Jump to content

GTA:SA:MP Nederlandse server met spelers?


Sw33tRulez

Recommended Posts

Zijn ip's toegestaan?

En RolePlayAndStunt is ook een fantastische server.

Qua drukte zelfde verhaal als post voor mij, er zijn momenten dat hij bomvol is, maar ook momenten dat er weinig mensen zijn. (Vrijwel nooit leeg)

Bewerkt: door Juwayri
Link to comment
Delen op andere websites

RolePlayAndStunt is meestal druk bezocht. Het is een RPG server. Niet zo RPG als de RP server van RPAS maar toch RPG. IPs mag ik nie tgeven dat is reclame ik hoop dat ze wel akoord gaan met een link: -knip-

>>> Door Azer: Adverteren mag compleet niet<<<

Dat mag dus niet. PM me dan maar als je IP/Site wilt hebben

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zelf ook op Rpas, het is meestal druk, het aantal leden op de dag ligt zo rond 15/20 en s'avond's 5/10.. er word weinig gecheat en er zijn goede regels/goede admins. Voor verdere info typ je maar bij google in roleplayandstunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zelf ook op Rpas, het is meestal druk, het aantal leden op de dag ligt zo rond 15/20 en s'avond's 5/10.. er word weinig gecheat en er zijn goede regels/goede admins. Voor verdere info typ je maar bij google in roleplayandstunt.

goede regels klopt, goede admins zeker niet!

Ontopic: Als je nog andere servers zoekt moet je gewoon je internet list aan zetten. vink niet leeg en geen password aan en laat dan je pc 15minuten zoeken. sorteer ze op naam en zoek naar [NL] servers. Daar vind je genoeg leuke en drukke servers tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zelf ook op Rpas, het is meestal druk, het aantal leden op de dag ligt zo rond 15/20 en s'avond's 5/10.. er word weinig gecheat en er zijn goede regels/goede admins. Voor verdere info typ je maar bij google in roleplayandstunt.

goede regels klopt, goede admins zeker niet!

Ontopic: Als je nog andere servers zoekt moet je gewoon je internet list aan zetten. vink niet leeg en geen password aan en laat dan je pc 15minuten zoeken. sorteer ze op naam en zoek naar [NL] servers. Daar vind je genoeg leuke en drukke servers tussen.

Alleen Radi en soms BlAde zijn slechte admins, alhoewel blade ook wel m'n vriend is heeft hij wel een groot mondje. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 9 years later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...