Jump to content

kan mijn documenten niet openen.


L

Recommended Posts

Beste leden,

ik kan het programma: '' Mijn Documenten'' niet meer openen. Mijn computer loopt dan vast met als gevolg dat ik helemaal niks meer aan kan klikken. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

>>> Door Thundercover: Verplaatst naar Software. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

ik kan het programma: '' Mijn Documenten'' niet meer openen. Mijn computer loopt dan vast met als gevolg dat ik helemaal niks meer aan kan klikken. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

Heb je misschien een virus? Want het is niet normaal dat dit gebeurt. Ik weet wel een omweg naar mijn documenten:

:C/Documents and Settings/Jouw naam/Documenten van 'Jou Naam'

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is volgens mij een Spyware scanner... :duh: (Malware Byte,gebruik het zelf ook)

>>> Door Thundercover: Dus...? Ik heb ook al aangegeven in mijn bericht dat het ook spyware zou kunnen zijn.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Malwarebytes' anti-malware is een malwarevernietigingsprogramma, en dit houdt in dat het zowel spyware als virussen van je pc verwijdert, of om het algemeen te zeggen: alle troep die je PC in negatieve zin kan beïnvloeden.

naar mijn mening is het inderdaad een zeer goed programma, het heeft mijn pc namelijk een paar keer van de ondergang gered, terwijl ik ook een soortgelijk probleem had als Léon-san-andreas. bij mij wou ie namelijk de Harde schijf niet meer laten zien. na een scan met Malwarebytes was mijn PC elke keer tip top in orde.

het goede aan malwarebytes is dan ook nog eens dat er ook een gratis versie is, die je ongelimiteerd kan gebruiken, dus niet met een trial of tijdslimiet van 30 dagen ofzo. het enige verschil met de betalende versie is dat je niet dingen in kan stellen als 'dagelijkse automatische scan' enzo. hier een download link naar de gratis versie:

http://www.malwarebytes.org/mbam.php

eenmaal geïnstalleerd en geüpdate indien nodig, start je het programma. dan kies je 'snelle scan' of 'volledige scan', naargelang je heel je systeem (incl. alle schijven) wil gescand hebben, of enkel je Harde schijf.

als de scan van je keuze dan uiteindelijk gedaan is, klik je op 'bekijk resultaten'. dan krijg je een lijst met alle gevonden slechte bestanden, en kies je 'verwijder geselecteerde'. dan zal ie beginnen met ze allemaal in quarantaine te zetten, en daarna te verwijderen. meestal vraagt ie op het einde om je pc herop te starten. doe dit dan, en ook wanneer ie dit niet vraagt.

ik hoop dat je dan van het probleem af bent.

mgv, Senne :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk dat je mijn documenten als een progje ziet, het is namelijk gewoon een map. Alleen een wat specialere map.

En probeer dus het programma hierboven, anders word het toch weer de hersteldisk/cd/dvd gebruiken...

Ik weet niet of je veel belangrijke dingen op je pc hebt staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Malwarebytes' anti-malware is een malwarevernietigingsprogramma, en dit houdt in dat het zowel spyware als virussen van je pc verwijdert, of om het algemeen te zeggen: alle troep die je PC in negatieve zin kan beïnvloeden.

naar mijn mening is het inderdaad een zeer goed programma, het heeft mijn pc namelijk een paar keer van de ondergang gered, terwijl ik ook een soortgelijk probleem had als Léon-san-andreas. bij mij wou ie namelijk de Harde schijf niet meer laten zien. na een scan met Malwarebytes was mijn PC elke keer tip top in orde.

het goede aan malwarebytes is dan ook nog eens dat er ook een gratis versie is, die je ongelimiteerd kan gebruiken, dus niet met een trial of tijdslimiet van 30 dagen ofzo. het enige verschil met de betalende versie is dat je niet dingen in kan stellen als 'dagelijkse automatische scan' enzo. hier een download link naar de gratis versie:

http://www.malwarebytes.org/mbam.php

eenmaal geïnstalleerd en geüpdate indien nodig, start je het programma. dan kies je 'snelle scan' of 'volledige scan', naargelang je heel je systeem (incl. alle schijven) wil gescand hebben, of enkel je Harde schijf.

als de scan van je keuze dan uiteindelijk gedaan is, klik je op 'bekijk resultaten'. dan krijg je een lijst met alle gevonden slechte bestanden, en kies je 'verwijder geselecteerde'. dan zal ie beginnen met ze allemaal in quarantaine te zetten, en daarna te verwijderen. meestal vraagt ie op het einde om je pc herop te starten. doe dit dan, en ook wanneer ie dit niet vraagt.

ik hoop dat je dan van het probleem af bent.

mgv, Senne :cya:

Bedankt! het is gelukt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende keer kan je dit ook proberen;

Eerst even een kleine uitleg. Soms heb ik wel eens dat mijn Laptop vast loopt tijdens het openen van bepaalde mappen.

Open taak beheer door middel van;

Ctrl+Alt+Delete of rechter muisknop op je taakbalk en dan Taak Beheer.

Zoek het proces Explorer.exe, en beëindig deze. Dan zal je taakbalk verdwijnen en nog enkele dingen, daarna moet je hem opnieuw activeren door middel van; Nieuwe taak: "Explorer.exe" daarna zal hij wel moeten werken dan heb je hem opnieuw geladen.

Maar dit is een nood oplossing, in ieder geval is het opgelost. :)

Bewerkt: door Nemean^inf
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...