Jump to content

Je eigen voetbalteam


Visser23

Recommended Posts

Hey jongens.

Hier kan je vertellen wat jij hebt gedaan met voetbal.

Ik zit op F.V.C (Friesche Voetbal Club). Ik moest vandaag tegen Rijpekerk.

1-13 verloren :puh: Dat ging echt slecht. Maar hun waren wel erg goed. Maar dan nog: de tegenstander zijn in de aanval. Er staat 7 spitsen van ons nog bij hun voor. Dan is het 3 verdedigers tegen 6 spitsen van hun. Wie zal dat nou gaan winnen? Juist... De spitsen van hun.

Scheids ook best wel tegen. 1 keer handsbal. En 2 keer buitenspel. 5 minuten voor einde: Iemand gaf hoge bal, was dik buitenspel. Ik was verdediger. Grens vlagt er wel voor, maar scheids floot niet. Ik was echt zo pissed. Ik liep achter hem aan en sleed hem onderuit. Wel doorgebroken speler maar goed. Scheids zei: "Speel maar verder. Want de tegenstander stond ook eerst buitenspel en eigenlijk had ik moeten fluiten".

Btw: Ik speel in C2. Zit net 3 weken weer eens op voetbal, na 2 jaar er niet meer opgezeten te hebben. Die rot KNVB heeft ook weer iets leuks. Ik was nog maar 2 jaar van me oude club af. Ik zat op een club genaamd J.V.C. Maar, dat waren 2 gemixte clubs. Namelijk Friesland en MKV. Maar, toen ik eraf ging, gingen de clubs uitelkaar. Nu zegt KNVB: je moet een overschrijving hebben van je vorige club.

Regels zijn:

- Minimaal 3 jaar niet gevoetbald hebben, dan mag je zo naar andere club

- Overschrijving oude club Voooor 31 mei.

Goed, ik kan dus geen van beide? Coooooool. Niet dus. Nu zeggen ze: Je moet overschrijving hebben. Ja, waar weg? Van welke club? Ze zijn uitelkaar. Goeeeed... Ok, heb hem. Maarja, 31 mei is al geweest?

Nu heb ik een 2 weken lange spelerspas. W000t :7

Link to comment
Delen op andere websites

met 6 spitsen spelen is ook erg riskant, rare keus van je coach

btw: hebben jullie wel vaste posities want je zegt: ik stond in de verdediging en dat klinkt als een vaste positie, of test de coach welke positie het best voor je is? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm...

Wij speelden 4-4-2 opstelling, maar toen wij in de aanval waren ging 6/7 man naar voren! En die gaan daar ook niet weg.

En we hebben vaste posities. Ik stond rechtsback, maar op een gegeven moment ook linksback. Omdat onze linkback helemaal voor was!

@Hieronder: Helemaal gelijk. En btw: me vader was vandaag leider :puh:

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit op Sv Nootdorp, deze club ligt in het Zuid Hollandse plaatsje Nootdorp (:puh:), wij spelen 4-4-3 opstelling waaronder wij zowel aanvallend als verdedigind spelen. Ik zit ondertussen in de C2 en zit al 6 jaar op voetbal. Ik heb van de week nog met 7-0 gewonnen, zelf heb ik er 2 gemaakt waaronder 1 kopbal. Ondertussen denken jullie dat het zo'n fantastische wedstrijd is maar we stonden 19 keer buitenspel waaronder 2 relletjes, en 1 speler er uit gestuurd, ja we laten ons niet verneuken, gewoon rammen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit op Sv Nootdorp, deze club ligt in het Zuid Hollandse plaatsje Nootdorp (:puh:), wij spelen 4-4-3 opstelling waaronder wij zowel aanvallend als verdedigind spelen. Ik zit ondertussen in de C2 en zit al 6 jaar op voetbal. Ik heb van de week nog met 7-0 gewonnen, zelf heb ik er 2 gemaakt waaronder 1 kopbal. Ondertussen denken jullie dat het zo'n fantastische wedstrijd is maar we stonden 19 keer buitenspel waaronder 2 relletjes, en 1 speler er uit gestuurd, ja we laten ons niet verneuken, gewoon rammen.
rellen hoort erbij he :7 maar 4-4-3 kan niet, tenzij jullie zonder keeper spelen

ontopic: heb zelf bij VV Appingedam gespeelt van me 5e of 6e tot me 13e en was laasteman ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

5-3 verloren.

2 vechtpartijen. Gaat lekker dit seizoen. 3 wedstrijden, 3 vechtpartijen. We kregen ook 2 penalty's. 1 ging over, de andere pakte de keeper uit de kruising. Uit de rebound ging hij er wel in.

Verder ging het wel lekker, alleen jammer van de goals. En die lui krijgen nog wat volgende keer. Die gasten trapten op het einde teamspeler, en 1 sloeg een speler in het gezicht. Allemaal erop af. Zelfs me ouders deden mee :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige week zondag had ik een wedstrijd en dat eindigde in een groot feest! :D We hebben 7-3 gewonnen en 2 zijn dankzij mij gemaakt! Onze opstelling is een 4-3-3 formatie, en ikzelf speel als middenvelder. En we kregen bijna een rel doordat een jongen een grote bek gaf aan het andere team.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...