Jump to content
Joriz

GTAGames.nl de nummer 12 van Nederland!


gallery_1_5_2275.jpg
Zojuist heeft GTAGames.nl het verblijde nieuws ontvangen dat we van alle Nederlandse fora de nummer 12 zijn. Na keuring is het forum van GTAGames.nl (genaamd GTAForum.nl) namelijk toegelaten tot Big Boards die alle grote fora op het Internet bijhoud. Nu staat GTAForum.nl dus in het overzicht van Big boards in het overzicht van Nederland naar aantal leden op nummer 12.

GTAForum.nl dat in 2003 werd opgericht en volgende maand 5 jaar bestaat is in de afgelopen jaren uitgegroeid van kleine Nederlandstalige Grand Theft Auto fansite naar een grote online community waar behalve GTA vele andere onderwerpen aan bot komen van serieuze onderwerpen zoals politiek tot minder serieuze onderwerpen zoals het "Nuttige onzinnige vragen"-topic. Ook bevat GTAForum community systemen als het lid worden van besloten groepen, het posten in een eigen blog of het chatten in de Chatbox die toegankelijk is voor al onze leden.

Ben je nog niet lid? Dan kun je gratis registreren in een paar simpele kliks. Zo kun je later netzo als alle andere huidige 76000 leden met trots vertellen dat je bij de leden hoorde die zich in de eerste 5 jaar registreerde dat GTAGames.nl bestond.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Joriz, het lijkt me jouw taak om >hier< een beschrijving in te vullen voor dit forum. ^_^

Heb ik al gedaan. Ze moeten het alleen nog verwerken..

Mijn god dat verwerken duurt lang... Staat er nu nog niet op?! Is het ledental wel up-to-date, of was dat het aantal van drie jaar terug? :bonk:

Maar verder, trots op jullie! Goud! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...