Jump to content

Beste Audiotracks uit Games


Wazuup

Recommended Posts

Wat zijn jullie favoriete nummers die zijn exclusief zijn verschenen voor een bepaalde game? Oftewel, post hier je youtube filmpjes van audiotracks die jij vet vindt. En kom nou niet met bijvoorbeeld California Love van Tupac omdat dit in GTA SA zit, dit is geen exclusief nummer voor die game. Vermeld ook de naam van de game waarbij de track hoort erbij, ik zal aftrappen:

Timesplitters Future Perfect:

Geweldige game en soundtrack. :sigaar:

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

De beste Audiotrack uit een game vind ik nog wel die uit Conker Bad fur Day. En dan vooral The Great Mighty Poo. Een grote opera zingende hoop stront. (letterlijk) De text is ook wel grappig. Dit lied verscheen ook nog in Conker Live and Reloaded, een remake van de oorspronkelijk game voor de Xbox. (ik heb het spel nog ergens in de kast liggen) Maar daar was veel comentaar op omdat het gecensureerd was. Inclusief the great misghty poo. Maar nu genoeg gelult over de beste game ooit.

Conker Bad Fur Day - The Great Mighty Poo

Link to comment
Delen op andere websites

Wie? Frank Klepacki natuurlijk!

Hell March

Act on Instinct

Grinder

Sonic Mayhem is ook vet.

Quad Machine

Descent into Cerberon

Stemcell

Damn, dit zijn er maar een paar, maar er zijn een paar games tussen met geniale soundtracks... _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...