Jump to content

wat vind je van de wereld


Tha Real G.

wat vind je van de wereld  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind je van de wereld

    • cool man
      3
    • shit we gaan eraan
      7
    • t'gaat
      5
    • man,man we moet er iets aan doen
      9
    • anders (plaats hieronder)
      5


Recommended Posts

over welke apen heb je het dan.

die apen in Borneo (bijvoorbeeld) hebben het daar zeer slecht hoor..

hun huisje word omgekapt omdat die rijken kaklui zo nodig eikenhout willen hebben voor een wc-rol houder.

nu zeg ik maar wat...maar ook de dieren zijn de lul op deze wereld

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    5

  • zupadomien

    3

  • Sasuke

    2

  • Tha Real G.

    2

Josie je sig is te groot.

mag niet groter zijn dan 500x200 pixels (iets verkleinen a.u.b.)

ontopic: de wereld is kut

Bedankt voor de waarschuwing

de wereld is kut 

Ik ga helemaal met je mee.

Weet je wie de aller slimste wezens zijn.

De dieren en dan vooral de apen.

Ze zitte lkkr de heledag in een boom,eten een lkkr stukie fruit, pakken hun vrouwtjes van achter en daarna krabben ze zich nog effe lekker aan hun kont en gaan pitten.

Ze leven van de natuur en hebben geen druk op zich.

Wat wil je nog meer. Die denken niet aan een computer of een auto.

Het enige wat hun nodig hebben is de natuur.

Srry voor dit voorbeeld, maar dat is mijn opvatting erover.

ewoud

Het is wel het goede voorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze topic is goed. Zo kunnen we misschien wat van leren en als je later in de toekomst hoog rang op de wereld hebt kun je misschien verandering in brengen.

Ik heb tijd terug "Aspartaam" topic gemaakt alleen om mensen te waarschuwen dat we door normaal eten uit de konmaar of de super kanker kunnen krijgen.

Dat vind ik ook zo raar. Waarom mogen wij iets eten waar we erge ziektes mee oplopen en bovendien is het TOEGESTAAN door de regering.

Hun willen de wachtlijsten in ziekenhuizen verlagen door iedereen die dood gaat als donar te gebruiken.

WAAROM! Ze moet dat shit dat Aspartaam uit alle producten halen en ik wed dat het vlink helpt. Mijn oma is zelf ook door ziek geworden en hun geloven niet dat het Aspartaam slecht voor je is en het is nog toegestaan door de Consumentenbond.

Dat is weer iets wat ik totaal slecht aan de wereld van nu vind. Sorry maar ik ga ff tijd terug...

Vroeger hadden we geen kleurstoffen en we aten alleen gebraden vlees zonder enig spul, suiker, zout, specireien ofzo, of groenten uit velden en niet salade in een pak.

Tegenwordig koop je in de winkel zo'n verpakking met kip dat met 10000 andere in klein hok heeft gezeten en die kip zit het meest vol met water of wat anders wat het dikker laat lijken.

Vroeger ging je kip zelfs slachten en die heeft tenminste netjes in de natuur geleefd en niet in een hok met nep voedsel en andere shit woordoor die binnen 7 dagen in de winkel licht na de geboorte.

Dan ga ik niet over andere spullen hebben die we dagelijks door ons strot halen.

Je kan met dezelfde gemak iets maken wat lekker en gezond is.

Sinds ik die giftige dingen ken lees ik in de winkel ALTIJD de ingridienten die in het product zitten omdat ik gezond leven wil hebben en omdat ik dood gaan zonde vind.

Iedereen denkt dat Cola light beter is dan normaal Cola, ik ga ff uitleggen.

In cola light zit iets dat suiker vervangt. Oke geen suiker dus gezond. Maar, wat heeft die suiker nou vervangen? Niet veel weten dat. Nou het is niet iets wat je gezond moet noemand. Ik heb liever Cola dan Cola light.

Er zijn echt heel veel dingen die ik van me dagelijkse menu heb weg gedaan. Ik merk ook dat ik van minder dingen last heb, dat viel me als eerst op. Maar wat je ook merkt dat je maar heel weinig dingen hebt die nog gezond zijn. Alle producten met hoger dan E600 zijn ook slecht. Je wilt niet weten hoe veel dingen hoger dan dat hebben. Cup a soep ofzo, dat kent iedereen maar dat is ff slecht....

Ik kap nu me verhaal want ik moet weer eens vandoor. Let a.u.b. niet op me spelfouten. :puh:

Bewerkt: door X-TX14-2
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wie de aller slimste wezens zijn.

De dieren en dan vooral de apen.

*kijkt naar maffende kat*

Volgens mij heeft de Huiskat het beter voor elkaar. Die heeft de natuur niet eens meer nodig. Leven op de kosten van een parasiet, die daar niet eens moeite mee heeft. Sterker nog, die er zelfs moeite voor doet om het deze diersoort zo aangenaam mogelijk te maken. Kan het nog mooier? ^_^

Ontopic: Het nadeel van de mens is dat hij een geweten heeft. Ieder dier is egoïstisch, maar de mens weet het van zichzelf. Hierdoor zorgen mensen voor allerlei zaken die dieren een worst zullen wezen. Mensen hebben zoiets als naastenliefde, terwijl bij andere dieren vooral het recht van de sterkste geldt. Resulteert in een sterk groeiende populatie, wat resulteert in verstikking; een bedreiging voor andere levensvormen. Daarop breiden we onze naastenliefde uit naar zorg voor bedreigde soorten. Vanwege ons geweten, of om het zogenaamde 'natuurlijk evenwicht' niet te verstoren voor ons eigen hachie? Zijn we toch weer egoïstisch. ^_^

Ik geloof niet in een natuurlijk evenwicht, en evenmin in 'goed' en 'slecht'. Ik geloof in actie en reactie. Alles wat gebeurt, menselijk of natuurlijk zal voor een reactie zorgen, en dat zorgt lang niet altijd voor het bestaan van de huidige situatie, sterker nog, het zorgt juist voor een verandering. De mens is daar gewoon een onderdeel van. Of we de wereld nu in één klap omgooien of dat we alles juist proberen te houden zoals het was, geen van tweeën is 'goed' of 'fout'. Alleen in onze eigen, menselijke beleving lijkt het juister om andere wezens leed te besparen, en de natuur te houden zoals hij is, maar dat is puur een enkele opvatting.

Voor zover wat ik denk over het omgaan met de wereld zelf. Wat ik van de maatschappij vind, da's weer een heel ander verhaal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mensen is er ook een zeer sterk groeiende populatie dit omdat we langer leven dan de meeste dier soorten. We krijgen telkens betere medische zorg de mens gaat niet meer dood door een ziete, maar door vergrijzing.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mensen is er ook een zeer sterk groeiende populatie dit omdat we langer leven dan de meeste dier soorten. We krijgen telkens betere medische zorg de mens gaat niet meer dood door een ziete, maar door vergrijzing.

Maar hoeveel kinderen krijg een gemiddelde paar bij mensen en bij dieren? Bij veel diersoorten is dat een stuk hoger dan bij mensen.

Ratten planten zich veel sneller voor dan mensen, om over een bacterie het nog maal niet te hebben... Alleen doen wij er wat aan dat ze geen plaag worden...

Bij mensen valt het ook meer op door onze bouwwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan nu ook mooi mijn verhaal kwijt, ook ik vindt de wereld kut, ook omdat wij het te goed hebben hier, ik vindt het niet eerlijk verdeeld als je ziet hoe de mensen in delen van afrika en delen van azie leven. en die tsunamie's helpen daar ook niet bij, ook zijn we de lul dat de olie aan het opraken is, de uitlaatgassen slopen de ozonlaag en fabrieken ook. mensen voeren oorlog vaak om niks of om geld. zwart en wit is ZEKER nog steeds gescheiden.

Je zal nu mischien zeggen dat ik gek ben maar kijk eens om je heen, die troep die overal ligt zoals blikjes en papiertjes, nou daar wordt de wereld ook niet beter op mja waarom zou je naar de prullenbak lopen, de wereld is een hele grote prullenbak.

maarja mij boeit die ozonlaag niks, ik ben blij als ik me rijbewijs heb. en ja als de wereld ten onder gaat, heb ik dat ook weer meegemaakt hé :puh:

Ik geef toe ik gooi ook soms prulletjes op de grond maar nooit blikjes of flesjes die gooi ik altijd netjes weg, en waar XT-14 ofzo het over had, over die meisjes oftewel breezahsletjes, irritantse wat er is aan die mensen gaat de wereld kapot. daar komt niks van terrecht, dan ben ik liever lelijk en dat ik graag leer dan dat ik knap en breezah slet ben want daar komen HUN later wel achter als jij in een mooi huis woont met een mooie auto enz, en hun van die junks die je wel eens ziet op TV bij probleem wijken.

Maarja ik ben slim dus doe niet aan stoere dingen mee, zelf niet aan ruitje tikken of wat dan ook, ik ben braaf en gaa (meestal) braaf naar school dus ik hoop wel dat ik later een beetje goed terrecht kom.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wie de aller slimste wezens zijn.

De dieren en dan vooral de apen.

Apen? De meeste apen worden bedreigt en heel veel apen zitten ook in kooien zoals in dierentuinen....nou en die paar vierkante meters waar ze in dan in wonen vind ik niet echt lekker voor die apen hoor!

En de rest van de dieren die worden allemaal opgegeten of vermoord voor de vellen of de ivoor.

Dus laat mij dan maar een mens zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet je er van zeggen? De geweld op straat is niet over Theo van gogh doodgeschoten natuurlijk niet normaal! Er is nog steeds oorlog, veel ziektes ik zeg maar je moet genieten van elke dag die je leeft! Deze wereld is soms echt wreed! :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Mm, van de ene kant is de wereld wel kut.

Maar van de andere kant moet je wel dankbaar zijn dat je mag leven.

Maar tja er zijn ook veel negatieve punten..

Bush bijvoorbeeld.

Die heeft schijnbaar nog nooit iets geleerd over andere oorlogen, dat het achteraf om helemaal niks ging.

Nog steeds zijn er mensen die niks te eten hebben.

Er is 1 woord wat de wereld kapot maakt.

GELD.

Als geld er niet was geweest was het allemaal veel positiever.

Link to comment
Delen op andere websites

De werled is kut ja, verschil tussen arm en rijk is heel groot, in Afrika is overal honger, corrupte regeringen (Zimbabwe Mugabe dictator van mij mag je weg rotten in de hel). Droogte, veel honger. Aan de andere kant zijn er weer mensen heel vet, omdat ze niks uitvoeren. Al die ziektes, kanker, aids, malaria en nog veel meer. Menesen kappen het regenwoud wat resulteerd in dieren die uitsterven. En als het daar regent komen er overstromingen mensen zullen dan dakloos worden. En die mensen zijn toch al arm en hebben dan helemaal niks meer.

Oorlogen vernietigen ook alles, mensen op de vlucht meer hongersnood. Economie keldert snel. Veel doden.

Terrorisme vernietigd ook de mensheid, mensen bang willen dat de regeringen die landen waar de terroristen vandaan komen gaan aanvallen, dus oorlog dus weer hetzelfde wat hierboven staat.

Pfff, ik kan er nog veel meer over vertellen maar daar heb ik geen zin in. Kan ik wel een paar pagina's vol schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...