Jump to content

de nieuwe dingen voor de gta 4 pagina


the_dan

Recommended Posts

Dan kan ik je al meteen tevreden stellen. De kledingswinkels Modo, Perseus en de Russian Shop hebben al sinds het begin van de zomervakantie hun eigen pagina, dit met dank aan Dutchy3010. In de GTA IV template hebben de winkels echter nog geen plaatsje gekregen omdat we er nog volop mee bezig zijn. Je kan de pagina's wel bereiken door de Date pagina van GTA IV eens te bekijken. De Heart of Liberty Easter egg staat trouwens ook al vermeld op WikiGTA, namelijk op deze pagina.

We zijn heus wel bezig met de GTA IV sectie, alleen de actieve medewerkers hebben te maken met iets dat school heet, wat hun afremt in hun werk. De Easter egg pagina zal ooit wel eens geupdate worden, maar met de komst van GTA IV op de PC is het afwerken van de zijmisses Most Wanted, Vigilante en de races min of meer een prioriteit. Geduldig afwachten dus.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

wa zie jij er graag bij ... wat willen jullie erbij
ook meer eastern eggs zoals bijvoorbeeld heart of liberty(duhuu)
Bijna alles wat je noemt staat al op WikiGTA, en ik begrijp niet zo goed waar je naartoe wilt met dit topic. We hebben al >>De ideeënbus<< voor alles wat nog niet op WikiGTA staat. Maar dan wordt wel nieuwe input verwacht en niet datgene wat er al op staat. Weet je niet zeker of het er al op staat: gebruik dan de zoekfunctie.
... en dingen die de makers van de forums afhaalt
Over andere forums kan ik niet oordelen, maar dit forum haalt niets "af" van WikiGTA, sterker nog: er worden alleen pagina's toegevoegd en/of aangepast. Alleen in uitzonderlijke gevallen zullen er pagina's verwijderd worden, maar dat zijn over het algemeen pagina's die de meeste gebruikers van WikiGTA niet zullen missen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Ik heb al heel wat locaties van voertuigen gevonden, maar het zou misschien handiger zijn als jullie alle locaties van de voertuigen in GTA IV op wikigta zetten ;)

ik heb me map nog niet helemaal klaar maar de auto staan er wel op

nogniethellemaalklaarad4.jpg

ik ben er nog niet klaar mee maar eve vergroot via paint ofzo :puh:

alleen heb het al een tijd niet meer bijgewerkt maar ga hierna het spel nog een helemaal doen

want heb nu wel alle 200 duifen en alle jump en andere dingen er nog allemaal bij staan wel een hoop

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...