Jump to content

Ben jij wel eens geschorst?


Wrieh

Geschorst?  

169 leden hebben gestemd

  1. 1. Geschorst?

    • Ja
      22
    • Nee
      127
    • Schorsen wat is dat :O!?
      10


Recommended Posts

ik ben iets van 7 keer geschorst :engel:

ik heb eens een deur dicht gedaan (rustig) door concierge geschorst LOL

heb een deur iets te hard dicht gedaan (vloog het raam uit)

bleef perongeluk 10 minuten te lang voetballen

(heb nog nooit iemand geslagen of pijn gedaan)

heb de juf eens voor hond uitgemaakt

en dat waren mijn schorsingen

(speciaal onderwijs btw)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wrieh

    3

  • Wienish

    3

  • wupie

    3

  • NickOwnage

    3

  • 2 weken later...
krijge jullie voordat schorsing xD een leraar kwam heel ruw tegen me aan dus ik draaide me snel om zegt die leraar (hij is homo) dat ik zo snel weg draaide omdat ie homo is :duh: dus k had een fucking lange gesprek maar kwam er onderuit maar zoiezo was ik onschuldig ik wist niet eens dat hij t was.

Onze leraren komen er nooit voor uit dat ze homo zijn :')

onze ProefwerkBand-toezichthouder is homo, hij gedraagt

zich ook zo en klinkt ook zo gay... Laat mij nou net tegenover

de leraar, voor in de klas zitten... Dus ik heb een keer gewoon

in zo'n uurtje toen we geen PW hadden aan hem gevraagd:

"Is het waar?"

"Is wat waar?"

"Dat u homoseksueel geaard bent?"

En toen moest ik strafpennen :schater:

Dat is toc een hele gewone vraag? Dat ze je daarvoor laten strafpennen :duh::bonk:

Nee, ik ben nog niet geschorst. Ik ben ook nog maar 12 :$

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit, maar vrijdag wel bijna. Een vriend zat een beetje te plagen door in het andere gebouw (we hebben 2 gebouwen) mijn etui uit mijn tas te halen en er mee te gaan overgooien. Het was kleddernat buiten, en toen liet hij hem vallen in de plassen. Ik dacht, ik zeg niks, je merkt het nog wel. Dus we stonden in het andere gebouw bij de kluisjes, geef ik hem een zetje. Hij knalt tegen de kluisjes aan, en tegen de "muur". Toen kwamen er 2 vrouwen van de administratie naar buiten en die grepen me vast. Ik verdedigde mezelf en vocht mezelf los, en toen zeiden ze dat ik me bij de teamleider moest melden. Want er bleek dus glas achter te zitten in plaats van een muur, en dat was bijna kapot en ze schrokken waardoor ze hun koffie lieten vallen. Ik zei "Jah, dacht ut niet he, ******" en liep toen weg. Toen kwam de teamleider eraan, ik gaf hem een snauw terug dat ik niet kwam omdat ik nu pauze. Dus ik loop weg, komt 'ie me zo achterna in de aula, en vraag ik hem "Wat mot je?" Hij helemaal boos, en zei "Of je gaat naar huis (schorsen dus) of je komt met me mee" Ik een beetje flauw doen van "Mooi, kan ik verder met gamen, heb ik van jullie geen last meer". Later ging ik wel mee, want ik had geen zin om geschorst te worden, maar ik wou wel tot het uiterste gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee :7

Wel bijna,

Iemand stak mijn pet in de fik,

En dan denk, tja dan moet iets van jouw er ook aan geloven,

Dus hij moest een boekverslag maken, maar hij had zijn boek niet uit,

dus hij tijdens de les en pauze zijn boek lezen, en ik had een moment om zijn boek te stelen (boek van de bieb, maar dat wist ik nog niet..), dus dat doe ik, ik scheur de rest van de bladzijdes er uit die hij moest lezen (iets van 1/4 ofzo..)

En die jongens van de administratie waren daar niet zo blij mee..

Maar ze zagen het door de vingers omdat ik normaal heel rustig ben.

Maar bij de bieb waren ze helemaal niet blij, maar ik kreeg de boete gelukkig NIET.

Kreeg ie nog net een voldoende voor zijn boekverslag.. Heh.. prut..

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit, wat me overigens erg verbaast. Als je weet wat ik allemaal wel niet gedaan heb. Crofty bom in iemand anders kluisje, pc´s hacken, raport Photoshopen en zeggen dat het op het online raport verkeerd staat, mensen in elkaar slaat, iemand van de trap gooien, nogmeer hacken en nog meer dingen die ik me niet kan herrineren.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons regent het schorsingen, vele leraren zijn ziek. Zoals ook onze mentor ( waar we enorm veel van krijgen), dat word dus ingevallen. Alleen is dat zon nieuw typetje op school, daarnaast heeft ze ook een idiote aanpak. Ze is veel te soepel, gisteren kwam een van de irritantste kinderen op school (eerste les) meteen naar de time out. Dat is dan een rode brief, heb je die 3 dan word je intern geschorst 5= extern 7=verbannen. Lachen dus, maar ik lul me er altijd wel uit als ik er heen moet. Niet omdat ik dan zon ding moet invullen, maar bij elke brief bellen ze je ouders. En dat is tamelijk kut thuiskomen :7.

(nog niet geschorst dus, voor de gene die weer eens zitten te slapen)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt hier: Ja ik ben BIJNA geschorst. Valt het jullie niet op? :puh:

Maar, nee ik niet. Moest wel een keer bij de derectie komen met iemand anders, We vochten om een stoel :puh: toen werden ze een beetje kwaad... So, me er weer uitgelult en klaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog nooit geschorst geweest maar wel een andere kerel dankzij mij, omdat we aant LTS-en waren ( Panna Met schoppen en slaan )

Ik werd dus gepanaad Maar ik werd vol onderuit gehaald door zon jongen , en toevallig zag 1 of andere lerraar daten toen werd ie geschorst.

En ik lag daar nog mooi 5 minuten K.O. op de grond liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nog nooit.

Bijna wel. In de pauze gingen ik en een paar vrienden voetballen op het schoolplein.

Toen ging de schoolbell, en toen zijn we een half uur ofzo doorgegaan, want we hoorden die bell niet. Die was ook aan de andere kant van de school. Gelukkig zij de Leraar dat we niet geschorst waren, omdat we de bell niet hoorden. En dankzij mij en mijn vrienden hebben we een nieuwe school bell op school. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...