Jump to content

Welke celeb heb je weleens ontmoet!


Forever GTA

Recommended Posts

Ik ken:

- Meester/enkele leden die mij Tai Chi leren, behoren tot de wereldtop in Kung Fu (ik had ook wat van die foto's gemaakt die in kranten verschenen); tevens heb ik samen met die school de Leidse Taptoe gelopen vorig jaar en zilver gewonnen.

- De vriend van m'n moeder is Nederlands kampioen Push Hands geweest. Don't ask.

- Mijn oom is Nederlands kampioen Schermen geweest. Hij is ook goed bekend bij die bekende gozer die vorig jaar voor Nederland op de Olympische Spelen speelde, wiens naam ik even kwijt ben.

- Ooit met school naar een theater geweest met daarin Frank Groothof (van Sesamstraat).

- Doutzen Kroes weet de naam van mijn zusje.

- Iemand vorig jaar Holland's Got Talent gekeken? Ene Jozef kwam daarin in de halve finale (samen met een ander meisje met acrogym) (overigens staat zijn leeftijd op wikipedia verkeerd), hij zat bij mij in de klas (ook tijdens zijn tv-optreden nog).

- Tenslotte heb ik Bracha van Doesburgh bevrucht, maar dit kan ook een droom zijn geweest.

EDIT: Oh ja, en ik heb de enige echte PatrickW van de hot coffee mod wel eens het leven zuur gemaakt. Beat that!

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    10

  • Kaitjee98

    6

  • NickyHendriks

    4

  • GuitarGuy666

    4

Veel spelers van FC Groningen zie je vaak in de binnenstad lopen of gezamenlijk ergens in een cafeetje zitten, dus die zie ik vaker dan me lief is. Verder zijn de meest recente personen Fatima Moreira de Melo en Raemon Sluiter bij een pokertoernooi. Maar mijn grootste vangst moet toch wel Roef geweest zijn, zomaar in het wild boodschappen aan het doen... icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mijn grootste vangst moet toch wel Roef geweest zijn, zomaar in het wild boodschappen aan het doen... icon_mrgreen.gif

Total Roef dan hè. Maar nu je het zegt: die kan ik ook aan mijn lijstje toevoegen, óók in de supermarkt. Ik was aan het werk en hij liep ineens langs. We hebben elkaar zelfs begroet :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken:

- Meester/enkele leden die mij Tai Chi leren, behoren tot de wereldtop in Kung Fu (ik had ook wat van die foto's gemaakt die in kranten verschenen); tevens heb ik samen met die school de Leidse Taptoe gelopen vorig jaar en zilver gewonnen.

- De vriend van m'n moeder is Nederlands kampioen Push Hands geweest. Don't ask.

- Mijn oom is Nederlands kampioen Schermen geweest. Hij is ook goed bekend bij die bekende gozer die vorig jaar voor Nederland op de Olympische Spelen speelde, wiens naam ik even kwijt ben.

- Ooit met school naar een theater geweest met daarin Frank Groothof (van Sesamstraat).

- Doutzen Kroes weet de naam van mijn zusje.

- Iemand vorig jaar Holland's Got Talent gekeken? Ene Jozef kwam daarin in de halve finale (samen met een ander meisje met acrogym) (overigens staat zijn leeftijd op wikipedia verkeerd), hij zat bij mij in de klas (ook tijdens zijn tv-optreden nog).

- Tenslotte heb ik Bracha van Doesburgh bevrucht, maar dit kan ook een droom zijn geweest.

Kan taalkundig lekker niet! Lekkur Puh! ( ik ken tenslotte heb ik Bracha van Doesburgh bevrucht, maar dit kan ook een droom zijn geweest. ). HA!

- De vriend van m'n moeder is Nederlands kampioen Push Hands geweest. Don't ask.

HUH-WE-ENHANCE-1.jpg

-----

Oja, verleden maand had ik James may, Jeremy Clarkson en Richard Hammond kort gesproken ( maar 30 sec >.< ), dat vond ik ook leuk om mee te maken :puh: Voor de rest houd het op buitenlands niveau een beetje op. Oja, David Attenborough had ik verleden jaar gesproken bij de koffieautomaat achter de schermen bij de première van Frozen Planet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn privé zie ik nog wel eens wat BN'ers door Utrecht slenteren, of bekenden die in dezelfde winkels hun boodschappen doen als ik. Voor mijn werk kom ik ook nogal eens BN'ers en andere beroemdheden tegen. Maar daar ga ik verder niks over zeggen. En de voltallige selectie van FC Utrecht als ik weer eens bij het voetballen moet zijn...

En verder weet ik het eigenlijk zo niet, de oud-Burgemeester van Nijmegen toen ie mij een Award uitreikte?

De award voor beste GTAForum-superlid uit Nijmegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijd lang in de horeca gewerkt, en zodoende weleens wat bn'ers van eten en drinken mogen voorzien. Daarna heb ik een tijd lang in het theater gewerkt, o.a. als Event Manager. Onderdeel van de functie is dan het ontvangen van artiesten, en heb zodoende een héél rijtje de handen geschud en gesprekken mee gevoerd. Over het algemeen kan je de gemiddelde bn'er goed hebben, vaak gewoon nuchtere mensen. Een paar uitschieters echter hierop:

1: Sara Kroos: Ging volledig uit haar plaat omdat de samenstelling van haar broodje gezond niet geheel naar wens was.. Dramakoningin

2: Marc-Marie Huybrechts: Trok volledig hufterig de aandacht van het hele terras en omstanders door een vrouw met kinderwagen te "helpen". Er viel een doekje van de kinderwagen zo'n twee meter van zijn tafeltje verwijderd. In plaats van het gewoon op te pakken en terug te geven (dame in kwestie had het zo gauw niet door) stast de man op, en begint op vol volume te kelen: "mefrouw (zo klinkt die vent), MEFROUW, MEFFFFROUW!!!! U LAAT WAT VALLUUUUNNN!!" en daarbij dan wel opstaan en wijzen naar het doekje... Dramakoning

En last but not least, een deel van het theater waar ik werkte was nieuw, en bij de opening was niemand minder dan hare Majesteit (toen nog koningin) Beatrix aanwezig. Wat een ontzettend lief mens is dat! De enige echte.. Koninklijke van dit rijtje van drie. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb Bassie, van bassie & adriaan een keer ontmoet. Wat een blok chagrijn was hij toen zeg :t

Kan nie altijd de clown uithangen. :puh:

Wel jammer, als ik die mensen als Bassie en Mr. Bean zie als ze niet aan het filmen zijn, dan krijg ik ook ineens een heel andere indruk van ze.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zoveel bekende mensen in het echt gezien. Maar niet veel daarvan heb ik contact mee gehad.

De mensen waar ik alleen maar contact heb gehad zijn

Marco Borsato. Ik was in Belgie naar een festival van hem geweest en toen we weer naar Nederland reden gingen we even naar een tank station om even te plassen en iets lekkers te halen voor in de auto. En wie komt er bij die zelfde tank station snel een plasje doen?? Marco Borsato, de man waar ik net anderhalf uur naar geluisterd heb tussen honderden mensen op een plein in het verre Belgie. De wereld is zo klein :puh: Ik heb alleen gedag gezegd tegen hem. Was een beetje verbaasd hem te zien en hij was zo snel naar binnen gegaan dat het me niet eens opkwam om mijn polsbandje van het festival te laten zien. Mijn vader heeft naast hem geplast. Ze stonden met ze tweeen naast elkaar te pissen. Heel zeldzaam dus, pissen naast een artiest. :puh:

En ik heb dan het Ajax elftal ontmoet van 2011, is nou helemaal veranderd natuurlijk. Toen was Stekelenburg er nog en zo. De clubs waar ze tegen speelde tel ik niet mee want dat vindt ik niet echt ontmoeten of zien of zo. :puh: Ik ben voor Ajax gekomen, die heb ik meerdere keren gezien en ontmoet. Andere clubs heb ik niet op gelet :puh:

Bands, bnertjes en artiesten die ik alleen maar heb gezien in het echt zijn.

Metallica (JEEEJ!!! :D)

Slayer

Megadeth

Anthrax

Roger Waters (Van Pink Floyd)

Bert Visscher.

Golden Earring

Australlian Pink Floyd show.

British Floyd.

Pink Project.

Blof.

Ilse de Lange

Roel van Velzen.

Status quo

Aerosmith

Toto

En nog veel meer, ik onthoud niet alles :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...

Gerard Joling! :tu: Sta ik ook mee op de foto. En iemand van de Voice mr vind dat toch stom dus dat boeide me niet echt. :puh: Was Wesley ofzo? :puh:

Vroeger toen ik een jaar of 6/7/8 was heb ik ook die gasten van Shouf shouf habibi ontmoet, toen moest ik meespelen in de serie, als figurant maar goed. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

En deze kan ik ook bij mijn lijst zetten:

Deze heb ik afgelopen weekend bij elf fair arcen ontmoet!

Andrew herd, uit de film reeks star wars (de ewok), en uit Harry potter (een van de goblins uit de geldbank).

ca9j.jpg1nxg.jpg

Alan flyng van star wars (een van de witte pak mannen)

4wtb.jpgkiwx.jpg

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...