Jump to content

Aanvraagtopic TXD/DFF bestanden


Wazuup

Recommended Posts

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    20

  • Bierbuikje

    16

  • Big Boss

    10

  • Beagle

    10

Top Posters In This Topic

Txd van de legerbroek (woodland).

Thnx

J-Star

Ik denk dat je worktrkcamogrn.txd (groen) of worktrkcamogry.txd (grijs) moet hebben. Beide bestanden staan natuurlijk in player.img.

Thanks man!

_O_

J-Star

EDIT: Alleen de K moet weg ;)

Bewerkt: door J-star
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet de .txd van de krijtlaag die in VC om het poppetje wordt getrokken als je hem hebt vermoord?
Deze afbeelding(en) zitten gewoon in particle.txd. Dit bestand staat niet in gta3.img, maar is een los .txd bestand in de models map. In particle.txd moet je kijken naar outline3_64, outline2_64 en outline_64.
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet de .txd van de krijtlaag die in VC om het poppetje wordt getrokken als je hem hebt vermoord?
Deze afbeelding(en) zitten gewoon in particle.txd. Dit bestand staat niet in gta3.img, maar is een los .txd bestand in de models map. In particle.txd moet je kijken naar outline3_64, outline2_64 en outline_64.

toppie! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de naam van de .txd van el corona?
El Corona is een wijk en heeft niet één texture. Het is dus handiger als je iets specifieker bent en vraagt van welk exact gebouw of voorwerp je de texture wilt hebben. Desondanks heb ik toch even gekeken. Dit zijn 3 huizen die ik er ben tegengekomen:

nwsnpedhus1_LAS.dff en snpedhusxref.txd

nwccumphus_LAS.dff en sjmla_las.txd

nwccumphus2_LAS.dff en sjmla_las.txd

Ik denk dat je daar wel wat aan hebt. Bedenk je echter dat als je één huis mod, je er gelijk een heleboel mod aangezien er meerdere van dit soort huizen naast elkaar staan.

Een handige tool om achter deze bestandsnamen te komen is overigens MapViewer van Steve-M. Mocht je zo'n vraag nog vaker hebben, zoek dan eerst goed rond met deze tool.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet de Graffiti spuitbus?

in ieder geval het verf wat eruit komt!

Thanks Guy!

J-Star

De spuitbus zelf heet gewoon spraycan.dff en spraycan.txd. Voor de 'tags' moet je in gta3.img zoeken naar "tags_". Je ziet dan vanzelf een lijstje met o.a. tags_lafront, tags_laazteca, tags_larifa, tags2_lalae.txd. Deze zul je denk ik wel kunnen gebruiken.
Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand me de DFF kunnen geven van de zonnepanelen van Lil Probe Inn op dat trailer park? Dankje alvast!

EDIT: En ook dat van de trailers? of van dat trailer park? Dat gebiedje welke dff is dat

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...