Jump to content

Jouw favoriete winkelstad


Forever GTA

Recommended Posts

Batavia stad (Lelystad).

Ik ben er vaak heen geweest, leuke kleding hebben ze daar :)!

Vijf minuten fietsen voor mij. :bier:

Bataviastad en.. Weet eigenlijk niet verder. Ben in Zwolle erg bekend (26 jaar gewoond) en ben nu in Lelystad aan het wennen. Vind Almere trouwens ook een mooi centrum hebben, ga ik morgen even heen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    4

  • Forever GTA

    3

  • NicolaB

    3

  • moechy

    2

Ik ben niet echt van het winkelen, dus ik combineer het graag met wat anders, zoals een hapje eten of iets dergelijks. De Utrechtse binnenstad is wel leuk, maar dan zonder Hoog Catharijne, dat is echt een tragische gebeurtenis.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef my maar Amsterdam das, mooier dan Parijs. Geef my maar Amsterdam, myn Mokum's Paradijs. Zegt genoeg hahaha. Hier de binnenstad van Lelystad is helemaal geen reet te beleven, je bent er zo erin en eruit. Als ik nieuwe kleding nodig heb ga ik gwn gezellig ff naar A'dam de Kalverstraat langs. Batavia Stad vind ik ook wel eens leuk om ff een keer nieuwe schoenen tehalen ofzo, maar verder vind ik er niet veel tebeleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik zeggen dat ik niet echt een reis type ben. Maar van de steden die ik tot nu toe heb gezien gaat mijn voorkeur uit naar Groningen (dúúh) en Rotterdam. Ik heb niks met Amsterdam en Eindhoven vind ik ook maar een aparte stad. Bataviastad vind ik ook tien keer niks. Ik ben sowieso niet van de merkkleding en de 'uit-de-mode' kleding daar spreekt mij ook niet aan. Mijn favoriete winkels zijn dan ook de Primark, H&M en de ZARA. Jack&Jones kom ik ook wel regelmatig. Ik koop liever veel wat goedkoop is dan alles duur en dat ik minder kan kopen. Ik werk in een kledingwinkel en dan moet je eigenlijk wel zorgen dat je veel variatie hebt in je kledingkast. Elke dag hetzelfde is gewoon niet netjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het dichtst bij huis is de binnenstad van Enschede en daar ben ik ook binnen een kwartier, maar als je daar even doorheen loopt heb je alles wel weer gezien. Zelf vond ik Londen en Milaan echt super om in te winkelen. Daar vond ik ook winkels die mijn interesse wekten zoals voetbalwinkels met 4 verdiepingen en winkels waar je gewoon dingen vindt die je nergens anders vind. Twee maand geleden trouwens nog in Malaga geweest en daar heb je toch ook twee of drie enorme winkelcentrums. Eentje met 10 verdiepingen en zelfs een schietsport-afdeling en de andere had 1 verdiepingen, maar toch zo groot dat je er uren in kan rondwandelen.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Berlijn, KDW wat staat voor Kaufhaus des Westes. Een soort van Bijenkorf van 5 verdiepingen met alleen maar luxe luxe en luxe. En op de bovenste verdieping alleen maar eten en drinken met eetplekken, bijzondere wijnen, zeer dure whiskey etc.....je loopt een uur te kwijlen......

Link to comment
Delen op andere websites

De leukste stad vind ik toch wel Rotterdam, weet niet hoe het komt, maar daar voel ik me toch het meest op m'n gemak.

Verder vind ik Maastricht ook heel mooi, is alleen wel duur parkeren daar als je met de auto bent!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...