Jump to content

Eredivisie 2008/2009


Flying Dutchman

Recommended Posts

2-0 Voor Ajax geworden

Ajax Balbezit: 81

Utrecht Balbezit: 19

Opvallendste spelers Ajax : Huntelaar , Suarez , Vertonghen

Opvallendste spelers Utrecht : Vorm , Cornelisse , Cziommer

Goals Ajax : 2

Utrecht : 0

Oftewel een dikke wetstrijd PWNAGE.

Een mooie uitslag, al moet ik er wel bij zeggen dat Ajax hier veel meer uit had kunnen halen.

Ze hebben een boel kansen gemist, en Suarez is daarnaast ook nog eens nipt ontsnapt aan een rode kaart.

Maar goed, een winst is een winst. :dans:

Maar met zoveel balbezit had ik minstens wel 4/5 goals verwacht alleen jammer dat ze dat steeds verprutsten.

en de verdedeging van Ajax deed het ook best Slecht , Oke Ajax had t meeste de bal , maar als een aanvaller van utrecht de bal had dan brak ie meestal ook door.

dat mag van mij wel wat beter die verdedeging :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 260
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    37

  • GreyFox-Smurf

    21

  • TomHagen

    17

  • Kai-ShockWave

    16

en de verdedeging van Ajax deed het ook best Slecht , Oke Ajax had t meeste de bal , maar als een aanvaller van utrecht de bal had dan brak ie meestal ook door.

dat mag van mij wel wat beter die verdedeging :duh:

Dat is ook wel te verwachten als je aanvallend speelt zoals Ajax, en dat is altijd al zo geweest. Ajax laat vrijwel nooit de tegenstander komen, maar meestal nemen ze wel het heft in handen. Met de goed spelende Vermaelen en Van der Wiel, en met Oleguer erbij staat de verdediging heel wat beter dan de afgelopen jaren tot nu toe. Wat in mijn ogen het probleem is, is dat er ten eerste te weinig kansen worden gecreëerd terwijl Ajax vrijwel alleen maar balbezit heeft. Daarnaast wordt er te weinig rendement gehaald uit de kansen, in een wedstrijd zoals tegen Utrecht moet het op zijn minst 4/5-0 worden als je naar het aantal kansen kijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heerenveen - Ajax 5 - 2

Wat een wedstrijd zeg .. Heerenveen speelde Ajax behoorlijk uit, maar de Scheids stond ook in de weg .. Wij hebben thuis namelijk Eredivisie Live, hebben we de hele wedstrijd kunnen volgen, Die Scheids kwam denk ik uit Heerenveen :7 !

Link to comment
Delen op andere websites

Om over Feyenoord nog maar niet te spreken :7 Ze staan 14e :7 Als ze op deze manier doorspelen zie ik ze volgend jaar wel degraderen...
Degraderen vind ik wel een groot woord :puh:

Je had eigenlijks wel gedacht na die wedstrijd tegen Kalmar dat ze NEC ook nog ff zouden pakke

Link to comment
Delen op andere websites

Om over Feyenoord nog maar niet te spreken :7 Ze staan 14e :7 Als ze op deze manier doorspelen zie ik ze volgend jaar wel degraderen...
Degraderen vind ik wel een groot woord :puh:

Je had eigenlijks wel gedacht na die wedstrijd tegen Kalmar dat ze NEC ook nog ff zouden pakke

Nou ik heb Feyenoord ook toen niet echt overtuigend zien spelen, ook niet in de UEFA-cup.
Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet dat ajax het seizoen slecht is begonen. met al die k*t blesures

en nu nog steeds niet

Maarten Stekelenburg

Oleguer Presas

Miralem Sulejmani

Ismaïl Aissati

Gabri

dit zijn een van de beste spelers van ajax

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet dat ajax het seizoen slecht is begonen. met al die k*t blesures

en nu nog steeds niet

Maarten Stekelenburg

Oleguer Presas

Miralem Sulejmani

Ismaïl Aissati

Gabri

dit zijn een van de beste spelers van ajax

en dan die amateur van een coach nog..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...