Jump to content

Welke celeb heb je weleens ontmoet!


Forever GTA

Recommended Posts

Vorige week zaterdag bij 'The Eye' geweest en Georgina Verbaan ontmoet!

Het was echt een hele ervaring, net 2 mooie films gezien en het is heel winderig.

Ik loop de pond op en ik zie iemand die ik herken, ik vraag het voor de zekerheid of ze het echt is. Georgina: Ik ben het echt dat mag ik toch hopen van wel. Even gevraagd om op de foto met haar te mogen, en heel even gekletst te hebben.

Het rare is ik heb andere beroemdheden ontmoet zoals je weet, maar nog nooit zoiets meegemaakt! Ik stond te knikken met me knieen en was heel zenuwachtig? denk ook een beetje te bazelen. Kwam het door wat ik in m'n 1e zin zei of dat dit een totale verrassing was?

p6080046m.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    10

  • Kaitjee98

    6

  • NickyHendriks

    4

  • GuitarGuy666

    4

Sharon van den Adel, zangeres van Within Temptation. Verbleef in Van der Valk hotel Heerlen toen ik daar stage liep. Heb praatje met haar gemaakt aan tafel. Lekker wijf en heeeel sympathiek.

Link to comment
Delen op andere websites

'Bekende' mensen die ik echt ontmoet heb (dus waarmee ik een praatje gemaakt heb) zijn:

- Belle Perez (Vlaamse zangeres, was hier tot een paar jaar geleden fan van; regelmatig mee gepraat en zelfs een keer meet & greet mee gehad)

- Gerard Joling (toen hij een keer optrad bij winkelcentrum Heuvel Galerie in Eindhoven)

- Nick & Simon

- Django Wagner (woont bij mij in de buurt op zo'n woonwagenkamp, dus zie hem regelmatig rondrijden in z'n dure Mercedes)

- Sipke Jan Bousema (was gast bij een televisieprogramma die hij presenteerde)

- René Schuurmans

Link to comment
Delen op andere websites

Eden Hazard 3/5 jaar terug. Ik had toen geen flauw benul wie hij was(pas later vertelde m'n nonkel me dat dat Eden Hazard was haha), gewoon een groetkus(nonkel van me kent 'm via via + in Wallonië is dat de gewoonte) en dat was het. Hij kwam kijken naar z'n jongere broer vermoed ik.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Andy van der Meyde, de enige voetballer van wie ik ooit een handtekening heb gevraagd. Dat was in 2000 of 2001, op de AutoRAI in Amsterdam. Iedere dag kwamen er één of twee voetballers van Ajax voor een handtekeningensessie, en op de dag dat wij er waren was Van der Meyde er. Toen was hij nog niet zo bekend, gewoon wisselspeler of zelfs verhuurd aan FC Twente dacht ik.

Verder heb ik ooit 's bij Ron Jans achterin de auto gezeten, op weg naar een oefenwedstrijd tussen ZFC Zuidlaren en FC Groningen. M'n broer was een studievriend van Ron Jans' zoon, die voetbalde in het eerste van ZFC. Vandaar.

Voor de rest wel 's wat bekende mensen gezien: Jan Vayne in een kroeg in Zwolle, Koen v/d Laak en 2 andere FC Groningen-spelers in een kroeg in Groningen en uiteraard wat voetballers op het veld bij wedstrijden. Maar die laatsten tel ik niet mee, daar zit een te grote afstand tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vrij veel ontmoet, maar het leukste vind ik altijd nog gesprekken houden over hun vakgebied. En niet met een simpele artiest, maar met een politicus. :clown: De beste gesprekken ( lees: debatten :D ) had ik met Jan-Peter Balkenende gehad ( toen was ie nog MP ) en Renske Leijten van de SP. Persoonlijk zou ik nog graag een gesprek willen voeren van iemand uit de VVD / PVV. Ook vond ik het gesprek met Wim van de Camp over de Europese Unie, die ik dit jaar heb gevoerd wel enerverend :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Op 't Gardameer in Italie liep Brad Pitt rond, effe hoi gezegd en doorgelopen. Ik ben geen vrouw dus 't kon me geen ruk interesseren :7. Ik heb 't hele koninklijk huis de hand kunnen schudden bij een museum over de Nederlandse historie waar opeens Beatrix, Maxima en Alexander ook rondliepen. Niet gedaan, LEVE DE REPUBLIEK!

Link to comment
Delen op andere websites

Jochem van Gelder, kwam eens een keer bij mij in de winkel toen ik nog bij Jamin werkte, had het pas door toen ie weg was, jezus wat is ie lang!

En Sabaton, de gehele band!

sabaton-carolus-rex-2560x1600.jpg

En verder weet ik het eigenlijk zo niet, de oud-Burgemeester van Nijmegen toen ie mij een Award uitreikte?

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk heb ik niet zo veel berhoemdheden persoonlijk ontmoet.

Ik heb ooit wel bij een theatertour van Cesar Zuiderwijk een soort meet&greet met hem gehad, met hem op de foto geweest, handtekening gekregen, etc. :)

En een halfjaar later ben ik naar een concert van the Golden Earring geweest (die eerst was uitgesteld), maar ik heb helaas niet een vergelijkbare ontmoeting kunnen hebben met de rest van de band.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met een redelijk aantal schrijvers (voornamelijk Engelse) een gesprekje gehad, en heb nog wel een paar keer wat artiesten gezien buiten cncerten. Maar nooit echt een heel gesprek met iemand gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...