Jump to content

Eredivisie 2008/2009


Flying Dutchman

Recommended Posts

Als de discussie over laten vallen weer oplaait, Er zijn bij alle clubs wel Mensen die zichzelf op het juiste moment weten te laten vallen, Zelfs wij hebben er training op gehad toen ik nog voetbalde, Juiste moment afwachten, Kijken en aanvoelen hoe betrouwbaar een scheidsrechter is, Mocht je merken dat hij even is afgeleid hupsakee.. en binnen is de vrije trap..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 260
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    37

  • GreyFox-Smurf

    21

  • TomHagen

    17

  • Kai-ShockWave

    16

Hij kreeg ook wel alle tijd..

FC Groningen ook mooi met 2-0 gewonnen van Roda JC. En wat een gemene overtreding op Holla :D, bij dat doelpunt werd Groningen ook nog geholpen door Castro :puh:. De 2-0 was wel een mooi doelpunt van Matavz ^_^

Inderdaad, maarja dit zegt ook wel weer wat over de kwaliteiten van Holla, die eerste goal.

Hij maakt de keuze om te vallen ( goede keuze )

Hij kiest ervoor in 1x op goal te schieten ( goede keuze ), goede goal dus! :tu:

Nu op naar Enschede, ff knallen als vuurwerk daarzo :D

En jij denken dat je in Enschede een warm onthaal krijgt. :sigaar: Niet dus. We spelen jullie plattekes

Link to comment
Delen op andere websites

AZ moet nog tegen Twente, Ajax en Heerenveen.

Ze gaan sowieso nog 6 punten verliezen. Laatste speeldag wordt het weer beslist wie er kampioen wordt van Nederland. :)

Laat het zo zijn. Beetje spanning mag er wel is in...

Link to comment
Delen op andere websites

Check Spanje, gat is ook al minder geworden.

Duitsland ook spannend.

Engeland ook spannend.

Eerste Divisie Nederland gaat ook spannender worden! VVV heeft weer punten verloren, RKC loopt in.

Dus ik hoop het echt. Zou leuk zijn voor Twente, kampioen. :')

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hier spreekt een TUKKER.

Ik hoop echt dat az aan de lopende band gaat verliezen en twente alleen gaat winnen!

ZEER kleine kans meer toch

Dit hopen vast meer tukkers...(hoop ik)

DUS TUKKERS LAAT JE HOREN

Link to comment
Delen op andere websites

Hier spreekt een TUKKER.

Ik hoop echt dat az aan de lopende band gaat verliezen en twente alleen gaat winnen!

ZEER kleine kans meer toch

Dit hopen vast meer tukkers...(hoop ik)

DUS TUKKERS LAAT JE HOREN

Ik Kan je met zekerheid zeggen dat ik en de andere AJAXcieden zich precies hetzelfde voelen.

:tu: AJAX :tu:

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Hier spreekt een TUKKER.

Ik hoop echt dat az aan de lopende band gaat verliezen en twente alleen gaat winnen!

ZEER kleine kans meer toch

Dit hopen vast meer tukkers...(hoop ik)

DUS TUKKERS LAAT JE HOREN

Ik Kan je met zekerheid zeggen dat ik en de andere AJAXcieden zich precies hetzelfde voelen.

:tu: AJAX :tu:

Maar wat zijn Ajacieden nou? een voetbaclub met suporters dat nu al een paar jaar achter elkaar roept dat ze kampioen worden maar dit jaar worden ze weer eens overtreft en nu door een team waar de spelers bijna allemaal een verleden uit de jupiler league hebben. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

We zingen forza forza forza PSV! Eindhoven! Eindhoven! Wat een prachtige wedstrijd, dat was de €6,25 van Eredivisie Live dubbel en dwars waard.

Toch een leuk weekend. AZ verliest, FC Twente verliest, Ajax verliest, en Heerenveen verliest. PSV is de enige van de Top 5 die dus wint. De stand na dit weekeinde:

1 AZ 76

2 TWE 65

3 AJA 64

4 PSV 58

5 HEE 58

Link to comment
Delen op andere websites

We zingen forza forza forza PSV! Eindhoven! Eindhoven! Wat een prachtige wedstrijd, dat was de €6,25 van Eredivisie Live dubbel en dwars waard.

Toch een leuk weekend. AZ verliest, FC Twente verliest, Ajax verliest, en Heerenveen verliest. PSV is de enige van de Top 5 die dus wint. De stand na dit weekeinde:

1 AZ 76

2 TWE 65

3 AJA 64

4 PSV 58

5 HEE 58

Wrijf het er nog maar in. :cry:

Je zag gewoon dat Ajax niet fit genoeg was, met passes maar ook met communicatie, ik neem als voorbeeld de terugspeelbal van Vertongen naar Vermeer, Vertongen paast die bal gewoon naar het open doel terwijl Vermeer zich met veel moeite moest rennen om vervolgens een overtreding te maken waardoor er een penalty kwam ( gelukkig hield Vermeer die wel ). Emanuelson geblesseerd eraf door een overtreding van achteren.. Het kan toch niet slechter nou maar hopen dat Ajax nog de voorronde championsleague gaat halen via Twente de 2e plek af te zetten.

Ik keek gistermiddag dus naar Ajax - PSV bij een voetbalfamilie ( de moeder, zoon, nog een zoon waren voor Feyenoord.. De vader is voor Ajax ). Dus die zaten elkaar maar de hele tijd op te fokken, wij lagen allemaal echt dubbel. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, AZ kampioen. Had liever een keer gezien dat Twente eens kampioen werd. Alles beter dan AZ. Wel dom, Feyenoord wint van Twente: Dan zou je toch zeker zeggen dat Ajax er alles aan gaan doen om van PSV te winnen, maar nee hoor :7 Wat een drama. Wel grappig wat die Affelay bij Vertonghen deed, maar ik zou hem wel volgende wedstrijd aan de kant zetten. Ook jammer dat Utrecht won van Heerenveen, want nu kan Feyenoord niet stijgen naar de 7e plaats. 4 punten verschil volgens mij. Volgende wedstrijd moet dus gewonnen worden. Als Feyenoord het nu even vol houdt spelen ze alsnog Europees voetbal :) Helaas nog wel in de voorrondes, maar dan nog. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...