Jump to content

wat vind je van de wereld


Tha Real G.

wat vind je van de wereld  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind je van de wereld

    • cool man
      3
    • shit we gaan eraan
      7
    • t'gaat
      5
    • man,man we moet er iets aan doen
      9
    • anders (plaats hieronder)
      5


Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    5

  • zupadomien

    3

  • Sasuke

    2

  • Tha Real G.

    2

Ik vind het een goed onderwerp.

Opzich gaat het slecht, ik ga maar over iets wat ik altijd al willen zeggen.

Somigen hebben vriendin en somigen niet, somigen hebben er een maar playen.

Maar somigen hebben geen een maar gebruiken andere.

Vandaag, op school, moesten 2 meisje's voor de hele klas thee maken omdat we project moesten maken enzo. Ik zag een haar in me plastic beker, en zei "Hey, haaruitval? Of wat is dit." En toen zei die meisje "Dat hebben wij niet gedaan, dat waren andere jonges."

Oke? Ik ken hun zo goed dat ik gelijk wist wat ze gedaan hebben en wat ze altijd al doen. Ze gebruiken ook iedereen om zelf niks te doen. Het is elke dag weer dezelfde "Heb je potlood voor mij?" of "Kun je me ff helpen?" en na schooltijd val je op de punt van de fietsenrek omdat die wijf je laat vallen. Ze nemen zelf niet eens een tas mee, of in elk geval iets om mee te schrijven en gaan later aan iemand anders vragen, je vind haar zo lekker, zo verleidelijk en denkt dat ze je lief gaat vinden als je het haar geeft. Nee!

Je geeft het haar en het komt 1. niet meer terug en 2. er word niet eens het woord "Dank" in het gesprek gezegt.

En als je eenmaal niks geeft gaat ze aan andere vragen die weer dezelfde denkt als jou. Een later denk je zo van "Ik geef niks meer. Ze moet het zelf mee nemen."

Volgende dag op school; "Ze is zo mooi, te mooie om niks te doen." en daar gaat het dan je doet dezelfde maar krijgt niks terug.

Dat moet eens een keer kappen. Ik heb het 1 keer gehad en zie het bij andere elke dag overkomen maar ze merken ook niks van <_<

Ik word er ook helemaal ziek van, zij hebben zo mooi leven, nooit tas mee naar school, boek lenen ze van jou, pennen, potloden en alle andere spul ook.

Wat krijg jij? Gezeik op je kop dat je lelijk bent? Of krijg je de schuld van de gevallen blikje in de kantine? Ze doen het allemaal. Dat moet echt een keer kappen :angry:

Dat is iets wat ik elke dag zie en het blijft maar gebeuren. Was het vroeger zo? Ik heb het vorig jaar nog niet gezien. Toen had je een vriend of vriendin die altijd tijd voor je had en altijd gaat helpen. Nu heb je players. Zullen we zo ooit nog verder komen dan de 30e eeuw. Misschien hebben we dan wat anders in de technologie. Iets wat al ons werk doet. Niemand hoeft meer te werken. Alles word bestuurd door chips, computers en sensoren.

Fabrieken draaien op robots. Thuis heeft iedereen F1 wagen voor hun huis. Overal mist wolken in de lucht door de afval. Afvalbakken worden opgehald door automatisch gestuurde auto die zijn roete elke dag over doet. Dat ene auto word ook schoon gemaakt door robots.

De enigste mensen die nog werken - zijn mensen die veel weten over computers. Zij maken het mogelijk om robots zo te programmeren dat ze alles in staat zijn.

Hoe was het vroeger? Heel anders. Iedereen moest werken. Tegenwordig heb je alleen maar werklozen. Of vluchten uit een land waar oorlog word gevoerd. Waar ging die oorlog over? Was dat die ene man die andere laat opblazen? Of was het iemand met kernwapens? Misschien maken we later een bom die de wereld van de as laat pluren? Of was dat nog niet bewezen dat het kon?

Misschien word de weer later door ons bepaald? En hebben we geen zon meer nodig? Zon heb je dan thuis onder de zonnebank.

Aah. Ik kan heel lang typen het zult nooit kappen wat we allemaal tegenwordig wel en niet doen.

Bewerkt: door X-TX14-2
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de oude Indianen zeiden : We hebben de wereld in bruikleen.

daarom pleit ik om alle uitlaat gassen stop te zetten en verder te gaan met de fiets, want zo trekken we het straks niet meer, dan is de wereld helemaal vol met smog!!

Link to comment
Delen op andere websites

de wereld is kut

Ik ga helemaal met je mee.

Weet je wie de aller slimste wezens zijn.

De dieren en dan vooral de apen.

Ze zitte lkkr de heledag in een boom,eten een lkkr stukie fruit, pakken hun vrouwtjes van achter en daarna krabben ze zich nog effe lekker aan hun kont en gaan pitten.

Ze leven van de natuur en hebben geen druk op zich.

Wat wil je nog meer. Die denken niet aan een computer of een auto.

Het enige wat hun nodig hebben is de natuur.

Srry voor dit voorbeeld, maar dat is mijn opvatting erover.

ewoud

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...