Jump to content

Freiheitskämpfer


Doever

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Doever

    14

  • Dieko

    4

  • Leagle

    3

  • Biocount

    2

Top Posters In This Topic

Helaas was mijn vorige post niet genoeg om het hier goed in de banen te leiden. Daarom vanaf nu deze regel:

Ik wil hier geen post meer zien van leden uit andere clans, dan wel leden die hier alleen komen om ruzie te maken en te stoken.

Dit is een laatste waarschuwing, ik raad je aan om je aan deze regel te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hee,

Succes met je clan, ik vind het wel een lollig idee. En de reacties hier lmao!

Anyway het verslaan van libertykillerz is géén prestatie, ze zijn met velen maar het is ook niet moeilijk om in die groep te komen. Geen vereisten enzo, het is alleen een groote groep die gezellig met elkaar gamed of je nu goed of slecht bent.

Ik zie graag een uitdaging tegemoet van jouw groep/clan.

Iig succes en keep the hating going! xD

Peace

Link to comment
Delen op andere websites

haha, eerst keer dat ik me aanmeld. ik zoek een clan op. ik moest wel laggu om deze clan dus doe ik deze clan.

mein Name ist schietsoldaat. Ich gebe meine PSN durch eine E-Mail.

Ich habe ein Headset und ich habe Erfahrung. (Ich Spiel seit dem Release von GTA4). Ich bin 15 Jahre alt.

Lassen Sie uns vereint und bilden Sie eine Faust gegen Libertykillerz

Link to comment
Delen op andere websites

morgen zal ik een lijst maken met de leden. ik zoek nog een rijder/bestuurder. tot nu toe bestaat het team uit een:

Scherpschutter

grond soldaat

grond soldaat

wat is jou specialiteit schietsoldaat?.

Bewerkt: door Doever
Link to comment
Delen op andere websites

joo doever, lees dat je clan zich in een tijdsbestek van 7uur zich heeft verdrie-voudigd, dus voor allen mensen die twijfelen of deze clan wel wat word... reken maar uit hoeveel leden hij volgende week zondag om deze tijd heeft!!!

maar drie leden is voldoende, wij zijn ook met zn drieen dus een 3vs.3 match is geboren, ff regelen dat we van de week ff een TDM avondje doen, best of 5 en dan tot $2500... zie ook het musketiers topic

Link to comment
Delen op andere websites

joo doever, lees dat je clan zich in een tijdsbestek van 7uur zich heeft verdrie-voudigd, dus voor allen mensen die twijfelen of deze clan wel wat word... reken maar uit hoeveel leden hij volgende week zondag om deze tijd heeft!!!

ik ben bang dat het zo niet werkt.

maargoed, ik zal nu ff jullie topic gaan bekijken. wanneer zou jou ''clan'' kunnnen?.

Bewerkt: door Doever
Link to comment
Delen op andere websites

wij zijn flexibel... als we t ff van te voren weten, dus laten we zeggen dat we t een week van te voren afspreken dan kunnen bijde partijen er een beetje rekening mee houden... :eten:

enige rectificatie vereist hier m.b.t. mijn post hierboven... na enig overleg met de andere musketiers zijn we toch niet zo flexibel als ik dacht. dus we moeten maar even zien of dit wat word binnenkort dan :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door PatrickW: Verwijderd, Dutchy3010 heeft heel duidelijk aangegeven dat dit hier meer is toegestaan<<<

>>> Door Patrickw: Het verwijderen van een modtag is trouwens ook niet toegestaan<<<

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Hehe lachen man dikke fight hiero. :eten:

Een leuke anekdote: Wisten jullie dat het hand omhoog gebaar het Roman Salute heet? :puh:

250px-Roman.png

Maja. Viel Erfolg, herr Reichsführer.. :cya:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...