Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hejj

Iets vaags <_< had ik gezien een mannetje (leek op een kind) WAS onsterfelijk het gebeurde op de snelweg in San Fierro. Ik had de auto gejat maar de mense werkte niet egt mee en ik was chagie dus ik dacht IN DE FIK :rolleyes: had ik met een vlammenwerper eerst de auto opgeblaze en toen kwam da menneke uit de auto lopen (die al was geexplodeerd :blink: ) hij stond in brand en hij ging niet dood. Ik dacht kettingzaag dan maar ging ie ook niet dood van. hij liep gewoon bloedend verder de snelweg af <_< ;) zou dit een glitch zijn

Heeft dit iemand ook meegemaakt ???

Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor de hele late reactie

hier is mij fiets door de weg gevallen in het niets :huh:

map13ag.jpg

PS: bedankt voor de kaart Zero-X :lol:

EDIT: X-Zero :puh:

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Link to comment
Delen op andere websites

In de missie 'Just Business' als je daar de bestuurder neerschiet van een (cross)motor terwijl er iemand achterop zit blijft het gewoon doorrijden.

In de missie van Catalina met die Quads als je daar alle quadbestuurders hebt neergeschoten dan moet je terug naar catalina's huis maar als je te lang over de terugweg doet loopt het spel vast (ik heb dit al 4 keer gehad).

Fout in de missie 'Vertical Bird' van Toreno:

Als je het filmpje afkijkt van die boot die in het schip gaat en als je dan weer kan spelen loopt het spel ook vast (dit heb ik 3 keer gehad).

Er is een Pizza stack in Montgomery die niet op de radar staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een Pizza stack in Montgomery die niet op de radar staat.

Ik wil niet ongeloofwaardig doen, maar bij mij staat wel degelijk een icoontje van Pizza stack Montgomery

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik naar die legerbasis ging in de woestijn toen ik kreeg natuurlijk weer een 5sterren wantedlevel en toen ik daar even was toen opeens ging cj opeens zo sloom doen en die andere politie mensen niet en toen naar 5 minuten toen liep me spel vast en ik weet zeker dat het bug is en dat gebeurt altijd als ik bij de legerbasis even ben.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is wel de bekendste glitch

kaartje9py.png

bij de zwembad muur kun je er door heen

Als je door die muur bent moet je een jetpack spawnen, dan door een ontzichtbaar gat links van je inlopen en dan zit je onder de grond.

Link to comment
Delen op andere websites

daar heb je ook een cheat voor dat ze niet meer agter je aangaan en je kan de politie gewoon doden kijk maar is

ja ok, maar met deze cheat zijn de sterretjes weg ;) , en ik had nog één ster en ze deden me niks ;) , ook al schoot ik op ze :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...