Jump to content

Ben jij wel eens geschorst?


Wrieh

Geschorst?  

169 leden hebben gestemd

  1. 1. Geschorst?

    • Ja
      22
    • Nee
      127
    • Schorsen wat is dat :O!?
      10


Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wrieh

    3

  • Wienish

    3

  • wupie

    3

  • NickOwnage

    3

Toen had ik iemand helemaal inelkaargeslagen en een keer een leraar bloedneus geslagen :x

Foei wrieh, dat valt me beetje tegen van jouw.. dat je niet weet hoe je in elkaar geslagen schrijft :7

Maar ben zelf nog gelukkig nooit geschorst,

grtz DKG-Killer

Link to comment
Delen op andere websites

ja, 2 weken. de reden vertellen is te lang ^_^ . Noem het alles bij elkaar...

Echt alles?

Drugsgebruik, wapenbezit, seksueel contact/misbruik

op school, brandstichting, vandalisme... ook die dingen? :')

En @ hierboven: dan hoop ik voor je dat je extern geschorst

bent... interne schorsing moet je op school doorbrengen xD

en bij Externe schorsing krijg je nog wel andere problemen ;)

Nee, zo extreem ook niet.

Ik vond het wel plezant :schater: Toen ze kwamen zeggen dat ik niet meer gewenst was, en onveilig was voor de school schrok ik wel. Maar de eerste dag thuis, voelde ik me al helemaal in orde :tu: Hele dag niets doen, 2 weken lang, ik had zelf voor de gemiste testen geen nul ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

1 keer, - 2 dagen maar

Was met een vriend op het plein, gewoon wat praten en al, bleek later te zijn dat hij 1 nitraat bij zich had, ik zei steek em af man!, hij durfde niet, dus vroeg ik of ik het mocht doen, nja nitraat + aanstekkertje aangenomen, wat rondlopen, werdt blijkbaar in de gaten gehouden, door 2 directeurs die mij al in de gaten houden over het schoolplein, er werdt gezegt dat ik een hele lading illigaal vuurwerk bij me had., nja wist dus toen voor niks

ging even wat verder van de mensen af, de 2 directeurs gingen de kantine in, dus ik dacht yay, its save, ik later dat ding afstekken, loeihard over de hele school dus, ik weg rennen van dat gedeelte, en liep langzaam het gebouw in, probeerde onopvallend mogelijk te doen, zag later dat de 2 me achterna zaten te rennen, dus ging in een groep kinderen staan, nja ze hadden mij tog opgemerkt, moest mee komen, hij wouw in me tas kijken, en in me eteu, ik zeg ga je gang, hij me hele tas en eteu leeggehaald, niks nadanoppez :puh:, daarna naar me kluis, moest me kluisje open doen, zat helemaal niks in lol ook geen boeken zelfs., hij zegt waar is het vuurwerk, ik zeg heh ?,

nja werdt me dus vertelt dat iemand had gezegt dat IK een heel lading vuurwerk bij me had, nja en vanwegen ik die nitraat op school heb afgestoken 2 dagen schorsing, + hun zeiden dat ze de politie zullen inlichten, maar heb niks van de politie gehoord, nja 2 dagen schorsing van 8 uur tot half 5 op school.. heletijd op 1 plek zitten, en werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...