Jump to content

Eredivisie 2008/2009


Flying Dutchman

Recommended Posts

  • Reacties 260
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    37

  • GreyFox-Smurf

    21

  • TomHagen

    17

  • Kai-ShockWave

    16

Grunn wordt echt wel kampioen!

Wel Als jij in dromen geloofd ja :cya:

Ron Jans zei zelf ook dat dit niet lang duurt, als Groningen fan vind ik die reactie van rulez ook erg onrealistisch :puh:

Ja inderdaad.

Straks als het transferseizoen weer aan de gang is..

Dan worden de goede spelers weer verkocht en eindigt Groningen weer ergens onderaan..

Toch vind ik dat ze het wel aardig goed doen.

maar die reactie van rulez is inderdaad een beetje onrealistich.

Link to comment
Delen op andere websites

Grunn wordt echt wel kampioen!

Wel Als jij in dromen geloofd ja :cya:

Ron Jans zei zelf ook dat dit niet lang duurt, als Groningen fan vind ik die reactie van rulez ook erg onrealistisch :puh:

Ja inderdaad.

Straks als het transferseizoen weer aan de gang is..

Dan worden de goede spelers weer verkocht en eindigt Groningen weer ergens onderaan..

Toch vind ik dat ze het wel aardig goed doen.

maar die reactie van rulez is inderdaad een beetje onrealistich.

onderaan dat ook wel weerniet, groningen heeft vast wel wat geleerd van vorig seizoen en zal ook niet meer zo handelen, en als ze wel veel goeie verkopen kopen ze vast wel weer even sterke terug ;)

hoop ik tenminste :7

Link to comment
Delen op andere websites

onderaan dat ook wel weerniet, groningen heeft vast wel wat geleerd van vorig seizoen en zal ook niet meer zo handelen, en als ze wel veel goeie verkopen kopen ze vast wel weer even sterke terug ;)

hoop ik tenminste :7

Als er een mooie club met een grote zak geld zit te schudden, dan zijn die jonge spelers zo weg, die houden ze niet zo maar daar. En even sterke spelers terug kopen, daar moet je natuurlijk ook wat geluk bij hebben in het scouten, en qua prijs, onderhandelingen en hoe snel de speler zijn draai vind.

Niet dat ik wil zeggen dat ze dan wel onderaan eindigen, hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd Dat hoopte je , maar dat hebben ze niet gedaan FC Groningen :Bah: is zelf ingemaakt _O_

Ingemaakt? :schater:

Door een kopbal die net over de keeper gaat zeker. Dat is toch niet inmaken, als je de cijfers eens bekijkt xD. Een afgekeurde goal voor Groningen. Ik heb liverpool gekeken, te spannende wedstrijd. En mooie goals... Jammer van die 2-1. Op school al die ajacieden zeuren met 2-1, ik met daarna terug lachen met 5-2 *kuch kuch*. Maar vanavond Juventus - Real Madrid, en morge ofcourse Liverpool:D & PSV :).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet bepaald een volwassen discussie...

In Europees verband ben ik voor elke Nederlandse club: ik heb liever dat PSV ver komt in de CL, dan dat hij er nu al uitgeknikkert wordt. In Nationaal verband ben ik voor Ajax, ook al spelen ze op dit moment niet goed.

Buiten de wedstrijd tegen Heerenveen, vind ik trouwens dat Ajax helemaal niet zo super slecht speelt. Natuurlijk, ze hebben veel betere tijden gehad, maar de grootste schuld dat Ajax dit seizoen al zoveel puntverlies heeft geleden is dat ze het netje niet weten te vinden. Zelfs de goede kansen, die Huntelaar er vorig seizoen en het seizoen ervoor 9/10 keer inschoot, gaan er nu ook weer niet in. Huntelaar is niet in vorm, en daardoor presteert heel Ajax onder maat (immers winnen ze niet, want de bal gaat niet het doel in). En dat terwijl Huntelaar zelf steeds gefrustreerder wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

AJAX heeft weer gewonnen met 2-0 Van NEC En staan nu weer 6e .

Ik Heb nu weer vol vertrouwen dat ajax dit seizoen zal winnen :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

GRTZ :cya: GFS

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

AJAX heeft weer gewonnen met 2-0 Van NEC En staan nu weer 6e .

Ik Heb nu weer vol vertrouwen dat ajax dit seizoen zal winnen :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

GRTZ :cya: GFS

ze hoeven maar 1x te verliezen en kunnen ze weer opnieuw beginnen
Link to comment
Delen op andere websites

AJAX heeft weer gewonnen met 2-0 Van NEC En staan nu weer 6e .

Ik Heb nu weer vol vertrouwen dat ajax dit seizoen zal winnen :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

GRTZ :cya: GFS

ze hoeven maar 1x te verliezen en kunnen ze weer opnieuw beginnen

Nou, op AZ na doet Ajax het toch wel het minst slecht in de competitie tot nu toe. Thuis niks weggeven, en inmiddels als 650 minuten de nul houden thuis, en van NEC winnen. PSV heeft nu al twee keer op rij verloren in de competitie, en laten we het al helemaal niet over Feyenoord hebben.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

AJAX heeft weer gewonnen met 2-0 Van NEC En staan nu weer 6e .

Ik Heb nu weer vol vertrouwen dat ajax dit seizoen zal winnen :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

GRTZ :cya: GFS

ze hoeven maar 1x te verliezen en kunnen ze weer opnieuw beginnen

Nou, op AZ na doet Ajax het toch wel het minst slecht in de competitie tot nu toe. Thuis niks weggeven, en inmiddels als 650 minuten de nul houden thuis, en van NEC winnen. PSV heeft nu al twee keer op rij verloren in de competitie, en laten we het al helemaal niet over Feyenoord hebben.. :7

Dat is natuurlijk bullshit, als ze het het minst slecht zouden doen na AZ zouden ze 2de staan.. Groningen en NAC doen het het beste want die staan (gedeeld) eerste, klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

AJAX heeft weer gewonnen met 2-0 Van NEC En staan nu weer 6e .

Ik Heb nu weer vol vertrouwen dat ajax dit seizoen zal winnen :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

GRTZ :cya: GFS

ze hoeven maar 1x te verliezen en kunnen ze weer opnieuw beginnen

Nou, op AZ na doet Ajax het toch wel het minst slecht in de competitie tot nu toe. Thuis niks weggeven, en inmiddels als 650 minuten de nul houden thuis, en van NEC winnen. PSV heeft nu al twee keer op rij verloren in de competitie, en laten we het al helemaal niet over Feyenoord hebben.. :7

Dat is natuurlijk bullshit, als ze het het minst slecht zouden doen na AZ zouden ze 2de staan.. Groningen en NAC doen het het beste want die staan (gedeeld) eerste, klaar.

Ik had het enkel over de tradionele top drie en AZ, sorry als dat niet helemaal duidelijk was. Verder denk ik dat Groningen en NAC alleen bovenaan staan omdat het nog maar het begin van de competitie is, ik denk niet dat 1 van die twee clubs ook daadwerkelijk kampioen gaat worden, alhoewel ik dat ook niet uit sluit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...