Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

daar heb je ook een cheat voor dat ze niet meer agter je aangaan en je kan de politie gewoon doden kijk maar is

ja ok, maar met deze cheat zijn de sterretjes weg ;) , en ik had nog één ster en ze deden me niks ;) , ook al schoot ik op ze :puh:

nou, bij mij blijven ze vrolijk doorgaan met op me schieten, ook al heb ik geen sterretjes meer, dus ik moet letterlijk rijden voor mijn leven

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had ook een stomme glitch

Ik vloog met JetPack tegen een flat omhoog

Zat ik opeens in die flat, en die vuur stond vast en ik zat half in de flat, en opeens kwam ik weer eruit, ging die vastgezeten vuur ook weg :blink:

En een keer gooide ik een Oliebom, stond hij ff vast op 1 been en die andere half omhoog naar achter.. en je kon zo draaie :huh: Daarna deed hij weer normaal :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

daar heb je ook een cheat voor dat ze niet meer agter je aangaan en je kan de politie gewoon doden kijk maar is

ja ok, maar met deze cheat zijn de sterretjes weg ;) , en ik had nog één ster en ze deden me niks ;) , ook al schoot ik op ze :puh:

ow dah wist ik niet, :huh:

vet B)

maar is dat nie het zelfde als wat ik zei ? :puh:

Bewerkt: door Juiced
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehad dat ik over een hekje klom en dat ik op het vierkantje druk en hij blijft staan waar die stond :lol:

Gebruik de EDIT knop!

Dit is al de tweede keer (of zelfs meer)

ik had m al gezet ik kon mn bericht niej deleten als het kan verander dat <_<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehad dat ik over een hekje klom en dat ik op het vierkantje druk en hij blijft staan waar die stond :lol:

Gebruik de EDIT knop!

Dit is al de tweede keer (of zelfs meer)

ik had m al gezet ik kon mn bericht niej deleten als het kan verander dat <_<

Nee, je moet gewoon niet opnieuw posten, je moet de Edit-knop gebruiken!

Link to comment
Delen op andere websites

heb ook nog een bug gevonden als je full health heb en je springt van een gebouw af en je doet de linker analoge stick naar achter ga je niet dood

(deze bug werkt ook bij een heli en vliegtuig)

Link to comment
Delen op andere websites

Geplaatst op May 4 2005, 03:43 PM

heb ook nog een bug gevonden als je full health heb en je springt van een gebouw af en je doet de linker analoge stick naar achter ga je niet dood

(deze bug werkt ook bij een heli en vliegtuig) 

Ik doe dat ook wel eens dan verwissel ik gewoon heel vaak met mij wapen, en als ik dat op de grond terecht kom dan heb ik nog een beetje levens over. ;)

Ik was even met mijn auto aan het vliegen en toen kwam ik in het water terecht.

Op dit plekje: rechts van het plaatje bij de rode stipjes.

saradarmap5ru.th.jpg

Als je je auto dan laat zinken in zee, dan ga je even later door de grond en dan kom je ergens in gta san andreas te staat bv: bij de woestijn.

Je moet wel even de cheat doen dat je onder water kan ademen.

Maar volgens mij kan het overal in de zee, maar dan moet het wel een beetje buiten san andreas zijn, en een beetje ver in de zee dus niet in een rivier ofzo.

Als dit al bekent was mijn excucces alvast, ik heb al gezocht of dit bekent was. ;)

Bewerkt: door Levi_15
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag er laatst ook een..

Het is moeilijk om te doen maar ik sprong met een NRG-500 tegen een muurtje.

Toen viel Carl door de grond en ik zag san andreas steeds kleiner worden.. :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een bug en die was eigelijk wel grappig. toen in het losantosstadium bij die autorace toen ging ik gewoon rijden en toen naar een tijdje gingen opeens gingen de tegenstanders de verkeerde kant op maar en ik was lekker eerste dus komen die bugs goed van pas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ergens in LS kan je door een afdakje heen vliegen met een jetpack bij een van de gebouwen op de kaart en dan kom je in het gebouw terecht:

naamloos8da.png

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...