Jump to content

The Holland Play


AXIO

Recommended Posts

a1qy4h.jpg

2a0mf6.png

The Holland Play

Clan talk topic

Regels:



Er word hier alleen gepost door leden van The Holland Play

Er word hier niet op elkaar gescholden, heb je ruzie vecht het uit met pb's en dat soort dingen

Er zijn nog wel meer regels maar daar kan jezelf natuurlijk ook wel op komen

;)

Leden:

PSN-ID Forumnaam Headset Rank Geld Team
Xeey AXIO Nee The Daddy ?? ??
Klaasvaak-NL klaasvaak-nl Nee Pimp 2000 ??
Alakadabra gta-san-andreas-lover1000 Ja Spion 1250 ??
Denimo Denimo Ja Pimp 2000 ??
ElyDM Ely Nee Voorproever 750 ??
italiancar italiancar Nee Voorproever 750 ??
Platypus92 Platypus Nee Voorproever 750 ??
HotGun3 GTA.GameFreak Ja Voorproever 750 ??

Rank Geld
Voorproever 500
Spion 1000
Pimp 2000
Opdrachtgever 5000
Personalmen 7500
Secondhand 10.000
Co-leader/ The Mommy Onbereikbaar
Leader / The Daddy Onbereikbaar

Hoe hogerop met rank?



Hogerop met rank kan door meetings, er komen nog teams waardoor je ook nog geld kan verdienen door rank omhoog te gaan, er worden ook af en toe opdrachten gegeven, voor een TEAM of voor een bepaald hoeveelheid mensen je mag ook mensen uitdagen voor een 1vs1 duel de winnaar krijgt 100 en de verliezer 0 bespreek het wel eerst met een co-leader of de leader, zorg daarna iemand die erbij kan zijn waar jullie niet op schieten, hij of zij is gewoon scheids om te controleren of het wel goed gaat enz.

Teams:



Ik wil beginnen met teams maken daarom kan je dus ook meer met rank omhoog en geld krijgen induvidueel en voor je team, hoe team wars en dat soort dingen, moet je allemaal zelf weten, krijg opdrachten, hoe je team in leven door geen geld kwijt te raken

hoe je geld kwijt kan raken en krijgen: geld kan je krijgen door team wars te winnen en opdrachten te voltooien, opdrachten worden gehouden in dit topic en in gta, geld verliezen kan je door de opdracht niet goed gedaan te hebben en een teamwar hebben verloren: +100 voor een als je wint, -50 voor je team als je verliest, maar dan word het nog leuker, als je team wint krijg je zelf ook nog: +50 en als je verliest -25, er komt binnenkort meer info over teams enz en worden de teams bekendgemaakt

Voor de rest:

Signatures en avatars van de clan moet je bij mij komen, ik heb ze opgeslagen, het is me te veel werk om ze in de hoofdpost te houden, er zijn vast nog dingen die ik ben vergeten, dan moet je me gewoon even pb'en

2a0mf6.png

a1qy4h.jpg

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    56

  • Denimo

    32

  • Klaasvaak-nl

    17

  • gta-san-andreas-lover1000

    15

Cool :) wie heeft er vanmiddag zin om online te gaan spelen? :)

ik zal nog zien denimo

ok is goed :Y

om welk uur wil je onkline? nu?

nee het liefst rond 4, 5 uur in de namiddag ;)

ok is goed man

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Axio als je sig wil moet je ff de benodigde plaatjes naar me email sturen zelfde als me msn die je hebt.

greets klaasje ^_^

is goed ^_^

btw: bom da base II was een ramp

1e x schoten jullie op elkaars carretje

2e x stapten jullie allemaal bij me in dat al niet zo slim is, maar toen kwam er nog meer ongeluk de car die we moesten pakken lag op z'n zij :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Axio als je sig wil moet je ff de benodigde plaatjes naar me email sturen zelfde als me msn die je hebt.

greets klaasje ^_^

is goed ^_^

btw: bom da base II was een ramp

1e x schoten jullie op elkaars carretje

2e x stapten jullie allemaal bij me in dat al niet zo slim is, maar toen kwam er nog meer ongeluk de car die we moesten pakken lag op z'n zij :bonk:

en toen jij weg ging na 2x was het gelukt :puh::)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...