of 6 seconedn voorsprong

maar bij het vliegen .... dta is een ander verhaal helemaal laatste pfffff

maar even een vraagje wie is er nu officieel lid ?

Ik werd steeds 2de.Maar vondt je het niet vervelend.Dat ik steeds een headshot met een sniper op je schoot?

Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt het zeer leuk alleen wat jammer dat ik pas laat op gang kwam met deathmatch in het begin had ik maar 400$ en op het einde begon ik pas te killen ik schoot steds op ... kan even niet op naam komen

maar met race vondt ik mezelf zeer goed had 5 of 6 seconedn voorsprong

maar bij het vliegen .... dta is een ander verhaal helemaal laatste pfffff

maar even een vraagje wie is er nu officieel lid ?

Ik werd steeds 2de.Maar vondt je het niet vervelend.Dat ik steeds een headshot met een sniper op je schoot?

niet echt ik vond het wel vervelend dat je met freeode steeds met bazooka op me schoot

Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt het zeer leuk alleen wat jammer dat ik pas laat op gang kwam met deathmatch in het begin had ik maar 400$ en op het einde begon ik pas te killen ik schoot steds op ... kan even niet op naam komen

maar met race vondt ik mezelf zeer goed had 5 of 6 seconedn voorsprong

maar bij het vliegen .... dta is een ander verhaal helemaal laatste pfffff

maar even een vraagje wie is er nu officieel lid ?

Ik werd steeds 2de.Maar vondt je het niet vervelend.Dat ik steeds een headshot met een sniper op je schoot?

niet echt ik vond het wel vervelend dat je met freeode steeds met bazooka op me schoot

En wat d8 je van ji op mij :bonk: ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt het zeer leuk alleen wat jammer dat ik pas laat op gang kwam met deathmatch in het begin had ik maar 400$ en op het einde begon ik pas te killen ik schoot steds op ... kan even niet op naam komen

maar met race vondt ik mezelf zeer goed had 5 of 6 seconedn voorsprong

maar bij het vliegen .... dta is een ander verhaal helemaal laatste pfffff

maar even een vraagje wie is er nu officieel lid ?

Ik werd steeds 2de.Maar vondt je het niet vervelend.Dat ik steeds een headshot met een sniper op je schoot?

niet echt ik vond het wel vervelend dat je met freeode steeds met bazooka op me schoot

En wat d8 je van ji op mij :bonk: ?

jij was begonnen en ik deed het terug

Link to comment
Delen op andere websites

oke over vandaag

JULLIE ZIJN ALLE 3 TOEGELATEN

op deze punten worden jullie getraint

cantana teamwork, schiettechniek, dekking en strategie

alakadabra vliegen, dekking, schiettechniek, strategie, schiettechniek en gebruik maken van de omgeving

Robin B racen, schiettechniek, gebruik maken van omgeving, aanvallen en strategie

de team deathmatch erg slecht:P vooral gta san andreas lover die wel 10 x zoveel deaths had als kills

cantania hield zich hier erg rustig

en robin was de enige die hier ook echt wat deed TOTAAL GEEN TEAMWORK

de deathmatch ging goed ik vond jullie alle 3 wel goed spelen

race met autos ging goed maar jullie maakt wel fouten

helikopters ging goed uitgezondert san andreas lover die crashte:P

wij weten dat we jullie alle 3 kunnen trainen tot goeie spelers

dus jullie rang wordt aangepast op de ledenlijst

groet danny

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...