Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • 5 maanden later...
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik was laatst bij de tattoo in las venturas, ging ik inzoomen op de spiegel met sniper, zag ik de sexshop aan de overkant :weird: rechter spiegel vanaf de deur

Bewerkt: door ballas4life
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb al lang een bug gevonden maar word hem nu pas zat:

als ik een gang war doe in gta sa dan gaan die mannetjes weg lopen naar de andere kant van san andreas.

is hier een op lossing voor??

meestal als een wavebegint zijn die al ver weg.

gebeurt meestal in het noorden van los santos bij die gele gangwars in het noorden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Al weer een tijdje geleden: ik was in de Victim in Las Venturas (bij dat winkelcentrum in het noordoosten), en ik paste een kledingstuk. Eenmaal terug in het kleedhokje kwam ik er niet meer uit. Ik kon niks aanklikken.

Alles ging gewoon door: het 'suis'geluidje dat je hoort in een interieur, en de peds praatten ook gewoon door, terwijl ik vast zat in het kleedhokje. Heb uiteindelijk een nieuwe game geladen, omdat ik verder niks kon.

Erg raar :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Al weer een tijdje geleden: ik was in de Victim in Las Venturas (bij dat winkelcentrum in het noordoosten), en ik paste een kledingstuk. Eenmaal terug in het kleedhokje kwam ik er niet meer uit. Ik kon niks aanklikken.

Alles ging gewoon door: het 'suis'geluidje dat je hoort in een interieur, en de peds praatten ook gewoon door, terwijl ik vast zat in het kleedhokje. Heb uiteindelijk een nieuwe game geladen, omdat ik verder niks kon.

Erg raar :puh:

Er kwam gewoon een man en die heeft het deurtje op slot gedaan! :D^_^
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al lang een bug gevonden maar word hem nu pas zat:

als ik een gang war doe in gta sa dan gaan die mannetjes weg lopen naar de andere kant van san andreas.

is hier een op lossing voor??

meestal als een wavebegint zijn die al ver weg.

gebeurt meestal in het noorden van los santos bij die gele gangwars in het noorden.

Ze rennen weg om over te steken. (bij een zebrapad?) Je kunt dit oplossen door naar de andere kant van de weg te gaan.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik had laatst ook een bug....

Ik stond op een dak.... toen werd ik gebeld door m'n vriendin (Kathie Zahn)

dus CJ pakt z'n telefoon op en begint te lullen...

Maar tijdens dat gesprek liep ik dus van het dak af, en toen legde CJ opeens op...

Toen had ik nog steeds de telefoon in m'n hand icon_mrgreen.gif

het zat in de hand waar ik m'n Boksbeugel had, dus ik kon er gewoon mee meppen! :lol: en omdat ik de boksbeugel in m'n hand had... hoorde je ook zo'n ''metaal'' 8ig geluid...

Alleen toen ik ff een ander wapen koos.. en daarna weer terug naar m'n boksbeugel. was ie weg.... wel vette glitch :lol:

Alleen moet je wel 't geluk hebben dat je gebeld wordt....

haha ga ik proberen! kan wel lang duren als je moet wachten tot je gebeld wordt :S

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hoi,

ik weet niet of iemand dit eerder heeft opgemerkt, zowel, excuses.

De bug:

Als je de Tattoo Parlor in Idlewood in gaat.

En je mikt met een willekeurig wapen op de "Tattoo zetter" dan gaat de rode rondje weg.

Daar is niks bijzonders aan. Maar als je mikt, op de spiegel.

Dan zie je het wapen niet dat je hebt geselecteerd.

sonxxx.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De meeste glitches zijn visueel in dit topic, maar heeft iemand wel eens gedacht aan audiotieve glitches?

Een voorbeeld is in de missie Sweet & Kendl als je terug gefietst bent naar Grove Street,ik citeer:

sweet: we gonna call some hood rats and chill out, you want some?

cj: i got a whole lot going on, i'm tired, i catch you all later

big smoke he yo,just drop in,we all hanging out

Dat is niet big smoke's voice actor, luister maar terug (is in ieder geval in de ps2 versie zo,pc weet ik niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...