Jump to content
Joriz

GTAGames.nl de nummer 12 van Nederland!


gallery_1_5_2275.jpg
Zojuist heeft GTAGames.nl het verblijde nieuws ontvangen dat we van alle Nederlandse fora de nummer 12 zijn. Na keuring is het forum van GTAGames.nl (genaamd GTAForum.nl) namelijk toegelaten tot Big Boards die alle grote fora op het Internet bijhoud. Nu staat GTAForum.nl dus in het overzicht van Big boards in het overzicht van Nederland naar aantal leden op nummer 12.

GTAForum.nl dat in 2003 werd opgericht en volgende maand 5 jaar bestaat is in de afgelopen jaren uitgegroeid van kleine Nederlandstalige Grand Theft Auto fansite naar een grote online community waar behalve GTA vele andere onderwerpen aan bot komen van serieuze onderwerpen zoals politiek tot minder serieuze onderwerpen zoals het "Nuttige onzinnige vragen"-topic. Ook bevat GTAForum community systemen als het lid worden van besloten groepen, het posten in een eigen blog of het chatten in de Chatbox die toegankelijk is voor al onze leden.

Ben je nog niet lid? Dan kun je gratis registreren in een paar simpele kliks. Zo kun je later netzo als alle andere huidige 76000 leden met trots vertellen dat je bij de leden hoorde die zich in de eerste 5 jaar registreerde dat GTAGames.nl bestond.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gefeliciteerd :dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans:

En ook aan iedereen die zich heeft geregistreerd.

Nog 2 jaar en dan heb ik ook mijn jubeleum op het forum

Ga zo door :dans:

Edit

100 post Eindelijk na zoveel tijd

Bewerkt: door bolie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

lol, mooi btw meer dan 90% van de leden is wel inactief maarja! Gefeliciteerd staat er wat te gebeuren op 21 oktober?

Waarschijnlijk weeral een actie of iets dergelijks op de verjaardag. :) 5 jaar is ook een mooi getal.

Gefeliciteerd GTAF!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het alleen een beetje overdreven dat jullie er in staan met ongeveer 76000 leden, dit heeft verder niks te maken al dan niet of deze leden ook actief zijn

Ik heb zojuist gekeken er zijn totaal

63399 leden die nog nooit iets gepost hebben

8580 leden die 1 tot maximaal 10 berichten ooit hebben geplaatst

Houd je ongeveer 4000 leden over die 10 of meer berichten hebben geplaatst

Als het alleen maar gaat om de hoeveelheid leden die zich hebben geregistreerd is het ook niet heel moeilijk om bovenaan te komen, roep alle actieve leden op om zich tig keer aan te melden en je staat bovenaan

Bewerkt: door sanfuck

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het alleen een beetje overdreven dat jullie er in staan met ongeveer 75000 leden, dit heeft verder niks te maken al dan niet of deze leden ook actief zijn

ik heb zojuist even gekeken maar liefst minimaal 62000 leden die nog nooit iets gepost hebben.

Andere websites hebben ook duizenden inactieve leden en die worden ook meegenomen in de ranglijst. Waarom zou het dan overdreven zijn als GTAForum er dan ook tussen staat. Misschien kan je het niet helemaal rechtvaardig noemen dat een website met veel inactieve leden in de lijst staat. Het onderscheid is echter moeilijk te maken om te kijken welke websites dan de 'grootste' zijn. Het is dus handiger en eerlijker om te kijken naar het aantal geregistreerde leden.

Bewerkt: door Jay;

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Prachtig, ik dacht dat we op één stonden :) Nu nog op de 20ste plek op heel de wereld :D

Qua Nederlandse GTA website staan we wel dik op nummer 1. Ook als website die maar over een spelreeks gaan staan we op 1. Maar er staan dus nog diverse meer algemene Nederlandse websites boven ons die we nog kunnen inhalen. Dat kan je dus ook hier zien: http://rankings.big-boards.com/?filter=all...mp;sort=members

Voor de mensen die naar het aantal (inactieve) leden kijkt. Elke website heeft dit dus. Ook worden bij onze website niet de berichten meegeteld die in de blog worden gepost (inclusief reacties), het aantal ingezonden downloads en dus bijvoorbeeld de dingen die in de chat worden gezegd.

Ook telt onze website niet de leden mee die niet hebben gevalideerd, anders zouden we al voorbij de 100690 leden zitten. Dus over hoe je wilt meten zullen wel de meningen verschillen, maar ik denk dat het op dit moment het eerlijkst gaat.

Dus op naar de top 10 van Nederland :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...