Jump to content

wat haal jij uit op 1 APRIL


Tha Real G.

Recommended Posts

Ik ga helemaal niks doen vindt het eigenlijk helemaal niks aan en het boeit me ook niet echt. Ik heb nog nooit een grap met iemand uit gehaald en volgens mij heeft niemand het bij mij gedaan, maar ik weet het niet zeker meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Roxx0rz

    13

  • Tha Real G.

    7

  • bjorn13

    5

  • Silverwing

    5

Ik ga de fiets van mijn zusje helemaal boven in de badkamer zetten.

En als ze naar school gaat vind ze een briefje in de garage en daar staat op '' Ga naar boven en kijk in de douche''.

En als ze boven in de douche is dan staat haar fiets daar met een briefje met 1 April erop.

Ze krijgt die fiets nooit alleen naar beneden.

Dus moet ze hulp vragen van mijn moeder.

Ik zelf ben allang weg naar Stage en kom pas om 5 uur thuis.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een zogenaamde chick scoren :D Iemand vragen om verkering te vragen!! DAS 2 VLIEGEN IN 1 KLAP !!!! :lol:

das flauw om te doen,maar ja,ik trouwens gezien wat lanytz en the godfather

hebben gedaan :lol: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een zogenaamde chick scoren  :D  Iemand vragen om verkering te vragen!! DAS 2 VLIEGEN IN 1 KLAP !!!!  :lol:

das flauw om te doen,maar ja,ik trouwens gezien wat lanytz en the godfather

hebben gedaan :lol: :lol:

Ik heb het ook al gezien :) Lol

Ga straks m'n pa ook ff flink laten merken dat het 1 april is.. moet alleen nog even wachten totdat hij weg moet :) Dan ga ik m'n slag slaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een zogenaamde chick scoren  :D  Iemand vragen om verkering te vragen!! DAS 2 VLIEGEN IN 1 KLAP !!!!  :lol:

das flauw om te doen,maar ja,ik trouwens gezien wat lanytz en the godfather

hebben gedaan :lol: :lol:

inderdaad dat heb ik gezien, en ook gemerkt, d8 ik op msn met lantyz te praten was het de godfather, het houd ook nooit op he! :lol

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik kwam vandaag een agent tegen en toen zei ik.. je veters zitten los..

Hij deed zijn broekspijpen omhoog om te kijken of dat zo was en daarna een beetje droog gezegt: 1 april.

Volgens mij vond die agent het niet echt leuk want hij moest er niet om lachen. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij op school hadden ze vandaag overal papiertjes opgeplakt met de tekst "DEFECT" erop. Bijv. op de drankautomaten en op de lift. Iemand trapte erin en ging met krukken via de trap naar de 2e verdieping :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vanochtend de 1e van de telefoon piramide van mijn klas gebelt en gezegt dat we eerste 2uur vrij hadden en of ie door wou bellen. :lol:

Daarom kon de hele klas uitslapen :puh:

Heb het later verteld en iedereen vond het goed dat ik gebelt had.

Alleen moest wel met de rector praten maar die vond het wel een leuk grapje en toen mocht ik gaan (geluk!!!!!) :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, wie is nu wie met Lan en TGF ? :lol:

Vandaag was het ook lol, we kwamen 15 min later naar de les, schreef briefjes met "kick me" op iemand, fiets op z'n kop gezet en verplaatst... Woe..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...