Jump to content

M.I.T. = LCMD


JD9255

Recommended Posts

rot een eind op... das duidelijke taal, dan bij deze mijn laatste post in dit topic;

JD9255... ik wil je heel veel succes wensen met de LCMD! ik hoop dat er veel leden zich hier bij aan zullen sluiten, ik zou zeggen hou ons op de hoogte van de mythes en of ze kloppen in een speciaal mythe's topic bijvoorbeeld.

p.s. ik ziet niet in een clan!

yow met mij wie zit er ondertussen in de clan ps: als er mensen komen zaggen wegwezen sukkels en niet op mij zagen ik zit in de clan losers :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leagle

    10

  • JD9255

    5

  • Dieko

    3

  • Danoontje_nl

    2

rot een eind op... das duidelijke taal, dan bij deze mijn laatste post in dit topic;

JD9255... ik wil je heel veel succes wensen met de LCMD! ik hoop dat er veel leden zich hier bij aan zullen sluiten, ik zou zeggen hou ons op de hoogte van de mythes en of ze kloppen in een speciaal mythe's topic bijvoorbeeld.

p.s. ik ziet niet in een clan!

yow met mij wie zit er ondertussen in de clan ps: als er mensen komen zaggen wegwezen sukkels en niet op mij zagen ik zit in de clan losers :tu:

Ga eerste Nederlands leren? _O_

Link to comment
Delen op andere websites

rot een eind op... das duidelijke taal, dan bij deze mijn laatste post in dit topic;

JD9255... ik wil je heel veel succes wensen met de LCMD! ik hoop dat er veel leden zich hier bij aan zullen sluiten, ik zou zeggen hou ons op de hoogte van de mythes en of ze kloppen in een speciaal mythe's topic bijvoorbeeld.

p.s. ik ziet niet in een clan!

in dat geval, mijn welgemeende excuses. maar ja, het begon mij een beetje te irriteren.

ps: het kan zijn dat ik wat laat reageer, mijn bijbaantje bij de efteling neemt nogal veel tijd in beslag. vooral nu school ook op het punt staat om te beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

leagle too the resque!!! ik ben as we speak onderweg naar de locatie waar de ratman voor het laatst gespot is, zal ff mijn re-checkers notitieblokje erbij pakken en zal een uitgebreid rapport posten over mijn bevindingen ter plaatse, heb geprobeerd contact te leggen met de reseacher maar krijg deze niet te pakken...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

file number: 000000000001

file name: "the ratman case"

file date: 07.09.2008

file time: 22.38

hunter: Dieko

reseacher: RobinB

rechecker: Leagle

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

en die ene dude mag inderdaad wel es nederlands leren want ik snap niks van zn post...
Hij zegt dat hij in de clan losers zit :)

On topic: ik wil me aanbieden voor de taak "creator". Zo blijven jullie aan de slag als het aantal mythes dreigt op te drogen.

Veel succes!! Ik kijk uit naar jullie verslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

gezien dat je mij qoute denk ik dat beide zaken aan mij gericht zijn, te weten dat ik hier volgens jouw niet mag posten en dat tweede dat dat wel mijn zaak is omdat je mij qoute...

p.s. ik meende dat je zelf druk bezig was met het opzetten van een clan, maar je bent nog steeds lid van het gezelligste thee kransje van het forum

ok effe voor de duidelijkheid:

leagle, rot een eind op. gezien het feit dat je al in een clan zit, ben je niet van plan om bij deze te komen. en ben je nu zo hobbyloos bezig dat je nu mijn clan moet afzeike.

en voor de rest, bedankt dat jullie me zo steune. maar kan het a.u.b. met pm ofzow, want ik heb deze topic nie gestart op mense te late vechte om hun gelijk (of wat leagle ook probeert te bereiken). maar alsnog thnx for the support :tu:

okey even een paar dingen:

JD9255 (waarom kies je die naam echt.....) door je zo op te stellen maak je echt geen vrienden op dit forum.

ten tweede: Leagle heeft gewoon gelijk want het is allemaal een beetje vaag. maar om het nou gelijk zo hard te becritiseren (<- ik heb dislexie)(de computer weet niet dat dislexie een woord is maar zo schrijf je mijn aandoening echt) hoeft ook weer niet.

een ding, ga je richten op bugs/glitches.

Link to comment
Delen op andere websites

gezien dat je mij qoute denk ik dat beide zaken aan mij gericht zijn, te weten dat ik hier volgens jouw niet mag posten en dat tweede dat dat wel mijn zaak is omdat je mij qoute...

p.s. ik meende dat je zelf druk bezig was met het opzetten van een clan, maar je bent nog steeds lid van het gezelligste thee kransje van het forum

ok effe voor de duidelijkheid:

leagle, rot een eind op. gezien het feit dat je al in een clan zit, ben je niet van plan om bij deze te komen. en ben je nu zo hobbyloos bezig dat je nu mijn clan moet afzeike.

en voor de rest, bedankt dat jullie me zo steune. maar kan het a.u.b. met pm ofzow, want ik heb deze topic nie gestart op mense te late vechte om hun gelijk (of wat leagle ook probeert te bereiken). maar alsnog thnx for the support :tu:

okey even een paar dingen:

JD9255 (waarom kies je die naam echt.....) door je zo op te stellen maak je echt geen vrienden op dit forum.

ten tweede: Leagle heeft gewoon gelijk want het is allemaal een beetje vaag. maar om het nou gelijk zo hard te becritiseren (<- ik heb dislexie)(de computer weet niet dat dislexie een woord is maar zo schrijf je mijn aandoening echt) hoeft ook weer niet.

een ding, ga je richten op bugs/glitches.

of EasterEggs, ik heb een EE gevonden die ik met de zoek funcite niet heb gevonden, namelijk een restaurant ergens die Ming Inn heet :puh: (Minging is in het Engels vies (in dit geval eten))

Link to comment
Delen op andere websites

wat lexus zegt is gelijk.en de meeste mythes zijn al gevonden of het is gewoon gelogen.en je kan je echt beter richten op glitches/bugs want er worden nog behoorlijk wat bugs gevonden.en verder succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
okey even een paar dingen:

JD9255 (waarom kies je die naam echt.....) door je zo op te stellen maak je echt geen vrienden op dit forum.

ten tweede: Leagle heeft gewoon gelijk want het is allemaal een beetje vaag. maar om het nou gelijk zo hard te becritiseren (<- ik heb dislexie)(de computer weet niet dat dislexie een woord is maar zo schrijf je mijn aandoening echt) hoeft ook weer niet.

een ding, ga je richten op bugs/glitches.

ok, over de naam: ik geef mezelf niet een naam van een auto merk met 123 erachter.

over hoe ik me opstelde: ik geef toe dat ik verkeer reageerde, maar ik heb ook mijn excuses aangeboden.

en als je het begin van dit topic hebt gelezen. zul je zien dat er ook staat dat we op bugs en glitches richten.

ik hoop dat hiermee alles is opgelost. over het vaag zijn hierover. wij lossen mythes op. en zoeken naar bugs en glitches.

als hunter zoek je naar mythes op het internet of ergens anders.

als checker controleer je of de mythe of bug of glitch waar is.

als re checker ben jij er om vast te stellen, zodat we het helemaal zeker weten.

als er iets niet duidelijk is, kun je et gwoon melde. en niet zegge dat de hele clan vaag is. want dan ben je zelf oowk vaag bezig. ik kan daar zelf dan oowk niet veel mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...